دانلود و خرید کتاب چگونه با هر شخصی صحبت کنیم؟ مارک رودز ترجمه آروین ستوده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه با هر شخصی صحبت کنیم؟ اثر مارک رودز

کتاب چگونه با هر شخصی صحبت کنیم؟

نویسنده:مارک رودز
ویراستار:عباس احمدی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چگونه با هر شخصی صحبت کنیم؟

کتاب چگونه با هر شخصی صحبت کنیم؟ نوشتهٔ مارک رودز و ترجمهٔ آروین ستوده و ویراستهٔ عباس احمدی است و انتشارات راوشید آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب معاشرت با اطمینان در هر موقعیت اجتماعی است.

درباره کتاب چگونه با هر شخصی صحبت کنیم؟

آدم‌های معاشرتی چه کار می‌کنند که به آهنربایی برای دیگران تبدیل می‌شوند؟ بهبود مهارت‌های روابط اجتماعی و برونگرایی می‌تواند راهی مطمئن به سوی موفقیت، شادکامی و قوت‌قلب باشد. این کتاب به شما نشان می‌دهد دقیقاً چگونه باید روابط بهتری با دیگران برقرار کنید تا نتایج مفیدتری بگیرید.

بهبود مهارت‌های معاشرت و تبدیل‌شدن به شخصی کاملاً اجتماعی می‌تواند مسیر پرپیچ‌وخم رسیدن به اعتمادبه‌نفس را هموار کند. برای همه ما پیش آمده که در یک مهمانی یا مراسم شلوغ، توجه‌مان با اندکی حسادت به آن فردی جلب شده که در انتهای اتاق ایستاده و بدون هیچ زحمتی با تمام اطرافیانش تعامل می‌کند. هم شوخ‌طبع است، هم مطمئن و هم دوست‌داشتنی. این جور افراد حتی با رهگذران غریبه هم احساس راحتی و اعتماد می‌کنند، هیچ واهمه‌ای ندارند که طرد شوند، مثل آب خوردن از پس موقعیت‌های اجتماعی دشوار برمی‌آیند. خُب، شما هم می‌توانید اینطوری باشید. کتاب «چگونه با هر شخصی صحبت کنیم» به شما نشان خواهد داد که دقیقاً چگونه روابط بین‌فردی بهتری با دیگران برقرار کنید و نتایج بسیار مفیدتری بگیرید. با توصیه‌های روشنگرانهٔ مارک رودز قادر خواهید شد که تقریباً با هر شخصی... بله با هر شخصی خوش‌وبش کنید.

در اینجا می‌آموزید:

- بر ترس ناشی از طرد اجتماعی غلبه کنید،

- در رویارویی با افرادی که اصلاً نمی‌شناسید احساس راحتی داشته باشید،

- از پس مدیریت موقعیت‌های اجتماعی دشوار برآیید،

- پیامدهای بهتری از هر جروبحث بدست بیاورید،

- ارتباطات موثرتری برقرار کنید تا معاملات و فروش بیشتری کسب کنید،

- در هر دو زمینه‌های تجاری و اجتماعی به مرحلهٔ شبکه‌سازی گسترده برسید.

خواندن کتاب چگونه با هر شخصی صحبت کنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند در مهارت صحبت‌کردن با بقیه قوی شوند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مارک رودز

مارک رودز ثروت و زندگی مرفه خود را با راه‌اندازی یک شرکت نرم‌افزاری موفق به‌دست آورد که آن را در سال ۲۰۰۱ به سازمانی در درّه سیلیکون فروخت.

مارک در ۳۵ سالگی با فروش شرکتش بازنشسته شد؛ اما تنها ۱۵ دقیقه طول کشید تا حوصله‌اش سر برود! از آن موقع تاکنون، مارک برای خودش مأموریتی تعیین کرده تا ریشهٔ دستاوردهای خود را به‌طور دقیق کشف کند و این بینش را با دیگران به اشتراک بگذارد.

مارک توانست بفهمد که چگونه موفق شده بود و اکنون زمان خود را صرف آموزش دیگران می‌کند؛ بنابراین آنها می‌توانند رویاهای خودشان را به دست آورند. تمرکز مارک بر روی حوزه‌ای بود که به اعتقادش مهم‌ترین جنبه موفقیت یا عدم‌موفقیت هر فرد است، به‌علاوه ذهنیت موفق آنها و موضوعات مربوط به کسب‌وکار مانند فروش بیشتری داشتن و گسترش اهداف؛ تنها به این دلیل که اکثر افراد هدفی ندارند که به اندازه کافی بزرگ باشد! ارتباطات و کلماتی که استفاده می‌کنیم در هر چیزی که مارک انجام می‌دهد و آموزش می‌دهد، مهم‌ترین نقش را دارند.

مارک علاوه بر سخنرانی در همایش‌ها و مناسبت‌ها، مربی افرادی است که می‌خواهند به موفقیت برسند. او هر مفهومی را برای درک و اجرا بسیار ساده می‌کند. سبک نوشتاری بسیار ساده او و این حقیقت که ابزارها و ترفندهایی را آموزش می‌دهد که خودش هر روز در زندگی شخصی استفاده می‌کند، یک تغییر طراوت‌بخش است.

مارک سخنرانی بین‌المللی برای انواع مختلف کسب‌وکار در همایش‌ها و مناسبت‌های مرتبط با پرورش کارکنان است. او امروز یک مربی مشهور در زمینه بازرگانی و کسب‌وکار است و در همایش‌های بین‌المللی سخنرانی می‌کند. مراجعان او شامل برخی از برندهای بزرگ از جمله ویرجین‌کازمتیکس در صنعت دارویی و بهداشتی است. او به‌تازگی در میان افرادی به عنوان «مربی میلیونر» برای آکادمی تجارت کارآفرینان دست‌چین شده است.

بخشی از کتاب چگونه با هر شخصی صحبت کنیم؟

«ارتباط یا توانایی صحبت با بقیه افراد یکی از مهمترین توانایی‌هایی است که می‌توانید در زندگی پرورش دهید. ما در همه موقعیت‌ها در حال گفت‌وگو با دیگران هستیم. برخی اوقات شروع گفت‌وگو راحت است اما در برخی اوقات به نظر ناممکن می‌آید.

این کتاب ابزاری در اختیارتان قرار می‌دهد تا سخنور بهتری شوید. در اینجا می‌توانید با افرادی که می‌شناسید بهتر گفت‌وگو کنید و بفهمید چه عواملی از ارتباط شما با دیگران جلوگیری می‌کند. در آخر، با اعتمادبه‌نفس بیشتر و به دفعات بیشتری ارتباط برقرار خواهید کرد. با دادن شانس بیشتر برای گرفتن نتایج مورد نظر، ارتباطات شما با دیگران واضح‌تر خواهد شد.

بخش اول این کتاب ترس‌هایی را پوشش می‌دهد که به شروع مکالمه مربوط است، از ترس پذیرفته‌نشدن تا نگرانی درباره چیزی که دیگران ممکن است فکر کنند. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه احساسات منفی که در درون اکثر ما دربارهٔ برقراری ارتباط با غریبه‌هاست به احساس مثبت تبدیل کنید.

بخش دوم چهار مرحله اصلی تعامل با دیگران را معرفی می‌کند. در اینجا مهارت‌های جدید بسیاری یاد خواهید گرفت که به شما کمک می‌کند بیشتر از آنچه که در یک گفت‌وگو یا ارتباط می‌خواهید به دست آورید؛ شامل چگونه تشخیص دادن اینکه با چه شخصی صحبت کنیم و با چه شخصی صحبت نکنیم، چگونه یک گفت‌وگو را آغاز کنیم، چگونه دیگران را جذب کنیم به چیزی که می‌خواهیم بگوییم و چگونه آنها را در مسیری که می‌خواهیم گفت‌وگو پیش برود هدایت کنیم.

بخش سوم دربرگیرندهٔ یک دوره تمرینی پیشرفته برای بهتر کردن مهارت برقراری ارتباط از طریق کار بر روی صدا و دیگر ترفندهای گفت‌وگو است. همچنین مشکلات معمول را پوشش می‌دهد و در اینجا یاد خواهید گرفت که چگونه با گفت‌وگوهای دشوار مانند اینکه به شخصی بگویید اشتباهی انجام داده یا از کسی برای انجام کاری درخواست کنید.

البته، با تجهیز بودن به این اطلاعات می‌بایست اقدام به صحبت‌کردن با دیگران کنید. آنجاست که برنامه پیشرفت روزانه موجود در آخر کتاب به کار می‌آید. این برنامه یک روند روزانه به شما می‌دهد که بسیار آسان آغاز می‌شود و به مرور مهارت‌ها و اعتمادبه‌نفس‌تان را قوی می‌کند. به این صورت خواهید توانست با هر شخصی که تمایل دارید صحبت کنید؛ به همین راحتی!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۲۲۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان