دانلود و خرید کتاب مهارت‌های کنترل احساسات و هوش عاطفی (مهارت‌های زندگی ۴) مارگارت چپمن ترجمه علی دنیادیده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت‌های کنترل احساسات و هوش عاطفی (مهارت‌های زندگی ۴) اثر علی دنیادیده

کتاب مهارت‌های کنترل احساسات و هوش عاطفی (مهارت‌های زندگی ۴)

معرفی کتاب مهارت‌های کنترل احساسات و هوش عاطفی (مهارت‌های زندگی ۴)

«مهارت‌های کنترل احساسات و هوش عاطفی (مهارت‌های زندگی ۴)» به قلم مارگارت چپمن و ترجمه و تدوین دکتر علی دنیادیده (-۱۳۴۹) جلد چهارم از مجموعه مهارت‌های زندگی است که می‌کوشد اصطلاح استعداد عاطفی (EI) را با ارائه تعریفی از آن و توصیف هر آنچه که مهم است، به شما معرفی ‌کند،چهارچوبی را برای درک بهتر استعداد عاطفی فراهم آورد، راه‌هایی را به شما نشان دهد تا براساس آن بتوانید توانایی‌ها و ظرفیت استعداد عاطفی خود را افزایش دهید، فرصتی را برای ارزیابی استعداد عاطفی در اختیارتان قراردهد. این کتاب برای تمامی شاغلان، کارکنان و افرادی که برای تقویت استعداد عاطفی خود، به‌دنبال ابزاری عملی و رویکردهای مناسب هستند، مفید است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
صداي مثبت درون از آنها استفاده‌كنيد. نام خود را در اين جملات به‌كار برده و سعي كنيد با آن، جملاتي با افعال دوم شخص و سوم شخص نيز بسازيد. مي‌توانيد اين جملات را خوانده و به روي يك نوار ضبط كنيد. پس از ضبط اين جملات، مي‌توانيد هنگام رانندگي، شب پيش از خواب و يا صبح زماني‌كه از خواب بيدار مي‌شويد، به آنها گوش‌ دهيد.
احزعزار
۱-سعي كنيد هنگام سخن گفتن با خود از جملات مثبت استفاده‌ كنيد. ۲-شبكه‌اي دوستانه و مفيد براي خود ايجاد كنيد. ۳-سعي كنيد براي خود يك ناظر و يا مرشد، (چه به‌صورت خيالي، چه واقعي) در نظر بگيريد. ۴-محيطي خلاق براي خود ايجاد كنيد. (براي اين‌كار مي‌توانيد از نور، موسيقي و يا تصاويري زيبا استفاده كنيد.) تحقيقات نشان داده افرادي كه شبكه دوستانه‌اي دارند، از نظر روان‌شناسي سالم‌تر بوده و راحت‌تر مي‌توانند در زندگي با مشكلات كنار آيند.
احزعزار

حجم

۶۷۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۶۷۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان