دانلود و خرید کتاب کلیدهایی برای بهبودبخشیدن به بیماری ها از طریق دعا گل نرگس ترجمه طوبی مردانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلیدهایی برای بهبودبخشیدن به بیماری ها از طریق دعا اثر گل نرگس

کتاب کلیدهایی برای بهبودبخشیدن به بیماری ها از طریق دعا

نویسنده:گل نرگس
ویراستار:زهره چگنی
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کلیدهایی برای بهبودبخشیدن به بیماری ها از طریق دعا

کتاب کلیدهایی برای بهبودبخشیدن به بیماری ها از طریق دعا نوشتهٔ گل نرگس و ترجمهٔ طوبی مردانی و ویراستهٔ زهره چگنی است و انتشارات اردوی سوره آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب کلیدهایی برای بهبودبخشیدن به بیماری ها از طریق دعا

دعا و نیایش و پرستش خداوند باعث برقراری رابطه‌ای بین انسان و خداوند می‌شود و او را به قدرت والا و نامتناهی الله وصل می‌کند و خداوند زمانی که کسی از او درخواست کمک کند به همه انتظارات واقعی او جامه عمل می‌پوشاند.

کتاب کلیدهایی برای بهبودبخشیدن به بیماری ها از طریق دعا بخشی از نتیجه و حاصل تحقیقات و مطالعات عمیقی است که برخی از محققین کارآزموده از کشورهای مختلف آسیا، اروپا و آمریکا در رشته‌های مختلف مذهبی انجام داده‌اند.

شاید برخی از افراد تصور کنند این مسائل همگی خرافاتی بیش نباشند و ممکن است آن اعمال را کارهایی غلط در نظر بگیرند.

این اعمال همگی خرافات به نظر می‌رسیدند، اما از آن زمان به بعد، نویسندهٔ این کتابْ با تحقیقات بیشتر، به این نتیجه رسید که همگی دچار اشتباه بودیم؛ بنابراین، متوجه شد که در هسته مسائل روزمره مواردی جالب و عجیب وجود دارد. به‌شرط آنکه آن‌ها را واقعی در نظر گیریم، آنگاه می‌توانیم شاهد تغییری بزرگ در زندگی‌مان باشیم.

تعداد زیادی از دانشمندان و محققین بزرگ در کتاب‌های خود اشاره‌ای به اثرات متافیزیکی در زندگی بشر داشته‌اند. آن‌ها از ایده‌های خود حمایت کرده‌اند و به‌خوبی نیز توانسته‌اند آن‌ها را به اثبات رسانند. 

کتاب کلیدهایی برای بهبودبخشیدن به بیماری ها از طریق دعا نکات و ادعیه‌ای را خاطرنشان ساخته‌ که اثرات مثبت و قابل‌توجهی بر شیوه پیشروی زندگی انسان گذاشته، همچنین او را از نیاز به مال و ثروت می‌رهاند. این موارد از مذاهب مختلف دنیا جمع‌آوری‌شده‌اند و حاکی از تجارب افراد مختلفی هستند. هر کس به خداوند متعالی ایمان داشته باشد، می‌تواند از این ادعیه بهره‌مند گردد؛ اما او باید هنگام بهره‌وری از این شرایط توجه خالص داشته باشد و نکات مهم نیایش را به خاطر بسپارد تا این ادعیه سودمند واقع شوند و پایانی خوش برای او به ارمغان آورند. این موضوع در فصل اول خاطر نشان شده؛ زیرا از اهمیت زیادی برخوردار است و در همه این سری کتاب‌ها نیز مطرح شده و سپس او می‌تواند با انجام درست و مستمر این اعمال و دستورالعمل‌ها که در فصل دو بیان‌شده‌اند، به هدف والای خود دست یابد.

خواندن کتاب کلیدهایی برای بهبودبخشیدن به بیماری ها از طریق دعا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران دعا و نیایش‌ و استفاده از آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کلیدهایی برای بهبودبخشیدن به بیماری ها از طریق دعا

««خوب بودن» یکی از اصول اساسی به شمار می‌رود.

انسان باید متوجه اعمال معنوی خود باشد و هر کاری را که مورد تحسین خداوند است، انجام دهد؛ زیرا ارتکاب به گناه و نادیده گرفتن احکام الهی باعث می‌شود نیایش‌های خالصانه بی‌اثر گردند و یکی از اصول اساسی برای مؤثر ساختن نیایش‌های خالصانه و ربانی این است که «خوب و درستکار باشیم».

گفته‌شده که بندگان خداوند از او انتظار چیزی را دارند؛ بنابراین، امید به دریافت آن چیز از سوی خدا چه در همان لحظه و چه در آینده منشأشان ربانیت انسان است؛ بنابراین، بنده مرتکب گناه می‌شود، سپس خداوند متعالی به فرشته خود می‌گوید: «انتظار او را برآورده نکن و او را از خواسته‌هایش محروم ساز، زیرا او مورد خشم من قرار می‌گیرد و با ناامیدی مواجه می‌شود».

توقعات انسان که موردپسند خداوند قرارگرفته می‌شود

انسان هر انتظاری که از خداوند داشته باشد، باید موردپسند و تائید خدا قرار گیرد، نه اینکه لزوماً توقعی باشد که به گناه و ظلم بیانجامد. به همین نحو، تقاضاهای انسان نباید به صورتی غیرعقلانی و غیرمنطقی بیان گردد.

فقط توکل بر خدا و اعتماد به او

انسان باید همیشه به خداوند، آن ذات متعالی، اعتماد کرده و توکل نماید و باید باور داشته باشد که هیچ قدرتی به‌جز قدرت ربانی در کل جهان وجود ندارد و باید همیشه به خاطر داشته باشد هیچ‌کس نمی‌تواند کاری انجام دهد، الا با اجازه خدا و همه‌چیز به خواست او بستگی دارد. با این عقیده، انسان باید از خداوند درخواست کمک کند و به او تکیه نماید و هر آنچه غیر از خداست را از نظر محو نماید.

حالت بی‌اعتمادی به هر آنکه غیر از خداست و تکیه‌بر الله، تأثیری شگرف بر راز و نیازهای خالصانه هر فرد می‌گذارد.

خداوند در جایی دیگر می‌فرماید: «هر کس مرا بخواند و از بخشش و عذاب من آگاه باشد، به‌راستی دعایش برآورده خواهد شد».

سخنان خداوند با عیسی مسیح

خداوند به عیسی مسیح وحی نمود: «مرا همچون فردی بخوان که در حال غرق شدن است و با ناراحتی فریاد می‌کشد و گویی هیچ‌کس نیست که به درخواست کمک او پاسخ دهد! اوه عیسی! از من درخواست کن و به کسی غیر از من التماس نکن؛ بنابراین، دعای تو برآورده خواهد شد».»

نظرات کاربران

kiana
۱۴۰۱/۱۲/۰۷

جلدش ادمو یاد جادوهای سیاه قرون وسطایی میندازه. یه جو نباید طرح جلد رو مربوط انتخاب کنید؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان