دانلود و خرید کتاب ۱۰ دقیقه سرسختی ذهنی جیسون سلک ترجمه محسن پورمنتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰ دقیقه سرسختی ذهنی اثر جیسون سلک

کتاب ۱۰ دقیقه سرسختی ذهنی

معرفی کتاب ۱۰ دقیقه سرسختی ذهنی

کتاب الکترونیکی «۱۰ دقیقه سرسختی ذهنی» نوشتهٔ جیسون سلک با ترجمهٔ محسن پورمنتی و مجتبی دهستانی اردکانی در انتشارات حتمی چاپ شده است. این کتاب برنامه تمرینات ذهنی پیش از شروع مسابقه را برای پیروزی شرح می‌دهد و حاوی دستورالعمل‌های ساده همراه با مصاديق عملی در ورزش‌های مختلف و نيز پاسخ به سؤالات عينی ورزشکاران است.

درباره کتاب ۱۰ دقیقه سرسختی ذهنی

کتاب حاضر کاملاً کاربردی است و به‌وسيلهٔ آن می‌توان رابطهٔ بين مشاوران مهارت‌های ذهنی و مربيان و ورزشکاران را تسهيل کرد و آن‌ها را به نتايج هر‌چه سريعتر سوق داد. سرسختی ۱۰دقيقه‌ای در‌واقع استعدادها و توانایی‌های ورزشکاران را به نتيجه‌ای که به دنبالش هستند پيوند می‌دهد و چيزی است که همهٔ نیروهای ورزشکار را در کنار هم جمع می‌کند.

کتاب ۱۰ دقیقه سرسختی ذهنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به ورزشکاران، مربیان و دانشجویان تربیت بدنی پیشنهاد می‌شود.

درباره انتشارات حتمی

انتشارات حتمی یکی از ناشرین معتبر و نام‌آشنا در حوزه نشر کتاب‌های تخصصی علوم ورزش و پزشکی است که پس از طی مراحل پر فراز و نشیب، به این جایگاه دست یافته است.

از ابتدای فعالیت، انتشارات حتمی به‌طور تخصصی در زمینه علوم ورزشی و آکادمیک به چاپ کتاب پرداخت، اما در سال‌های اخیر، اقبال مردم و عموم جامعه به کتاب‌های ورزشی زیاد شده و اکنون ۷۰درصد از کتاب‌های انتشارات حتمی در زمینه تربیت بدنی در سطح عمومی، رشته‌های ورزشی، فدراسیون‌ها و … است. با توجه به نیاز جامعه به‌ویژه پس از شیوع ویروس کرونا، اخیراً چاپ کتاب‌های پزشکی و سلامت و به‌ویژه پزشکی در حوزه ورزش به مجموعه فعالیت‌های انشارات حتمی افزوده شد.

اعتقاد مدیریت انتشارات حتمی بر این است که در زمینه علوم ورزشی باید با علم و پیشرفت‌های روز همگام بود و لذا بیش از ۸۰درصد از کتاب‌های منتشر شده در قالب ترجمه است. تاکنون تعداد ۵۳۷ عنوان از کتاب‌های انتشارات حتمی در سایت خانه کتاب ثبت شده و برای ۶۹۷ مورد نیز تاکنون شابک صادر شده است.

انتشارات حتمی در مدت یک دهه فعالیت خود در حوزه نشر کشور، موفق به دریافت ۱۲ نشان برتر کشوری ازجمله ناشر نمونه کشور در سال ۱۳۹۳، برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، برگزیده کتاب‌های علوم ورزشی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۱ و لوح تقدیر از سوی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور برای چاپ کتاب «راهنمای تغذیه بالینی در کووید ۱۹» شده است.

انتشارات حتمی علاوه بر تقویت زمینه‌های فعالیت و همکاری با نهادها و مراکز متولی ورزش و علوم ورزشی در کشور، در چشم‌انداز پیش‌روی خود، نگاهی نیز به آن سوی مرزهای کشور و حضور در عرصه بین‌الملل دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۵۰۰
تومان