دانلود و خرید کتاب نقش شبکه های اجتماعی بر اعتبار برند واحدهای خدماتی حسنی فرجی سرقین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقش شبکه های اجتماعی بر اعتبار برند واحدهای خدماتی اثر حسنی فرجی سرقین

کتاب نقش شبکه های اجتماعی بر اعتبار برند واحدهای خدماتی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نقش شبکه های اجتماعی بر اعتبار برند واحدهای خدماتی

کتاب الکترونیکی نقش شبکه های اجتماعی بر اعتبار برند واحدهای خدماتی، اثری است از حسنی فرجی سرقین که انتشارات نمای علم آن را به چاپ رسانده و در اختیار مخاطبان کتاب‌های حوزهٔ بازاریابی و علاقه‌مندان شبکه‌های اجتماعی قرار داده. 

درباره کتاب نقش شبکه های اجتماعی بر اعتبار برند واحدهای خدماتی 

امروزه شبکه‌های اجتماعی به بخش جدای‌ناپذیر زندگی ما بدل شده‌اند و دیگر نمی‌توان زندگی را لحظه‌ای بدون حضور پررنگ آن‌ها تصور کرد. این نوع ارتباطات مزایای قابل‌توجهی دارند که یکی از آن‌ها به بازاریابی و رشد آن مربوط می‌شود. اگر می‌خواهید با تأثیر شبکه‌های اجتماعی در رشد و گسترش برندهای تجاری بیشتر آشنا شوید، خواندن کتاب نقش شبکه های اجتماعی بر اعتبار برند واحدهای خدماتی را به شما توصیه می‌کنیم.

نویسنده پیش از این‌که وارد مباحث اصلی کتاب شود، ابتدا شبکه‌های اجتماعی، ساختار و کارکرد آن‌ها را تشریح کرده و جایگاهشان را در زندگی جامعهٔ امروز ایران بررسی نموده. همچنین تصویری کلی از آیندهٔ شبکه‌های اجتماعی را ترسیم کرده تا خوانندگان بهتر بتواند سیر ارتباطات مجازی را در سال‌ها آتی بررسی کنند. در ادامه، نقش بازاریابی رابطه‌مند در توسعهٔ واحدهای خدماتی مورد تحلیل قرار گرفته. 

برندسازی و وجوه مختلف آن، موضوع اصلی چهارمین فصل کتاب به شمار می‌آید. اهمیت و مزایای برندسازی در ابن بخش مورد توجه قرار گرفته. از دیگر موضوعات محوری این فصل می‌توان به ارتباط و تعامل با مشتریان، مشتریان وفادار، اهمیت برند در حوزهٔ خدمات و... اشاره کرد. سادگی و روانی متن، همچنین دقت و جامعیت در ارائهٔ اطلاعات، برخی از ویژگی‌های بارز کتاب حاضر محسوب می‌شوند.

کتاب نقش شبکه های اجتماعی بر اعتبار برند واحدهای خدماتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به مطالعه در زمینهٔ بازاریابی ارتباطی و کسب درآمد در بستر شبکه‌های مجازی علاقه‌مند هستید، خرید و خواندن کتاب نقش شبکه های اجتماعی بر اعتبار برند واحدهای خدماتی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

در بخشی از کتاب

«در سال هاي اخیر مشتریان براي انتخاب برندها و همچنین تصمیمات خرید خود به شبکه‌هاي اجتماعی وابسته هستند و با برندها در شبکه‌هاي اجتماعی ارتباط برقرار کرده و با آنها آمیخته می شوند. آن ها از طریق شبکه‌هاي اجتماعی اطلاعات و تجربیات خود در مورد محصولات و خدمات برندها را با دیگر مشتریان به اشتراك می گذارند (شجاعی و همکاران، 1398). همچنین کسب و کارها براي جلب توجه مصرف‌کنندگان، آگاهی، ایجاد یک تصویر تجاري مثبت و افزایش وفاداري از کانال هاي بازاریابی ارتباطی رسانه‌هاي اجتماعی به منظور ایجاد ارزش برند استفاده می کنند. (موسوي فرد و کبوتري، :1400 1) و اینکه کسب و کارها براي جلب توجه مصرف‌کنندگان، آگاهی، ایجاد یک تصویر تجاري مثبت و افزایش وفاداري از کانال هاي بازاریابی ارتباطی رسانه‌هاي اجتماعی به منظور ایجاد ارزش برند استفاده می کنند. افزایش رقابت، پویایی و پیچیده شدن محیط، رشد انتظارات مشتریان و ظهورنوآوري هاي جدید در صنعت خدمات کشور، تحولات بسیاري در نگرش سازمان ها نسبت به خلق مشتري ایجاد نموده وآنان را به اهمیت مشتري و منافعی که می تواند براي آنان به دنبال داشته باشد واقف نموده است. سازمان ها با درکی که از اهمیت رضایت مشتري کسب کرده اند به تدریج در حال فاصله گیري از بازاریابی رابطه مند می باشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان