دانلود و خرید کتاب مهارت‌های توسعه خودمدیریتی فیونا السادنت ترجمه علی دنیادیده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت‌های توسعه خودمدیریتی اثر علی دنیادیده

کتاب مهارت‌های توسعه خودمدیریتی

معرفی کتاب مهارت‌های توسعه خودمدیریتی

«مهارت‌های توسعه خودمدیریتی» نوشته فیونا اِلسادنت از مجموعه کتاب‌های مهارت‌های کاربردی ویژه مدیران است.

همین الان وقت آن است که دست به کار شوید. پیشرفت مدیریت فردی برای این است که به شما کمک کند تا در مورد اهدافی که در آینده دارید احساس مسئولیت کرده و در جهت آن گام بردارید.

بسیاری از سازمان‌ها از قابلیت پیشرفت مدیریت فردی در راهبردهای مدیریتی خود بهره می‌جویند. آنها به‌طور فعالانه افراد را تشویق می‌کنند تا در قبال پیشرفت‌هایی که می‌توانند داشته باشند، احساس مسئولیت بیشتری داشته و برای آنها تلاش کنند، زیرا سازمان‌ها به‌خوبی به اهمیت این موضوع پی برده‌اند که کارکنان می‌توانند بزرگ‌ترین دارایی آنها به حساب آیند.

اما این به معنای آن نیست که سازمان‌ها وظایف خود را در زمینه پیشرفت افراد فراموش کرده و آنها را در این زمینه هدایت نمی‌کنند، بلکه سازمان‌ها با ایجاد شرایط پیچیده سعی می‌کنند تا فرصت‌های پیشرفت را برای پرسنل خود مهیا سازند. برای افراد همواره راه‌ها و چالش‌های جالبی در زمینه پیشرفت وجود دارد.

این کتاب با چشم‌اندازی کلی که از فرایند پیشرفت مدیریت فردی ارائه می‌دهد، در برگیرنده یک‌سری تمرین‌های عملی نیز می‌باشد تا خوانندگان از طریق آن بتوانند به اهدافی که در آینده برای خود تنظیم کرده‌اند، راحت‌تر دست یابند. همچنین در این کتاب یک‌سری مثال‌ها و مطالعات موردی در زمینه افرادی که به موفقیت دست یافته‌اند و در کارهایشان مدیریت فردی داشته‌اند، ارائه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

حجم

۵۲۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان