دانلود و خرید کتاب استارت آپ ۱۰۰ دلاری کریس گیلبو ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استارت آپ ۱۰۰ دلاری اثر کریس گیلبو

کتاب استارت آپ ۱۰۰ دلاری

معرفی کتاب استارت آپ ۱۰۰ دلاری

خلاصه‌کتاب استارت آپ ۱۰۰ دلاری نوشتهٔ کریس گیلبو و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب راهی برای استقلال مالی بیابید! و به این سوال پاسخ دهید که چگونه کسب‌وکار کوچک خود را راه بیاندازید؟

درباره خلاصه‌کتاب استارت آپ ۱۰۰ دلاری

هر کسی که تجربهٔ کار پشتِ‌ میز‌نشینی را داشته باشد، روزی این حس مبهم به سراغش خواهد آمد؛ اینکه بهترین کار دنیا، این است که برای خودتان کار کنید، هرچند کوچک و با درآمدی محدود! بدون‌شک، تمامی کسانی که امروز بخشی از برترین‌های دنیای کسب‌وکار هستند، روزی روزگاری برای شخص دیگری کار می‌کردند. کریس گیلبو همانند افرادی که به دنبال علایق و مهارت‌هایشان و تبدیل آن‌ها به یک ارزش برای دیگران بوده‌اند، توانسته‌ راه‌هایی را برای کنار گذاشتن اشتغال سنتی خود و دنبال کردن کاری با معنای آن راه پیدا کند.

خلاصه‌کتاب استارت آپ ۱۰۰ دلاری به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از کارهای کوچک شروع کنید؛ سرمایه کوچکی جمع نمایید و به مرور زمان، آن را تا جایی که دلخواه‌تان است، گسترش دهید. 

در خلاصهٔ این کتاب، به چهار نکته مهم اشاره خواهد شد

۱) چگونگی راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک؛

۲) چگونگی گسترش کسب‌وکارهای کوچک از منظر مالی و ارزشمندکردن آن‌ها؛

۳) تعیین هدف نهایی از ایجاد کسب‌وکار کوچک؛

۴) تعیین جزئیات طرح اولیه کسب‌وکار مورد نظر.

خواندن خلاصه‌کتاب استارت آپ ۱۰۰ دلاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران خلاصه‌کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب استارت آپ ۱۰۰ دلاری

«آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که شغل فعلی‌تان تکراری و خسته کننده شده و مجبور هستید هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر در محل کارتان باشید؛ آیا تاکنون به فکر تغییر شغل و راه‌اندازی کسب‌کار مخصوص خودتان بوده‌اید؟

حقیقت آن است که در سراسر جهان، هر روزه افراد بیشتری، برای دنبال کردن علاقه و راه‌اندازی کسب‌وکارهای مورد علاقه خود، سلسله مراتب و قوانین اشتغال سنتی را ترک می‌کنند. آن‌ها میکروبیزینس یا همان کسب‌وکارهای کوچکی را می‌آفرینند که به زندگی‌شان آزادی و هدف می‌بخشد. البته، این نوع از اشتغال به‌عنوان نوعی کسب‌وکار تک نفره، چیز جدیدی نیست.

به‌عنوان نمونه، تجار خیابانی آتن باستان را در نظر بگیرید که سال‌ها قبل، مستقل از دیگران، در خیابان‌ها محصولات خود را با دوره‌گردی می‌فروختند.

حال، سوالی اساسی پیش می‌آید؛ اینکه برای به راه‌اندازی یک میکروبیزینس، به چه چیزهایی نیاز خواهید داشت؟

احتمالاً مواردی که نیاز دارید، خیلی کمتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. حقیقت آن است که هر روزه در دنیا، افرادی کاملاً عادی و با مهارت‌هایی متوسط وجود دارند که بدون داشتن هیچ سرمایه، تجربه، مدرک ام‌بی‌ای یا طرح‌های کسب‌وکار دقیق، میکروبیزینس‌های خود را ایجاد می‌کنند.

در این‌باره، داستان‌های زیادی وجود دارد. مانند دو نفر طراح که پس از اتمام دوران تحصیل، با علاقه‌ای ناگهانی، به‌صورت آنلاین، شروع به فروش نقشه‌های سفارشی زیبا کردند. آن‌ها آنقدر از این راه پول درآوردند که پس از ۹ ماه، شغل اصلی خود را کنار گذاشتند.

یا معلم پیانویی را در نظر بگیرید که نرم‌افزاری را ایجاد کرد تا به او کمک کند تا دانش‌آموزان و برنامه‌های درسی آنها را زیر نظر داشته باشد. در آخر این نرم‌افزار، به یک منبع درآمد تمام وقت تبدیل شد که در ماه، بیش از ۳۰ هزار دلار، عاید آن معلم پیانو کرد!

دلیلی وجود ندارد که کسب‌وکار شما نیز به موفقیت‌هایی مشابهی نرسد.

در اینجا به تنها مواردی که به آن‌ها نیاز دارید، اشاره می‌کنیم:

(۱) محصول یا خدماتی که بتوانید آن را بفروشید؛

(۲) مشتریانی که حاضر به صرف هزینه و خرید محصول یا خدمات شما باشند؛

(۳) برای مشتریان، شیوه پرداختی مناسب و امن، از اهمیت فراوانی برخوردار است.

بله! به همین سادگی.

اما اصلی‌ترین مرحله در کل این فرآیند، عملی کردن انتخاب شما است. بسیاری از کارآفرینان موفق، احساس می‌کنند که منشا بزرگ‌ترین چالش‌های آن‌ها، رقبا یا نیروهای بازار نیست؛ بلکه، ترس‌ها و ناامنی‌هایی است که از درون، آن را احساس می‌کنند. بهتر است هرگز تسلیم این احساسات نشوید، شانس‌تان را امتحان کنید و کسب‌وکار مورد علاقه خود را شروع نمایید.

برای اینکه رئیس خودتان باشید، شغل خسته‌کننده خود را که مجبور هستید از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر آن را به صورت تکراری انجام دهید، رها کنید و کسب‌وکار مورد علاقه خود را راه‌اندازی نمایید. این‌کار، از آن چیزی که فکر می‌کنید، آسان‌تر است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

حجم

۲۶٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان