دانلود و خرید کتاب برای توسکای عزیزم محمدرضا نیستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برای توسکای عزیزم اثر محمدرضا نیستانی

کتاب برای توسکای عزیزم

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب برای توسکای عزیزم

کتاب برای توسکای عزیزم نوشتهٔ محمدرضا نیستانی (عضو هیئت‌علمی دانشگاه اصفهان) است. انتشارات یار مانا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی دیالوگی آزاد دربارهٔ تک‌ماندگی است.

درباره کتاب برای توسکای عزیزم

کتاب برای توسکای عزیزم به قلم محمدرضا نیستانی، کتابی در زمینهٔ فلسفه و روان‌شناسی است. نویسنده در این اثر با به‌تصویرکشیدن شاعرانهٔ هستی پیرامون خود و بهره‌گیری از رویکرد دیالوژیکی (دیالوگ با درون و برون)، به بازآفرینی و تفسیر و ارزیابی تجربهٔ خود از انسان و تمام حقیقت دربارهٔ تک‌ماندگیِ آن پرداخته است. نویسنده کوشیده در حوزهٔ علوم انسانی مفهوم‌سازی انجام دهد.

به‌بیان محمدرضا نیستانی، تک‌بودگی ویژگی ذاتی انسان‌ها در نظر گرفته شده است که با تولد به منصۀ ظهور می‌رسد؛ بااین‌حال وقتی آدم پا به وجود می‌گذارد، ناچار باید زندگی را با جمع آغاز کند. زندگی با جمع اگر اندیشمندانه باشد، می‌تواندباعث تعالی فرد شود.

خواندن کتاب برای توسکای عزیزم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه در زمینهٔ فلسفه، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب برای توسکای عزیزم

«چهرهٔ راننده را از آینۀ ماشین می‌پایم. به‌ناگاه مانند مال‌باخته‌ای که به ازدست‌رفته‌اش رسیده باشد مسحور چشم‌هایش می‌شوم. در زیر شرم نگاهش، اندیشه‌های دور و فرورفته در اعماق ذهنم به جریان می‌افتند. مردی است میانسال، با ریش‌های خرمایی و پُرپشت و پلک‌های خسته و شکسته.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

حجم

۱٫۵ مگابایت

قیمت:
۸۴,۰۰۰
تومان