دانلود و خرید کتاب بیت کوین اینترنت پول (جلد اول) رضا اقلیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیت کوین اینترنت پول (جلد اول) اثر رضا اقلیدی

کتاب بیت کوین اینترنت پول (جلد اول)

نویسنده:رضا اقلیدی
انتشارات:نشر عطران
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بیت کوین اینترنت پول (جلد اول)

کتاب بیت کوین اینترنت پول (جلد اول) نوشتهٔ رضا اقلیدی است و نشر عطران آن را منتشر کرده است. مجموعه‌ای از سخنرانی‌های آندریاس م. آنتونوپولوس در این کتاب آمده است.

درباره کتاب بیت کوین اینترنت پول (جلد اول)

رضا اقلیدی در مقدمهٔ کتاب بیت کوین اینترنت پول اینطور می‌گوید: «زمانی که من سفرم را در بیت کوین آغاز کردم، هرگز فکر نمی‌کردم که کار به اینجا برسد. این کتاب مانند مختصری از یک دفترچه خاطرات از دستاوردهای من از بیت کوین هست که در قالب یک سری از سخنرانی که از ۲۰۱۳ شروع و تا اوایل ۲۰۱۶ ادامه داشت، ارائه می‌گردد.

در طول سه سال گذشته، بیش از ۱۵۰ سخنرانی برای شنوندگانی از کل دنیا، ضبط بیش از ۲۰۰ قسمت پادکست، پاسخگویی به بیش از چند صد سوال، شرکت در بیش از ۱۵۰ مصاحبه رادیویی، چاپی و تلوزیونی، حضور در هشت مستند و چاپ یک کتاب تخصصی بنام تسلط بر بیت کوین حاصل فعالیت من بوده است. تقریباً تمامی اینها به‌صورت رایگان، تحت گواهی‌های متن باز، به‌صورت برخط در دسترس هستند. سخنرانی‌های ارائه‌شده در این کتاب تنها نمونه‌ای کوچک از کار من است که توسط تیم ویراستاری انتخاب شده تا نگاهی اجمالی به بیت کوین، کاربردهای آن و اثرات آن بر آینده فراهم کند.

همه این سخنرانی‌ها برای شنوندگان به‌صورت زنده، بدون اسلاید یا هرگونه لوازم نمایشی و در بسیاری از موارد فی‌البداهه اجرا شده است. پیش از هر سخنرانی من موضوعی را در سر دارم ولی بسیاری از سخنان حاصل انرژی و تاثیر متقابل شنوندگان است.

از هر سخنرانی تا سخنرانی بعدی، من موضوع‌های جدید را امتحان می‌کنم، بازخوردها را می‌گیرم و آنها را بیشتر بسط می‌دهم. در نهایت برخی از ایده‌ها با یک جمله شروع می‌شود که در طی چندین سخنرانی به یک مبحث کلی تبدیل می‌شود.

البته این روش کشف موضوع بی عیب و نقص نیست. سخنرانی‌های من با خطاهای عملی جزئی همراه هستند. من تاریخ‌ها، اتفاقات، اعداد و جزیات تخصصی را از حافظه گزارش می‌کنم و اغلب به اشتباه می‌افتم. در این کتاب، خطاها مربوط به عدم آمادگی، اشتباهات لفظی و گفتاری من توسط ویراستارها اصلاح شده است. چیزی که در نهایت باقی می‌ماند چکیده‌ای است از هر ارائه که من امیدوارم به خواننده منتقل شود و نه صرفاً متنی از ارائه اصلی.

این کتاب و کار من در این سه سال، چیزی فراتر از بیت کوین است. این سخنرانی‌ها انعکاسی از جهان‌بینی، نظرات سیاسی و امیدهای من به همراه علایق تخصصی و شیطنت‌ها بی شرمانه‌ام هستند. اینها خلاصه‌ای هستند از علایق من در مورد این فناوری و آینده شگفت‌انگیزی که از آن ترسیم می‌کنم. این دورنما با بیت کوین که خود آزمایشی دمدمی از رمزنگاری است که موجی از نوآوری را ایجاد می‌کند، شروع می‌شود و خلق اینترنت پول و دگرگونی اساسی اجتماع را در پی دارد.

تقریباً کل جامعه بیت کوین خدمات آندریاس به بیتکوین را می‌دانند. علاوه بر داشتن کارهای نوشتاری و صوتی، او یک سخنران عمومی پر طرفدار است که برای سخنرانی‌های خلاق، تامل‌برانگیز و جذابش ستوده می‌شود. این کتاب تنها نمونه‌ای از کارهای آندریاس را در زمینه صنعت بیت کوین و بلاکچین در سه سال گذشته نمایش می‌دهد. با توجه به حجم بالای محتوا، انتخاب سخنرانی برای این کتاب کاری بسیار دشوار بود. ما این سخنرانی‌های مشخص را انتخاب کردیم چون با معیارهای این کتاب همخوانی بیشتری داشتند؛ در حالی که می‌توانستیم چندین مورد دیگر را نیز اضافه کنیم. این کتاب جلد شماره یک است.

خواندن کتاب بیت کوین اینترنت پول (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ بیت کوین پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۵۰۰
۲۰,۲۵۰
۵۰%
تومان