دانلود و خرید کتاب درسنامه شطرنج دانشگاه سیدکاظم موسوی ساداتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درسنامه شطرنج دانشگاه اثر سیدکاظم موسوی ساداتی

کتاب درسنامه شطرنج دانشگاه

انتشارات:انتشارات حتمی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب درسنامه شطرنج دانشگاه

کتاب درسنامه شطرنج دانشگاه نوشتهٔ سیدکاظم موسوی ساداتی و رضا رستمی است و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب درسنامه شطرنج دانشگاه

کتاب درسنامه شطرنج دانشگاه که یکی از کتاب‌های انتشارات حتمی در زمینهٔ علوم ورزشی و آکادمیک است، دربارهٔ موضوع یادشده به‌همراه ۱۰۰۰ اتود و معمای شطرنج سخن گفته و به‌صورت تخصصی به این موضوع پرداخته است.

انتشارات حتمی یکی از ناشران معتبر و نام‌آشنا در حوزهٔ نشر کتاب‌های تخصصی علوم ورزش و پزشکی است که پس از طی مراحل پر فرازونشیب، به این جایگاه دست یافته است. مدیریت انتشارات حتمی، «رضا حتمی» در سال ۱۳۸۳ پس از پایان خدمت سربازی در کتابفروشی فجر تهران که آن زمان تخصصی‌ترین کتاب‌فروشی علوم ورزشی کشور بود، مشغول به فعالیت می‌شود و پس از رفتن «ابراهیم سهرابی»، مدیریت کتاب‌فروشی را بر عهده می‌گیرد. اولین کتاب را در این انتشارات با مشارکت «حسن قهرمان‌زاده» به چاپ رسانده و از آنجا به‌طور رسمی کار کتاب‌فروشی را آغاز می‌کند.

سال ۱۳۸۷ از کتابفروشی فجر تهران جدا و به کتاب‌فروشی کاشفان با مدیریت آقای مجد می‌پیوندد و در زیرمجموعهٔ این انتشارات به چاپ کتاب در حوزهٔ علوم ورزشی ادامه می‌دهد. پس از چاپ ۸ عنوان کتاب، تصمیم می‌گیرد به‌طور مستقل اقدام به تأسیس انتشارات کند. پس از مراجعه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت تضامنی و انتشاراتی حتمی و شرکا را با مشارکت آقای مزرعتی به ثبت رسانده که تا امروز هم این شرکت با عنوان انتشارات حتمی مشغول به فعالیت است.

مجوز انتشارات حتمی از سال ۱۳۹۰ با مدیریت رضا حتمی به‌طور رسمی ثبت شد. از ابتدای فعالیت، انتشارات حتمی به‌طور تخصصی در زمینهٔ علوم ورزشی و آکادمیک به چاپ کتاب پرداخت، اما در سال‌های اخیر، اقبال مردم و عموم جامعه به کتاب‌های ورزشی زیاد شده و اکنون ۷۰درصد از کتاب‌های انتشارات حتمی در زمینهٔ تربیت بدنی در سطح عمومی، رشته‌های ورزشی، فدراسیون‌ها و… است. باتوجه‌به نیاز جامعه به‌ویژه پس از شیوع ویروس کرونا، اخیراً چاپ کتاب‌های پزشکی و سلامت و به‌ویژه پزشکی در حوزهٔ ورزش به مجموعه فعالیت‌های انشارات حتمی افزوده شد. اعتقاد مدیریت انتشارات حتمی بر این است که در زمینهٔ علوم ورزشی باید با علم و پیشرفت‌های روز همگام بود و بنابراین بیش از ۸۰درصد از کتاب‌های منتشرشده در قالب ترجمه است. تاکنون تعداد ۵۳۷ عنوان از کتاب‌های انتشارات حتمی در سایت خانهٔ کتاب ثبت شده و برای ۶۹۷ مورد نیز تاکنون شابک صادر شده است.

انتشارات حتمی در مدت یک دهه فعالیت خود در حوزهٔ نشر کشور، موفق به دریافت ۱۲ نشان برتر کشوری از جمله ناشر نمونهٔ کشور در سال ۱۳۹۳، برگزیدهٔ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، برگزیدهٔ کتاب‌های علوم ورزشی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۱ و لوح تقدیر از سوی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور برای چاپ کتاب «راهنمای تغذیه بالینی در کووید ۱۹» شده است. انتشارات حتمی علاوه بر تقویت زمینه‌های فعالیت و همکاری با نهادها و مراکز متولی ورزش و علوم ورزشی در کشور، در چشم‌انداز پیش‌روی خود، نگاهی نیز به آن‌سوی مرزهای کشور و حضور در عرصهٔ بین‌الملل دارد.

خواندن کتاب درسنامه شطرنج دانشگاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان و پژوهشگران رشتهٔ تربیت بدنی و ورزشکاران این حوزه پیشنهاد می‌کنیم.

شناسایی موانع اجرایی طراحی، تولید، توزیع، انتشار و صدور خدمات و محصولات فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، صنایع دستی و میراث فرهنگی در برنامه پنجم توسعه کشور
امین آصفی
کلاغ
تد هیوز
تحلیل کلان داده های فرهنگی
لو مانوویچ
علل گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر صنعتی و راهکارهای پیشگیری از آن
سیروس کاظم پور
ناخوانده
نیما شکرکردی
بحران سرمایه داری دموکراتیک
مارتین ولف
بهشت
عبدالرزاق گورنا
من اعلام می کنم
جول اوستین
هفت چشمه
فاطمه توکلیان
اصول کارتوگرافی
جمشید جداری عیوضی
از کلید تا آخر+تر
عباس حبیبی بدرآبادی
دبیری زبان و ادبیات فارسی (عمومی و تخصصی)
زهرا حسینی
خاطرات یک قورباغه
استیو پارکر
تاثیر شبکه های اجتماعی در شفافیت و مقابله با فساد اداری
حسینعلی درویشی قلاعی
کتاب جامع DBA
حسین علیان
تنفس صحیح برای عملکرد بهینه
اریک فرانکلین
مجموعه مقالات نخستین همایش ملی مطالعات نام‌شناسی ایران
بهمن زندی
ماکس وبر
کایرن آلن
راز سازگاری در زندگی زناشویی
ویلارد اف. هارلی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۲۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۱۴۴,۵۰۰
تومان