دانلود و خرید کتاب باشگاه پنج صبحی ها رابین شارما ترجمه شهرزاد شهسواری فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

کتاب باشگاه پنج صبحی ها

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثری از رابین شارما با ترجمهٔ شهرزاد شهسواری فرد در نشر نسل روشن به چاپ رسیده است. با خواندن این کتاب درمی‌یابیم که چگونه می‌توانیم با ایجاد یک تغییر در سبک زندگی خود، و سحرخیز شدن، خلاقیت و موفقیت را به زندگی خود دعوت کنیم.

درباره کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه پنج صبحی ها داستانی الهام‌بخش است. در این داستان با زندگی یک هنرمند، یک کارآفرین و یک سرمایه‌دار آشنا می‌شویم. این افراد هم کدام در زندگی خود مشکلاتی دارند و در تلاش هستند تا با گفت‌وگو با یکدیگر و یافتن راه‌حل، مشکلاتشان را به‌نوعی حل کنند.

این کتاب شامل فصل‌های متعددی است. «اقدام خطرناک»، «برخوردی غیرمنتظره با یک غریبة عجیب»، «رهاکردن حد متوسط و هر آنچه معمولی است»، «ماجرایی عجیب دررابطه‌با به دست‌گرفتن کنترل صبح»، «پرواز به قله‌های بهره‌وری، مهارت و شکست‌ناپذیری»، «آماده‌سازی برای دگرگونی در بهشت آغاز می‌شود»، «روش ۵ صبح: برنامه صبحگاهی سازندگان دنیا»، «چهارچوبی برای نمایان کردن عظمت»، «چهار زمینۀ تمرکز افراد تاریخ‌ساز»، «هدایت کشتی زندگی در امواج خروشان روزگار»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها، تشریفات عادت‌سازی را کشف می‌کنند»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها فرمول ۲۰/۲۰/۲۰ را می‌آموزند»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها ضرورت خواب را درک می‌کنند»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها دربارة ده تاکتیک نبوغ مادام‌العمر آموزش می‌بینند»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها چرخه دوگانه عملکرد نخبگان را می‌آموزند» و «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها به قهرمان زندگی خودشان تبدیل می‌شوند» عناوین برخی از فصل‌های کتاب هستند.

کتاب باشگاه پنج صبحی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب باشگاه پنج صبحی ها را به تمام کسانی که دوست دارند با روش‌های ساده، مسیر زندگی خود را به سمت موفقیت تغییر دهند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابین شارما

رابین شارما در سال ۱۹۶۵ در کانادا متولد شد. او نویسنده‌ای محبوب، سخنران و مجری معروفی است که در زمینه موفقیت و توسعه فردی فعالیت می‌کند. تحول او درست در زمانی که بیست و پنج‌ساله بود رخ داد. زمانی که تصمیم گرفت کار وکالت را کنار بگذارد و یک سخنران انگیزشی شود.

رابین شارما از سال ۱۹۹۴ تا امروز ۱۳ کتاب منتشر کرده است. کتاب ارزشمند او باشگاه پنج صبحی ها به‌عنوان یک شاهکار از رابین شارما در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند. کتاب آخر او، راهبی که فراری‌اش را فروخت نیز بسیار مشهور است. از میان آثار دیگر او می‌توان به کتاب‌های خرد راهبری و ده قانون موفقیت اشاره کرد.

بخشی از کتاب باشگاه پنج صبحی ها

«سخنران ادامه داد: من شما رو درک می‌کنم از صمیم قلبم؛ میدونم لحظات سختی رو در زندگی پشت سر گذاشتید. همه ما این روزهای سخت رو تجربه کردیم. از خیلی افراد شنیدم که زندگیشون اون طور که در کودکی فکرش رو می‌کردند، سرشار از انگیزه، سرشار از شگفتی و عجایب پیش نرفت قرار نبود زندگی شما تسلسلی یکنواخت باشه، مگه نه؟ درگیر شغلی که به‌مرور روحتون رو فرسوده کنه در مواجه ای نفس‌گیر با اتفاقاتی اضطراب‌آور و مسئولیت‌های بی پایانی که اصالت وجودی شما رو سرکوب کنه و انرژی‌تون رو به تحلیل ببره مملو از شهوت غرق‌شدن در مشغولیت‌های بی‌اهمیت و عطش برآورده‌شدن آرزوهای جزئی؛ چسبیدن به فناوری ای که قرار بود زندگیتون رو بهتر کنه نه اینکه شما رو برده خودش کنه یک هفته رو هزاران بار زندگی‌کردن و اسمش رو زندگی گذاشتن باید اعتراف کنم که بسیاری از ما در سی‌سالگی می‌میریم و در هشتادسالگی دفن میشیم ازاین‌رو گفتم شما رو درک می‌کنم دلخوش بودید که زندگی متفاوتی داشته باشید؛ جذاب‌تر هیجان‌انگیزتر رضایت‌بخش‌تر؛ چیزی منحصربه‌فرد و اعجاب‌انگیز.»

صدای سخنران هنگام ادای آخرین کلمات میلرزید برای یک لحظه نفسش تنگ شد نگرانی به شکل چینی بر پیشانیاش سایه انداخت . روی صندلی کرم رنگی که یکی از دستیارانش با احتیاط کنار سن گذاشته بود نشست.

«خب، این رو هم میدونم که زندگی بر وفق مراد بسیاری از شمایی ست که اکنون در این سالن نشسته‌اید؛ غرق در همان زندگی ای که آرزویش رو داشتید. شما اسطوره‌ای از موفقیت در این جهان هستید؛ کاملاً سوار بر موج، زندگی یک حماسه‌ساز که خانواده و اطرافیانش رو با انرژی‌ای که در راستای دنیای غیرمادی است، غنی میکنه. کار شما تحسین برانگیزه آفرین بااین‌حال شما نیز فصل‌هایی از زندگی رو مزه‌مزه کردید که طی اون در دره هراس‌انگیز سرد و نمور تاریکی گم شده بودید.»

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۹ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۹ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان