دانلود و خرید کتاب ورزش و شخصیت اخلاقی کریگ کلیفورد ترجمه رضا شجیع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ورزش و شخصیت اخلاقی اثر کریگ کلیفورد

کتاب ورزش و شخصیت اخلاقی

معرفی کتاب ورزش و شخصیت اخلاقی

کتاب الکترونیکی «ورزش و شخصیت اخلاقی» نوشتهٔ کریگ کلیفورد و راندولف ام. فیزل با ترجمهٔ رضا شجیع و مصطفی محمدی رئوف در انتشارات حتمی چاپ شده است.

درباره کتاب ورزش و شخصیت اخلاقی

کتاب ورزش و شخصیت اخلاقی از ۳ بخش و ۹ فصل به شرح زیر تشکیل شده است. فصل اول کتاب شما را به بازاندیشی در مورد تجارب فردی‌­تان به‌عنوان یک مربی دعوت می­‌کند. جایی که از شما می­‌خواهد به ماهیت ورزش و سازگاری رفتارهایتان با این ماهیت فکر کنید. فرآیندی که اندیشیدن پیرامون آن، بسیار پیچیده و در‌عین‌حال مهم است. در فصل دوم از شما خواسته می­‌شود در مورد ماهیت فعالیت‌­هایی که درگیرشان هستید بیندیشید و از منظر دیگر مربیان هم به موضوع نگاه کنید. از منظر برخی مربیان، تجربه‌ٔ رقابت و مسابقه دارای ارزش ویژهٔ تربیتی نیست و این در حالی‌ است که از منظر برخی دیگر، مشارکت ورزشی یک تجربهٔ ارزشمند تربیتی است که توجه به آن ضروری است. بنابراین فصل دوم به تشریح چرایی و ضرورت اخلاق ورزشی می‌پردازد. فصل سوم تا هفتم کتاب به تشریح چرایی احترام به حریفان، احترام به تیم و هم‌تیمی­‌ها، احترام به مسئولین برگزاری، احترام به بازی و در‌نهایت احترام بین مربی و بازیکنان اختصاص یافته است. بدون تردید خوانندگان و به‌ویژه مربیان با جنبه­‌های مختلف «احترام» به‌عنوان یک اصل اخلاقی بسیار مهم و ضروری آشنا شده و دستورالعمل­‌های کاربردی و مؤثری برای آموزش آن به ورزشکاران جوان پیدا می‌کنند. در‌نهایت، فصل انتهایی کتاب حاوی نکات ارزشمندی پیرامون درک ما از دنیای ورزش و دنیای واقعی است که زمینهٔ دستیابی به یک نگرش فلسفی عمیق‌تر، نسبت به ورزش و اخلاق ورزشی را برایمان فراهم می­‌کند. در‌نهایت کتاب حاضر، خوانندگان کتاب و به‌ویژه مربیان ورزشی را به تفکری عمیق دعوت می­‌کند و معتقد است ورزش بدون تفکر مانند زندگی آزموده‌شده، ارزش پرداختن ندارد.

بخش ۱. تفکر دربارهٔ جوانمردی در ورزش

بخش ۲. اصول جوانمردی در ورزش

بخش ۳. تفکر دربارهٔ ورزش و زندگی

کتاب ورزش و شخصیت اخلاقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر به مربیان، ورزشکاران و دانشجویان تربیت بدنی پیشنهاد می‌شود.

درباره انتشارات حتمی

انتشارات حتمی یکی از ناشرین معتبر و نام‌آشنا در حوزه نشر کتاب‌های تخصصی علوم ورزش و پزشکی است که پس از طی مراحل پر فراز و نشیب، به این جایگاه دست یافته است.

از ابتدای فعالیت، انتشارات حتمی به‌طور تخصصی در زمینه علوم ورزشی و آکادمیک به چاپ کتاب پرداخت، اما در سال‌های اخیر، اقبال مردم و عموم جامعه به کتاب‌های ورزشی زیاد شده و اکنون ۷۰درصد از کتاب‌های انتشارات حتمی در زمینه تربیت بدنی در سطح عمومی، رشته‌های ورزشی، فدراسیون‌ها و … است. با توجه به نیاز جامعه به‌ویژه پس از شیوع ویروس کرونا، اخیراً چاپ کتاب‌های پزشکی و سلامت و به‌ویژه پزشکی در حوزه ورزش به مجموعه فعالیت‌های انشارات حتمی افزوده شد.

اعتقاد مدیریت انتشارات حتمی بر این است که در زمینه علوم ورزشی باید با علم و پیشرفت‌های روز همگام بود و لذا بیش از ۸۰درصد از کتاب‌های منتشر شده در قالب ترجمه است. تاکنون تعداد ۵۳۷ عنوان از کتاب‌های انتشارات حتمی در سایت خانه کتاب ثبت شده و برای ۶۹۷ مورد نیز تاکنون شابک صادر شده است.

انتشارات حتمی در مدت یک دهه فعالیت خود در حوزه نشر کشور، موفق به دریافت ۱۲ نشان برتر کشوری ازجمله ناشر نمونه کشور در سال ۱۳۹۳، برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، برگزیده کتاب‌های علوم ورزشی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۱ و لوح تقدیر از سوی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور برای چاپ کتاب «راهنمای تغذیه بالینی در کووید ۱۹» شده است.

انتشارات حتمی علاوه بر تقویت زمینه‌های فعالیت و همکاری با نهادها و مراکز متولی ورزش و علوم ورزشی در کشور، در چشم‌انداز پیش‌روی خود، نگاهی نیز به آن سوی مرزهای کشور و حضور در عرصه بین‌الملل دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۹۴,۵۰۰
تومان