دانلود و خرید کتاب ذهن آبی زارا لعل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهن آبی اثر زارا لعل

کتاب ذهن آبی

نویسنده:زارا لعل
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ذهن آبی

کتاب ذهن آبی نوشتهٔ زارا لعل است و انتشارات راوشید آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ذهن آبی

برخی از مردم به‌جای اینکه از قدرت ذهن برای بهبودی و سعادت زندگی خویش استفاده کنند، با آن مقابله می‌کنند و این برای آن‌ها بسیار مضر است.

کتاب ذهن آبی می‌خواهد شما را با ذهن بی‌کرانتان آشنا کند و بگوید چگونه از آن برای بهبودی و خشنودی زندگی‌تان استفاده کنید.

زارا لعل خود درخصوص این کتاب می‌گوید: «بر آن شدم این کتاب را بنویسم، زیرا در میان گذاشتن آنچه به بهتر شدن زندگی کمک می‌کند، با شما و دیدن اینکه زندگی شما نیز رو به صحت سوق می‌یابد مرا خشنود می کند.

هنگامی‌که به اطرافم نگاه می‌کنم، روح‌هایی مرده در جسم‌هایی زنده، در حال، به اجبار زندگی کردن هستند و بی‌هدف فقط روزهایشان را شب می‌کنند، بدون آنکه از قدرت بی‌کران و بی‌پایان خود با خبر باشند. قدرتی بزرگ به نام ذهن!

من ابداً خود را کارشناس هنر ذهن نمی‌دانم، بلکه من نیز مانند شما هنرجوی این هنرم و با هر کتابی که می‌نویسم بزرگ‌تر می‌شوم.

من مطمئنم، روزی خواهد رسید که همه بشریت به قدرت ذهنشان پی خواهند برد، نه تعداد کمی از انسان‌ها.»

در این کتاب در خواهید یافت که زندگی هر کس مولد افکار خودِ اوست و اگر آدمی از قدرت ذهن و مسیر باطن خود بی‌بهره بماند، عمری را در منزلت و ناکامی به سر می‌برد و از لذایذ و شادکامی‌های زندگی به دور می‌ماند.

خواندن کتاب ذهن آبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند به قدرت ذهن خود پی ببرند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ذهن آبی

«ذهن یک ابرقدرت است. از آنجا که همهٔ ما می‌دانیم، ذهن انسان والاترین و باارزش‌ترین دارایی او می‌باشد.

اکنون‌که من قلم در دست گرفته و برای شما خوانندگان عزیز اطلاعاتی می‌نویسم، یعنی دارم از ذهن خود استفاده می‌کنم، پس می‌توانم بگویم که من یک ابرقدرت هستم، بله! درست است هم من و هم شما و همهٔ انسان‌ها به‌نوبهٔ خود نوعی ابرقدرت محسوب می‌شویم؛ ولی فقط این ما هستیم که تعیین می‌کنیم انسانی ابرقدرت باشیم یا انسانی عاطل و باطل باشیم.

همان‌طور که در صفحات قبل گفتم؛ ذهنمان به دو قسمت خودآگاه و ناخودآگاه تقسیم می‌شود و از هماهنگ ساختن این دو دارای اراده قدرتمندی می‌شویم.

برای این کار ابتدا باید از ذهن خودآگاه خود که دارای اراده می‌باشد را به کار گرفت. برای انجام هر کاری ابتدا باید اراده داشته باشید، سپس اراده را به تصمیم بدل کرده پس آن را به عمل برسانید. برای به‌کارگیری قدرت ذهن نیز باید همین روال را به کار بگیرید. ابتدا باید اراده کنید، پس تصمیم بگیرید و برنامه‌ریزی کنید و در آخر طبق برنامه‌ریزی عمل کنید.

یک ابرقدرت دارای خصوصیاتی بارز می‌باشد؛ هیچ ابرقدرتی در دنیا نیست که وقت خود را وقف چیزهای پوچ و بی‌ارزش کند. پس بهتر است ما نیز ذهنمان را وفق چیزهای پوچ و بی‌ارزش نکنیم تا به خواسته‌ها و آرزوهای بزرگمان دست‌یابیم.

وقتی شما ابرقدرتی به نام ذهن در سر خود دارید و از این موضوع با خبر هستید، آیا بهتر نیست که شروع به داشتن آرزوهای بزرگ‌تری کنید و از آرزوهای پیش‌پاافتاده و کوچک دست بردارید؟

وقت آن رسیده که به خود ارزش قائل شوید و خود را لایق بهترین‌ها بدانید تا ذهن ناخودآگاه شما این پیام‌ها را توسط تارهای عصبی دریافت کرده و شما را در جهت رسیدن به آن‌ها سوق دهد.

وقتی ذهن خودآگاه اراده کند و رؤیا بپردازد ذهن ناخودآگاه وارد کار شده و شما را وادار به انجام آن کرده و به خودی خود شما را به سمت هدفتان می‌کشاند.

هدف من در این کتاب این است که شما به ابرقدرت بودنتان پی برده و بدانید که جواهری به نام ذهن دارید که می‌تواند زندگی را برایتان پر از عشق و شادی و خوشبختی کند.

فقط کافی است که شما بخواهید. اگر شما میلی به داشتن زندگی موفقیت‌آمیز ندارید، باید بگویم کاری از دست من و امثال من بر نمی‌آید. اگر به اطرافتان نگاهی بیندازید می‌بینید که هر کس به نوعی زندگی می‌کند، خوب یا بد، هر طور که باشد نتیجهٔ، افکار و ذهنیت خود شخص می‌باشد؛ و درست بودن این قضیه بارها و بارها توسط دانشمندان و روانشناسان عصر به اثبات رسیده. همان‌جا که نویسنده و روانشناس بزرگ آمریکایی جوزف مورفی می‌گوید: محیط شما و وضعیت اقتصادی‌تان انعکاس کاملی از طرز تفکر شماست.

اکنون در هر شرایطی که هستید نتیجهٔ تفکراتی است که توسط ذهنتان انجامیده. پس بیایید با قدرت ذهنمان شرایط ناسازگارمان را سازگار سازیم و زندگی را بر وفق مرادمان حاصل کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

حجم

۵۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان