دانلود و خرید کتاب آموزش زبان اسمبلی ارسطو خوش‌حساب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش زبان اسمبلی اثر ارسطو خوش‌حساب

کتاب آموزش زبان اسمبلی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش زبان اسمبلی

کتاب آموزش زبان اسمبلی نوشتهٔ ارسطو خوش حساب و حاصل ویراستاری سمیرا ناظری ترشیزی است. انتشارات نسل روشن این کتاب را که در حوزهٔ کامپیوتر و برنامه‌نویسی نوشته شده، روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب آموزش زبان اسمبلی

کتاب آموزش زبان اسمبلی محتوایی دررابطه‌با زبان ماشین از صفر تا یک، اطلاعات پایه، اصول برنامه‌نویسی به زبان اسمبلی و دستورالعمل‌های اسمبلی را در بر گرفته است. این کتاب به قلم ارسطو خوش حساب، در واقع درمورد برنامه‌نویسی زبان اسمبلی است. آموزش‌های این کتاب بر روی رایانه‌هایی که با پردازنده‌های خانوادهٔ x86 اینتل کار می‌کنند، متمرکز شده است.

خواندن کتاب آموزش زبان اسمبلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علوم کامپیوتر و حرفهٔ برنامه‌نویسی  پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش زبان اسمبلی

«اولین دلیل برای کار با اسمبلی این است که امکان آشنایی بیشتر با عملکردهای اصلی رایانه را برای شما فراهم می‌کند و اگر از این عملکردها اطلاعات کافی داشته باشید می‌توانید نرم‌افزارها را به‌صورت سازگارتر توسعه دهید و دلیل دوم کنترل کامل کامپیوتر است که می‌توانید با استفاده از اسمبلی آن را به دست بگیرید.

دلیل دیگر، ویژگی منحصربه‌فرد برنامه‌های اسمبلی است که سریع‌تر، کوچک‌تر و با ظرفیت‌های بسیار بزرگتر از برنامه‌هایی که با زبان‌های دیگر ایجاد می‌شوند عمل می‌کنند.

در نهایت، اسمبلی می‌تواند بهینه سازی ایده‌آل برای برنامه‌ها باشد و دانستن آن باعث دید بازتر نسبت به توسعه نرم‌افزارها شده و امکان توسعه بیشتر و دقیق‌تر در اندازه‌ها و حجم‌های کمتر را امکان‌پذیر می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۶۷۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان