دانلود و خرید کتاب انسان آخر زمان دیوید مویر ترجمه مسعود پهلوان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انسان آخر زمان اثر دیوید مویر

کتاب انسان آخر زمان

نویسنده:دیوید مویر
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب انسان آخر زمان

کتاب انسان آخر زمان نوشتهٔ دیوید مویر و ترجمهٔ مسعود پهلوان و حدیث مددی ماهانی است. انتشارات ایماد این داستان معاصر انگلیسی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب انسان آخر زمان

کتاب انسان آخر زمان حاوی یک داستان معاصر و انگلیسی به قلم دیوید مویر است. نویسنده پیش از آغاز داستان هشدار داده است که این داستان به هیچ وجه برای خردسالان مناسب نیست؛ چراکه در آن از الفاظ تند و رکیک و موضوعاتی ناراحت‌کننده استفاده شده است. داستان بلافاصله آغاز شده است. راوی از آسمان می‌گوید؛ سپس اعلام می‌کند که در سکوت در خیابان‌ها قدم می‌زند. این راوی اول‌شخص شروع به یادآوری برخی رخدادهای زندگی‌اش می‌کند. او کیست؟ ماجرا از چه قرار است؟ داستان «انسان آخر زمان» را بخوانید.

خواندن کتاب انسان آخر زمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر انگلستان و قالب داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب انسان آخر زمان

«آسمان از افقی به افق دیگر سایه‌ای ثابت از رنگ خاکستری است، اما حداقل امروز سایۀ روشنی از رنگ خاکستری است. تقریباً مانند لحافی است که برای گرم نگه‌داشتن زمین آن را می‌پوشاند…اما در این مورد عملاً خلاف آن را انجام می‌دهد. در فضای باز دمای هوا حدود منهای ۶ درجه است. ذرات پر مانند هنوز هم همه جا در هوا در حال پایین آمدن هستند، فقط با باد بالا می‌روند و جا به جا می‌شوند تا بتوانند در جایی دیگر دوباره فرو افتند. برخی از آنها ممکن است با بذرهای قاصدک یا دانه‌های برف اشتباه گرفته شوند، اما من بهتر می‌دانم. این خاکستر است. همۀ آن. با این حال، به نوعی آرام و زیباست. شال‌گردنم را به دور صورتم پیچیدم – که باریکه‌ای از پشم بافته‌شده به رنگ آبی است تا (به زعم همسر سابقم) به رنگ چشم‌هایم بیاید گرچه دیگر این رنگ را به یاد ندارم چون همواره با این دودهٔ خاکستری پوشیده شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۲۵۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان