دانلود و خرید کتاب شوروز پاتریک مودیانو ترجمه بهنود فرازمند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شوروز اثر پاتریک مودیانو

کتاب شوروز

انتشارات:نشر شما
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شوروز

کتاب الکترونیکی «شوروز» نوشتهٔ پاتریک مودیانو با ترجمهٔ‌ بهنود فرازمند در نشر شما چاپ شده است. این رمان حول داستان آدم‌هایی غریبه می‌چرخد که در یک آپارتمان عجیب با یکدیگر ملاقات می‌‌‌کنند. بخشی از روایت داستان در ناحیهٔ شوروز رخ می‌دهد که نزدیک پاریس است.

درباره کتاب شوروز

 شخصیت اصلی داستان به ۵۰ سال پیش و وقتی که فقط ۲۰ سال داشت، فکر می‌کند. او به یاد ناحیهٔ شوروز و زنی می‌افتد که از بس همیشه خشک و سرد است راوی او را با لقب جمجمه می‌شناساند. راوی قبلاً از یک خانهٔ قدیمی دیدن کرده بود و این بار به‌عنوان صاحب آپارتمان در پاریس حضور پیدا می‌کند. در ادامه او به همان آپارتمان رازآلود می‌رود و می‌بیند که خانه هنوز به اسم صاحب قدیم آن است.

کتاب شوروز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران داستان‌های رازآلود پیشنهاد می‌شود.

درباره پاتریک مودیانو

پاتریک مودیانو در ۳۰ ژوئیه ۱۹۴۵ به دنیا آمد. وی نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس قرن بیستم میلادی، اهل فرانسه و برندۀ جایزۀ نوبل ادبیات در سال ۲۰۱۴ است. مودیانو یکی از چهره‌های مهمّ ادبی فرانسه به‌شمار می‌رود.

نخستین رمان این نویسندۀ فرانسوی، «خ‍ی‍اب‍ان ب‍وت‍ی‍ک‌ه‍ای ت‍اری‍ک» بوده است. نام مودیانو در دههٔ هشتاد شمسی در ایران مطرح شد و بلافاصله پس از اینکه او در سال ۲۰۱۴ موفق به دریافت جایزۀ نوبل شد، تب ترجمۀ آثار شدت گرفت و مترجمان جوان به ترجمۀ آثار او هجوم آوردند. «خاطرات خفته» اثر پاتریک مودیانو، چندین‌بار در ایران به فارسی برگردانده شده است.

جز کتاب‌های یادشده، «م‍را ن‍گ‍ی‍ن ک‍وچ‍ول‍و م‍ی‌ن‍ام‍ی‍دن‍د»، «در کافه جوانی گمشده»، «افق»، «سیرکی که می‌گذرد» و... نیز از این نویسنده به فارسی ترجمه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۹۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

حجم

۷۹۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان