دانلود و خرید کتاب ژاندارمری استان هشتم بین دو انقلاب احمد عسکری سروستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ژاندارمری استان هشتم بین دو انقلاب اثر احمد عسکری سروستانی

کتاب ژاندارمری استان هشتم بین دو انقلاب

معرفی کتاب ژاندارمری استان هشتم بین دو انقلاب

کتاب الکترونیکی ژاندارمری استان هشتم بین دو انقلاب، به قلم احمد عسکری سروستانی و به کوشش انتشارات آذرفر به چاپ رسیده. دوستداران و مخاطبان کتاب‌های تاریخی می‌توانند با مطالعهٔ این کتاب اطلاعات مفیدی را دریافت کنند.

درباره‌ کتاب ژاندارمری استان هشتم بین دو انقلاب

کرمان از جمله شهرهایی است که به دلیل موقعیت جغرافیای و سیاسی حساس خود، فرازو‌نشیب‌های بسیاری را در طول تاریخ، به‌ویژه در سال‌های تاریخ معاصر از سر گذرانده. اگر می‌خواهید با بخشی از تاریخ این شهر و تحولات آن آشنا شوید، ساده‌ترین راه این است که همین حالا با کتاب ژاندارمری استان هشتم بین دو انقلاب همراه شده و آن را تا انتها مطالعه کنید. 

نویسنده در این کتاب خواندنی سعی داشته تا نیروی ژاندارمری استان کرمان و تحولات آن را در طول سال‌های ۱۲۸۵ تا ۱۳۵۷ به بحث و بررسی بگذارد و نکات تاریک و مبهم آن را برای خوانندگان روشن کند. مؤلف برای نگارش اطلاعات درج‌شده در این کتاب، به سراغ اسناد معتبری رفته که از ژاندارمری کرمان باقی مانده و می‌تواند حقایق تاریخی قابل توجهی را برای مخاطبان اثبات کند. 

موقعیت جغرافیای شهر کرمان و سایر شهرهای استان کرمان، تاریخ کرمان از دوران باستان تا معاصر، چگونگی تشکیل نیروهای پلیس برای برقراری نظم و امنیت در این شهر، همچنین نحوهٔ تشکیل نظمیه در کرمان، موضوعاتی هستند که در این اثر مورد توجه قرار گرفته‌اند. اگر می‌خواهید با تشکیلات نظمیه در زمان سلسله‌های قاجار، زندیه، افشار و... آشنا شوید، خواندن کتاب ژاندارمری استان هشتم بین دو انقلاب بهترین فرصت شما خواهد بود. 

دقت در ارائهٔ اطلاعات و امانت‌داری در بازگویی حقایق تاریخی، دو مشخصه‌ی بارز این کتاب به شمار می‌آیند.

کتاب ژاندارمری استان هشتم بین دو انقلاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص کتاب‌های تاریخی هستید و می‌خواهید اطلاعات خود را در مورد گوشه‌ای از تاریخ شهر کرمان افزایش دهید، خواندن کتاب حاضر انتخاب بسیاری خوبی برای شما خواهد بود.

بخشی از کتاب ژاندارمری استان هشتم بین دو انقلاب

«شهر ماهان یکی از توابع استان کرمان و در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی و در مسیر راه کرمان به بم واقع شده. این شهر زیبا که در دامنه ارتفاعات جوپار قرار دارد از چشمه سارها و جویبارهای نسبتا فراوان بهره‌مند است. ماهان از منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای کرمان بشمار می‌رود، هوای خنک و باغ‌های زیبا و دلگشای این منطقه از استان کرمان زبانزد خاص و عام است. شهر ماهان از دیر باز مورد علاقه درویشان و سالکان راه عارف و صوفی پر آوازه شاه نعمت االله ولی بوده از این بابت نیز شهرت جهانی دارد. شش کیلومتری جنوب ماهان در دامنه کوه‌های تیگران باغ تاریخی چون بهشت باغ ساختمان دیدنی وجود دارد که به باغ شاهزاده معروف است این باغ در حدود ۱۳۰ سال قبل به دستور یکی از حکام دوره قاجار بنام عبدالحمید ناصر الدوله (فرمانروا) ساخته است. عبدالحمید در سال ۱۲۹۸ هجری قمری به جای پدرش شاهزاده نصر الدوله فرمانروا حاکم کرمان شد. در کتاب تاریخ نوشته احمد ولی خان نصیری درباره این حاکم چنین آمده است الحاصل کفایت و شجاعت ناصر الدوله همانا مشهور ایران بلکه در ممالک خارجه هم اشتهار داشت یکی دیگر از بناهای دیدنی شهر ماهان آستانه شاه نعمت االله ولی است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۵۰ صفحه

حجم

۱۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۵۰ صفحه

قیمت:
۲۱۴,۰۰۰
۱۰۷,۰۰۰
۵۰%
تومان