دانلود و خرید کتاب شبکه های بی سیم اقتضایی نظامی محمدمهدی نوروزیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شبکه های بی سیم اقتضایی نظامی اثر محمدمهدی نوروزیان

کتاب شبکه های بی سیم اقتضایی نظامی

معرفی کتاب شبکه های بی سیم اقتضایی نظامی

کتاب شبکه های بی سیم اقتضایی نظامی به‌قلم محمدمهدی نوروزیان است که انتشارات آذرفر چاپ و نشر آن را بر عهده داشته است. این کتاب به معرفی و توضیح و تبیین نوعی شبکهٔ ارتباطی بی‌سیم که برای مقاصد نظامی به کار گرفته می‌شود، می‌پردازد.

درباره کتاب شبکه های بی سیم اقتضایی نظامی

ضرورت ایجاد و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی نظامی به‌ویژه ارتباطات بی‌سیم از آن‌جا ناشی ‌می‌شود که برقراری ارتباطی پایدار، سریع و رخنه‌ناپذیر در موقعیت‌های عملیاتی و جنگی پرتنش بسیار حیاتی است و می‌تواند ابتکار عمل را به دست نیروهای خودی داده، سبب کاهش تلفات و رسیدن به مقصود شود. از این رو محمدمهدی نوروزیان در فصول ۹گانهٔ کتاب شبکه های بی سیم اقتضایی نظامی به توضیح و تشریح این نوع از شبکه‌های ارتباطی و تبیین چگونگی کاهش میزان خطای آن با تأکید بر امنیت لایه‌ها و پروتکل‌های ارتباطی می‌پردازد. 

خواندن کتاب شبکه های بی سیم اقتضایی نظامی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مهندسان و سازندگان تجهیزات نظامی و نیز علاقه‌مندان و پژوهشگران این حوزه از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب شبکه های بی سیم اقتضایی نظامی 

«از اوایل دههٔ ۱۹۸۰ مفهومی جدید به نام دفاع مبتنی بر شبکه در نیروهای نظامی به وجود آمده است. جهت دستیابی به این مفهوم نیاز به داشتن یک شبکهٔ مخابراتی نظامی با ظرفیت بالا وجود دارد تا بتواند اطلاعات را در بین نهادهای موجود در شبکه توزیع کند. شبکه‌های اقتضایی بی‌سیم به‌دلیل این‌که نیازی به زیرساخت ندارند، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. بیشترین کاربرد شبکه‌های اقتضایی کاربرد نظامی می‌باشد. با گسترش روزافزون تکنولوژی‌های دسترسی به شبکه، شاهد به وجود آمدن شبکه‌های ناهمگن هستیم. در این شبکه‌ها گره‌ها برای ارتباط یکدیگر از تکنولوژی‌های مختلف استفاده می‌کنند. شبکه‌های اقتضایی معمولاً با مشکل مقیاس پذیری و عدم‌اطمینان همراه هستند. اغلب پروتکل‌های مسیریابی مشخص‌شده برای این شبکه‌ها، مقتضیات شبکه‌های ناهمگن را در نظر نمی‌گیرند. با در نظر گرفتن ناهمگنی گره‌ها و بهره‌بردن از آن می‌توان مشکل مقیاس‌پذیری و قابلیت اطمینان را برطرف کرد. جهت نیل به این هدف استفاده از ساختار سلسله‌مراتبی برای بهره‌بردن مزایای شبکه‌های ناهمگن پیشنهاد می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان