دانلود و خرید کتاب زبان زامبی تامی دونباواند ترجمه سرور کتبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زبان زامبی اثر تامی دونباواند

کتاب زبان زامبی

معرفی کتاب زبان زامبی

کتاب زبان زامبی نوشتهٔ تامی دونباواند و ترجمهٔ سرور کتبی است و نشر پیدایش آن را منتشر کرده است. این کتابْ یکی از جلدهای مجموعهٔ ۱۳جلدی خیابان جیغ است.

درباره مجموعه خیابان جیغ

داستان این مجموعه درباره‌ٔ پسری به نام لوک واتسون است، پسربچه‌ای که زندگی طبیعی داشت و با خانواده‌اش در آرامش زندگی می‌کرد. اما بعد از اینکه به یک گرگینه تبدیل شد، همراه خانواده‌اش به خیابان جیغ نقل مکان کردند؛ محله‌ای که پر از هیولاست. لوک با دوتا از ساکنین دیگر خیابان جیغ دوست می‌شود، یک خون‌آشام به اسم رسوس نگتیو و یک مومیایی به اسم کلیو فار. لوک فکر می‌کند می‌تواند خیابان جیغ را خانه‌ٔ خودش بداند، اما مشکل کوچکی وجود دارد: پدر و مادرش از همسایگان جدیدشان می‌ترسند. آیا لوک می‌تواند قبل از اینکه آنها از ترس بمیرند، راه خروجی به دنیای واقعی باز کند؟

درباره کتاب زبان زامبی

کتاب زبان زامبی چهارمین جلد از مجموعهٔ خیابان جیغ است.

لوک واتسون یک پسر کاملاً معمولی بود تا اینکه روز تولد ده سالگی‌اش به یک گرگ‌نما تبدیل شد و بعد از ماجرایی، گروه ا.ا.م.غ.ع (انجمن اسکان موجودات غیرعادی) او را همراه خانواده‌اش به خیابان جیغ فرستادند. جایی که محل زندگی اشباح، هیولاها، زامبی‌ها و دیگر موجودات غیرطبیعی بود.

لوک خیلی زود با کلئو فار (یک دختر مومیایی شده) و رسوس نگاتیو (پسر خون‌آشام همسایه بغلی) دوست شد و کمی بعد حس کرد خانم و آقای واتسون (پدر و مادرش) اصلاً نمی‌توانند با کابوس ترسشان از همسایه‌ها کنار بیایند. پس تصمیم گرفت تا با کمک کتاب قدیمی افسانهٔ خیابان جیغ نوشتهٔ اسکیپ استون، شش یادگاری را پیدا کند که هرکدام از یکی از پدران بنیان‌گذار برجای مانده بود. او فقط با کنار هم گذاشتن قدرت آن یادگارها می‌تواند درِ خروجی خیابان جیغ را باز کند و پدر و مادرش را به خانه ببرد.

لوک به نیمهٔ راه رسیده است. او دندان خون‌آشام، خون جادوگر، و قلب یک مومیایی باستانی را پیدا کرده است. لوک، رسوس و کلئو برای پیدا کردن چهارمین یادگار به اعماق زمین می‌روند.

جشن مردگان، بزرگ‌ترین فستیوال موسیقی زامبی‌ها، برگزار می‌شود. ولی آقای اتو حوصله‌ٔ آواز و پایکوبی ندارد و سرپرست گروه موسیقی گوشت-خراش را به قعر زمین تبعید می‌کند. زامبی‌ها شورش می‌کنند. لوک، رسوس و کلئو مجبورند به‌دنبال گروه موسیقی به اعماق تاریک زمین بروند تا آرامش به خیابان جیغ برگردد و بتوانند یادگار بعدی را پیدا کنند.

خواندن کتاب زبان زامبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این رمان جالب و هیجان‌انگیز برای گروه سنی کودک ۱۱+ سال منتشر شده است.

بخشی از کتاب زبان زامبی

«لوک واتسون به ستون مهره‌هایی که روی چمن‌های جلو پایش بود؛ آن‌قدر با دقت نگاه می‌کرد که اخمی وسط ابروهایش افتاده بود. توی مدرسهٔ قبلی‌اش، در زنگ‌های زیست‌شناسی این خبرها نبود.

دکتر اسکالی پرسید: «خب؟ می‌تونی نشون بدی مهره‌های کمر از کجا شروع می‌شه و به کجا می‌رسه؟»

لوک نمی‌دانست باید از چی بیشتر تعجب کند؛ از اینکه معلمش یک اسکلت واقعی بود یا اینکه باید ستون مهره‌های همین اسکلت را بررسی می‌کرد. به هر حال از وقتی به خیابان جیغ آمده بود، آن‌قدر چیزهای عجیب و غریب دیده بود که اینها تقریباً برایش عادی بودند.

طلسم تاریکی شهر بعد از صد سال شکسته شده بود و نورخورشید دوباره خیابان جیغ را روشن می‌کرد. برای همین کلاس درس آن روز در حیاط پشتی خانهٔ دکتر اسکالی تشکیل شده بود. با اینکه فضای خیلی راحتی بود، اما لوک نمی‌توانست در آن جوّ غیر رسمی، خیلی هم به فکر درس باشد.

معلم گفت: «منتظرم.»

لوک گفت: «من... ا...»

صدای ترق بلندی از ایوان خانه به گوش رسید و او را از جواب دادن نجات داد.

ـ این فایده نداره آقا معلم.

صدای اعتراض دخترک مومیایی بود: «نمی‌تونم دنده‌هاتون رو دوباره مثل اولش درست کنم.»

دکتر اسکالی با نگرانی گفت: «کلئو، مواظب اونها باش! آخرین باری که برای یکی از شاگردهام تدارک دنده دیدم سه تا از اونها رو گم کرد. تا یه ماه پیژامه‌ام از پام می‌افتاد.»

ـ ولی آقا معلم، من...»

نظرات کاربران

یـ★ـونا
۱۴۰۲/۰۲/۲۰

مغز اپ پز.. مغز اپ پز.. حرف نداشت!XD

امیر
۱۴۰۱/۱۲/۲۶

عالی حرف نداشت

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۴,۸۰۰
تومان