دانلود و خرید کتاب چرخه‌های عمر مردمان مؤثر ارسلان برخوردار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرخه‌های عمر مردمان مؤثر اثر ارسلان برخوردار

کتاب چرخه‌های عمر مردمان مؤثر

انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چرخه‌های عمر مردمان مؤثر

در قرن جدید و سال جدید کتابی در دسترس شما قرار گرفته که در بین کتاب‌های منتشر شده در ایران و سایر کشورهای جهان، دارای عنوانی جدید و‌ منحصر به فرد است. در این کتاب نویسنده با نگرشی نو چرخه‌های عمر انسان را با محوریت اشتغال تقسیم‌بندی کرده و با توصیه و تإکید به گذران عمر براساس نظم و مقررات، نکات مهم و مورد نیاز هر چرخه زندگی را به طور مبسوط بیان کرده است. کتابی است که بانگرشی نظام‌مند به زندگی انسان، محور مورد بحث آن را کار و اشتغال قرار داده و‌ شاخص و‌ معیار ‌سنجش عمر را برخلاف روال معمول در دنیا که سن می‌باشد برای اولین بار براساس اثربخشی وجود انسان تقسیم بتدی کرده‌ است. هر‌جلد حاوی مطالب منسجم، نظام‌یافته و جامع در خصوص یکی از چرخه‌های عمر انسان است و شیوه‌های مؤثر و مفید بودن انسان را برای خود و جامعه جهانی‌ تبیین می‌کند. *جلد‌اول قبل از تولد تا اشتغال،جلد‌دوم از اشتغال تا بازنشستگی و جلد‌سوم از بازنشستگی تا مرگ* می‌باشد.

نکته مهم و قابل توجّه‌ ای که اساس و پایه این دگرگونی ها است و چرخه اول زندگی برآن استوار می‌باشد، دوره رشد و پرورش استعدادوآماده شدن برای کار و ارائه خدمت به خود و دیگران است.

برای هر فردی گران‌بهاترین سرمایه، عمرخویش است. عاقلانه است این سرمایه بی بدیل را در مسیری صحیح و اصولی به کارگیرد و با اشراف به مواهب و محاسن چرخه های زندگی، از پیش آمدها و مخاطرات مخافظت کند. این کتاب توضیح می دهد که والدین وسرپرستان هر کودک چگونه از زمان تولّد استعدادیابی کنند و با آموزش و پرورش استعدادهای مکشوف، اورا در مسیری قرار دهند تادرکار مورد علاقه مشغول شود و بیشترین کارآیی و اثربخشی را برای خود و جامعه به بار آورد.

به طور کلی مطالب این مجلد پاسخ به این سؤال است که چرخه اول عمر مردمان مؤثر بر چه اصولی استوار است؟

با خواندن این کتاب با اصول حاکم بر زندگی نظام مند با محور کار آشنا خواهید شد. عنوان این اصول که در مطالب مرتبط با چرخهاول عمر به تناسب موضوعات به صورت پراکنده بیان شده، اصول کار و زندگی است.

اصول کار و زندگی همانند تابلو و راهنمایی برای هدایت انسان در مسیر عقلانی و علمی است تا بتواند وجودش هم چون مشعلی برایزندگی خود و دیگران پرتوافکنی کند.

عناوین اصول اساسی کار و زندگی به ترتیب عبارتند از:

1- شناسایی استعداد ذاتی و علائق فرزند، قبل از ورود به مدرسه.

2- آموزش و پرورش فرزند بر محور استعداد و قابلیت های کشف شده.

3- تعلیم مهارت های مورد نیاز کار و زندگی.

4- آشنایی با قوانین و مقرّرات اشتغال در کشور مورد هدف، قبل از انتخاب شغل.

5- ارزیابی و اولویت بندی مشاغل براساس علائق، پیشرفت شغلی و شرایط محیطی.

6- انتخاب شغل و اعلام آمادگی برای شروع کار .

7- شناخت ملاک های عمده همسرگزینی، قبل از ازدواج و تشکیل خانواده

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۲۱,۶۰۰
تومان