دانلود و خرید کتاب تغییر کوچک، موفقیت بزرگ کلمنت استیون ترجمه فرشید فرزانگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تغییر کوچک، موفقیت بزرگ اثر کلمنت استیون

کتاب تغییر کوچک، موفقیت بزرگ

ویراستار:کتایون گودرزی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تغییر کوچک، موفقیت بزرگ

کتاب تغییر کوچک، موفقیت بزرگ نوشتهٔ کلمنت استیون و ترجمهٔ فرشید فرزانگان و ویراستهٔ کتایون گودرزی است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است. اصول تاییدشده کارآمد برای تعالی مهارت‌های مدیریتی به منظور تبدیل‌شدن به یک هدایتگر موفقیت در این کتاب آمده است.

درباره کتاب تغییر کوچک، موفقیت بزرگ

رهبر بودن چیزی فراتر از فرماندهٔ یک گروه بودن است. به خاطر داشته باشید که یک رهبر کارآمد با دلسوزی برای خود و برای منفعت دیگران تلاش می‌کند. رهبر بودن به این معناست که شما روابط خوبی با تمامی سطوح سازمان خود برقرار می‌کنید. فردی که برای خود رؤیاپردازی کرده و به‌دنبال تبدیل رؤیای کسانی که وی هدایت آن‌ها را برعهده دارد، به واقعیت نیز است. رهبر یعنی کسی که می‌داند چگونه دیگران را تشویق کند تا مانند یک رهبر عمل نمایند. رهبری که می‌داند پرورش رهبران بیش‌تر، یک فرصت است نه تهدید. رهبر بودن به معنی تصمیم‌گیری در راستای منافع سازمان است. رهبر کسی است که جسارت پذیرش مسئولیت تصمیماتش را دارد. کتاب تغییر کوچک، موفقیت بزرگ به بررسی اینکه یک رهبر کارآمد باید چگونه باشد، پرداختند. تمرکز آن‌ها بیشتر بر صفات، خصوصیات و ویژگی‌های یک رهبر خوب است. سازمان‌ها از راهبردهای مختلفی برای تضمین حداکثرسازی بهره‌وری پرسنل خود استفاده می‌کنند. آن‌ها به افرادی نیاز دارند که طرز فکر راهبردی داشته و جهت‌گیری سازمان را مشخص نمایند. کتاب حاضر به بررسی ویژگی‌های فردی و اجتماعی یک رهبر مطلوب با حداکثر دقت و حداقل تفسیر می‌پردازد و پر از نکات ویژه‌ای است که مطالعهٔ مکرر آن خالی از لطف نخواهد بود.

همچنین باید گفت دلایل زیادی برای شکست رهبران در محیط کار وجود دارد و مدیریت با نظارت شدید (ذره‌بینی) فقط بخشی از آن است. به همین دلیل است که مدیریت راهبردی در طول سال‌ها شکل گرفته و آزمایش شده است تا کارکنان را در محیط کار حفظ کند. ایجاد این راهبردها می‌تواند به رهبران کمک کند تا روابط هماهنگی با همکاران خود داشته باشند و هم‌زمان نتایج موفقیت‌آمیزی برای سازمان به‌وجودبیاورند.

کتاب تغییر کوچک، موفقیت بزرگ به شما کمک می‌کند تا بفهمید چرا راهبردها برای کسب موفقیت در محیط کار مهم هستند. علاوه‌بر این، این کتاب به شما روش‌های تبدیل شدن به یک رهبر تاثیرگذار در سازمان را می‌آموزد. همچنین هدف این کتاب آشنایی شما با افرادی است که سازمان‌ها و دنیا را تغییر داده‌اند. در پایان این کتاب، خواهید توانست رهبری باشید که فرصت‌های بیشتری برای سازمان و زیردستان خود فراهم آورید.

خواندن کتاب تغییر کوچک، موفقیت بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید رهبر موفقی در سازمان خود باشید این کتاب را حتما بخوانید.

بخشی از کتاب تغییر کوچک، موفقیت بزرگ

«اعتمادبه‌نفس

این ویژگی را باید به‌عنوان یک رهبر کارآمد بیاموزید. داشتن اعتمادبه‌نفس روند تصمیم‌گیری، شیوهٔ مدیریت و ادارهٔ زیردستان شما را بهبود می‌بخشد. داشتن اعتمادبه‌نفس باعث می‌شود اطرافیان از دستورات شما تبعیت کنند. درواقع اگر از اعتمادبه‌نفس کافی برخوردار باشید، افراد بالادستی نیز از شیوهٔ مدیریت امور توسط شما حمایت خواهند کرد. به‌خاطرداشته‌باشید که نشان دادن اعتمادبه‌نفس با غرور متفاوت است. داشتن اعتمادبه‌نفس یعنی شما می‌توانید بر اطرافیان خود تأثیر بگذارید و آن‌چه می‌گویید براساس تفکر و تعقل باشد. همچنین انتظار می‌رود که افراد از تصمیماتی که می‌گیرید، تبعیت کنند؛ بنابراین، این ویژگی برای اجرای تصمیمات شما ضروری است.

داشتن اعتمادبه‌نفس باعث آرامش و رضایت اطرافیان شما می‌شود. مدیریت ریسک یکی از چیزهایی است که رهبران با آن مواجه هستند و داشتن اعتمادبه‌نفس باعث می‌شود اطرافیان دیدگاه مثبتی درقبال شما داشته باشند.

با این وجود، غرور و تکبر چیزی است که شما به‌عنوان یک رهبر باید از آن دوری کنید؛ به این دلیل که شما در جایگاه تصمیم‌گیری قرار دارید و این به این معنی نیست که می‌توانید اطرافیان و زیردستان خود را تحقیر کنید. یک رهبر باید از اعتمادبه‌نفس برخوردار باشد تا بتواند با اطرافیان خود بهتر ارتباط برقرار کند. از این ابزار برای کسب اعتماد در میان افراد بهره بگیرید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۲۴۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان