دانلود و خرید کتاب مهارت‌های تفویض اختیار مایکل اپل گارث ترجمه علی دنیادیده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت‌های تفویض اختیار اثر مایکل  اپل گارث

کتاب مهارت‌های تفویض اختیار

معرفی کتاب مهارت‌های تفویض اختیار

«مهارت‌های تفویض اختیار» نوشته مایکل اپل گارث، از مجموعه کتاب‌های مهارت‌های کاربردی ویژه مدیران است. این کتاب نه تنها برای مدیران، بلکه برای مربیان، مشاوران و کارمندانی که علاقه دارند بیشترین بازده را در محیط کار داشته باشند، نیز مفید است. همچنین این کتاب می‌تواند برای کارمندانی که دوست دارند از چگونگی استفاده از اختیارات در محل کار آگاهی یابند، موثر واقع شود. اصطلاح اختیارات، ممکن است واژه‌ای جدید برای شما نباشد، اما خواندن این کتاب می‌تواند به شما و بسیاری از سازمان‌هایی که با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند، کمک کرده تا بتوانند از اختیارات و قدرتی که دارند به درستی استفاده کنند. ممکن است برخی از شما دو اصطلاح تفویض و اختیار را با یکدیگر اشتباه بگیرید. حتی ممکن است فکر کنید که می‌توانید با استفاده از اختیارات خود، همانند دارا بودن از قدرت، کسی را وادار به انجام کاری نمایید. برای دانستن بیشتر و کسب اطلاعات در مورد مفهوم دقیق اختیارات، خواندن این کتاب به شما توصیه می‌شود. "اختیارات" می‌تواند، در افراد،‌ گروه‌ها و تمامی سطوح سازمانی، تغییراتی عمده به‌وجود آورد.
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
سه شیوه‌ اصولی در ایجاد انگیزه در دیگران وجود دارد که تنها یکی از آنها در بخشیدن اختیار به افراد، مناسب و قابل اجرا است. الزام و توسل به زور: استفاده از تهدیدات، احتمال خراب‌کاری در کار وجود دارد، معمولا افراد در تلاشند تا به گونه‌ای از زیر کار در رفته و خود را از محیطی که بر آنها حاکم است، رهایی بخشند. محاسبه‌گر: استفاده از سیاست پاداش و تشویق، کار کیفیت مطلوبی دارد. تمایل به همکاری: به تسهیم گذاشتن اطلاعات و تجارب، اعتماد،‌ وفاداری و احترام در محیط کار کاملا محسوس است، شرایط موجود می‌تواند به بخشیدن اختیارات کمک کند، کار کیفیتی مناسب دارد، همواره بر میزان ارزش‌های موجود، افزوده می‌شود.
محمد شکاری
برای مهیا ساختن افراد جهت کسب اختیارات لازم، باید اطلاعات کافی را در اختیار آنها قرار داد. جعبه ابزاری که باید در اختیار این افراد قرار گیرد، شامل یک‌سری سوالات مرتبط، تکنیک‌ها و اطلاعاتی است که می‌تواند به فرد در دستیابی به نتایج و اهدافش کمک کند.
محمد شکاری

حجم

۵۰۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۵۰۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان