دانلود و خرید کتاب بامیان یا سالنگ؟ محمد توسلی غرجستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بامیان یا سالنگ؟ اثر محمد توسلی غرجستانی

کتاب بامیان یا سالنگ؟

معرفی کتاب بامیان یا سالنگ؟

کتاب بامیان یا سالنگ؟ نوشتهٔ محمد توسلی غرجستانی است. انتشارات صبح امید دانش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی روایت روزشمار تاریخی و سیاسی لین برق ۵۰۰ کیلوولت (توتاپ سابق) است.

درباره کتاب بامیان یا سالنگ؟

کتاب بامیان یا سالنگ؟ تلاش کرده است که موضوع کتاب حاضر را با جزئیات لازم ثبت کندتلاش نویسنده در این یادداشت‌ها بر اصل امانتداری و بیان واقعیت استوار بوده است؛ زیرا بیان واقعیت و ثبت آن را در تاریخ یک گام عملی در مسیر تحقق عدالت اجتماعی دانسته شده است. این اثر به قلم محمد توسلی غرجستانی حاوی روایت روزشمار تاریخی و سیاسی لین برق ۵۰۰ کیلوولت (توتاپ سابق) است.

مطالبی که پیرامون پروژهٔ لین برق ۵۰۰ کیلوولت تا پایان سال ۱۳۹۶ تدوین و گردآوری شده، در ۳ بخش روایت شده است. ابتدا گزارش روزشمار تاریخی و سیاسی لین برق ۵۰۰ کیلوولت آمده؛ سپس بخش نامه‌ها، اعلامیه‌ها و گزارش‌ها ردیف شده و در پایان بخش مقالات تحلیلی و گزارشی پیرامون این پروژه قابل‌مطالعه شده است. در درآمد این اثر آمده است که هر چند ممکن است در محتوای برخی از مقالات و یا رعایت سطح استاندرد آن ازلحاظ محتوایی، پختگی مفاهیم و دستوری ملاحظاتی وجود داشته باشد، باتوجه‌به اهمیت موضوع، عکس‌العمل‌هایی صورت گرفته و ثبت مستند آن در تاریخ پر فرازونشیب تحولات ایران، تلاش شده که همۀ آن‌ها آن‌طورکه هستند، منعکس شوند. 

خواندن کتاب بامیان یا سالنگ؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ برق‌رسانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بامیان یا سالنگ؟

«انکشاف آسیایی در مرحله دیزاین قرار دارد و در درازمدت تمدید لین ولتاژ بلند از سب‌استیشن جبل‌السراج به ولایت بامیان، شبکه توزیعی و احداث یک باب سباستیشن شامل برنامه‌های این وزارت بوده و همچنان استفاده از لین انتقال برق که از دره یوسف (دره صوف) به عینک لوگر و آهن حاجی گک به سیستم عمومی برق کشور وصل (گرید) خواهد گردید در تأمین برق مرکز بامیان و ولسوالی‌های هم‌جوار آن استفاده خواهد شد.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۵۶۶۹۲۴
۱۴۰۱/۱۲/۰۴

امیدوارم برای علاقمندان مفید واقع شود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۰ صفحه

حجم

۱۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان