دانلود و خرید کتاب قراردادهای‌ پیمانکاری محسن ریاضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قراردادهای‌ پیمانکاری اثر محسن ریاضی

کتاب قراردادهای‌ پیمانکاری

نویسنده:محسن ریاضی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قراردادهای‌ پیمانکاری

کتاب قراردادهای‌ پیمانکاری در پرتو مقررات کاربردی سازمان تأمین اجتماعی؛ براساس آخرین تحولات قانونی و رویه عملی تا ۱۴۰۱ نوشتهٔ محسن ریاضی است و دادبانان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب قراردادهای‌ پیمانکاری

سازمان تأمین اجتماعی یکی از مهم‌ترین نهادهای مرتبط با کسب‌وکار فعالان اقتصادی کشور است. در این راستا قراردادهای پیمانکاری به عنوان ابزاری جهت بیمه‌کردن کارکنان فعال در یک قرارداد پیمانکاری بخشی از قوانین و مقررات سازمان تأمین اجتماعی را به خود اختصاص داده است.

پیچیده و متنوع بودن این قوانین و مقررات باعث شده است قراردادهای پیمانکاری در صدر مسائل و مشکلات کارفرمایان و پیمانکاران با سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرد؛ به نحوی که بسیاری از بدهی ها و اعتراضات کارفرمایان و پیمانکاران در هیئت‌های بدوی و تجدیدنظر ناشی از قراردادهای پیمانکاری است.

در کتاب قراردادهای‌ پیمانکاری مسائل مربوط به قراردادهای پیمانکاری سازمان تأمین اجتماعی در قالب ۶۱ مبحث ارائه و تلاش شده همهٔ سؤالات و دل‌مشغولی‌های کارفرمایان و پیمانکاران در حوزه قراردادهای پیمانکاری با سازمان تأمین اجتماعی و همچنین رایج‌ترین اشتباهات در قراردادهای پیمانکاری و نکات کاربردی جهت عدم وقوع چنین اشتباهاتی را مورد بررسی قرار بدهد.

خواندن کتاب قراردادهای‌ پیمانکاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران رشتهٔ حقوق پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان