دانلود و خرید کتاب رسالت بانوان مسلمان محمد مهدی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رسالت بانوان مسلمان اثر محمد مهدی پور

کتاب رسالت بانوان مسلمان

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رسالت بانوان مسلمان

کتاب رسالت بانوان مسلمان نوشتهٔ محمد مهدی پور است و انتشارات زائر آستانه مقدسه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب رسالت بانوان مسلمان

دین مبین اسلام همواره انسان‌ها را به‌صورت جمعی می‌نگرد و یک سلسله وظایف را نیز به‌صورت اجتماعی مطرح می‌کند و دین‌داران را به انجام آن وظیفه فرا می‌خواند و در دستور کلی دین فرق بین زن و مرد وجود ندارد. همانگونه که در سیره رفتاری حضرت فاطمه زهرا (س) این موضوع آشکار است و حقیقتاً حقوق زنان به همان اندازه است که وظیفه‌شان بوده و در دین تعیین شده است.

رسالت بانوان مسلمان در مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پابه‌پای مردان و گاهی مقدم بر آنان در سرنوشت جامعه نقش بسزایی داشته است، اما زنان زمانی می‌توانند وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهند که به عنوان یک زن مسلمان اولاً حجاب شرعی خود را درست رعایت کنند؛ سپس در جامعه حضور پیدا کنند، پس می‌توان گفت که یک زن با حفظ حجاب و عفت در میدان علم، سیاست، اجتماع و حتی جهاد می‌تواند وارد شود (یعنی اولین رسالت زن حفظ عفاف و حجاب است.) هر شخصی که زیر پرچم اسلام زندگی می‌کند لازم است هر آنچه را خدا و قرآن کریم دستور داده است به آن عمل کند.

حضور زنان در اجتماع خیلی مهم و سرنوشت‌ساز است. به دلیل اینکه وقتی یک خانم در عرصه اجتماع حضور پیدا می‌کند، بدین معنا است که او آگاه‌تر شده و تلاش می‌کند که بیشترین همجنس‌هایش را نیز به طرف خود بکشاند، اگر یک زن باسواد باشد و درست تربیت شود، یک همسر، یک مادر و یک دختر موفق خواهد بود.

خواندن کتاب رسالت بانوان مسلمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران دین اسلام پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رسالت بانوان مسلمان

«این نامه، نه رنج‌نامه توست و نه ستایش نامه‌ات، بلکه اوراقی ناچیز از تاریخ ایمان و ایثار توست که برادرت در سنگری در شهر «فاو» «فاطمیه» می‌نویسد، تا ارزش‌های تاریخی تو را یادآور شود و به تو هشدار دهد که: شیطان‌ها می‌خواهند جامه عفت از پیکرت بکنند و تو را به خوردن درخت ممنوع وادارند.

ابوسفیان‌ها می‌خواهند از تو هندی جگرخوار بسازند.

ابولهب‌ها می‌خواهند تو را «حمالة الحطب» کنند، طناب خشن و زشت «مسد» را که از تارهای جهل و هوس بافته‌اند، بر گردن ظریف تو محکم ببندند و به هر جا که خواستند ببرند.

سرمایه‌پرستان، می‌خواهند تو دلال فروش اجناس بنجل و پرزرق و برقشان باشی و مصرف‌گر بی‌چون و چرای تولیداتشان.

گروهک‌ها، می‌خواهند تو ابزار کارشان باشی و دلال فروش روزنامه‌شان.

هوسبازان هرزه می‌خواهند تو صحنه آرای محافل کباب و شراب‌شان باشی و منشی آرام و ارزان و زیبای اداره‌شان.

ابرقدرت‌ها می‌خواهند تو عروسک کوکی و ابزار جاسوسی آن‌ها باشی، استکبار می‌خواهد از تو دختری شایسته بسازد، اما شایسته برای عشرت‌کده‌های خوک‌هایی دوپا و انسان‌هایی مسخ شده و اگر در برابر آنان بایستی همچون دختران میانه و بانوان چهارمردان قم در جستجوی علم و ایمان باشی، بی‌رحمانه بمباران می‌شوی.

خواهرم، شرق و غرب هر دو به «جسم» تو می‌اندیشند، و برای استثمار این پیکر ظریف نقشه می‌کشند. یکی استثمار اقتصادی را مهم‌تر می‌داند، یکی استثمار جنسی را، ولی تو قبل از آنکه «جسم» باشی «روحی» و پیش از آنکه زن باشی «انسانی» و بیش از آنچه به زمین و زندگی وابسته باشی، به آسمان و حیات جاودانه دل بسته‌ای.

تو در ایمان خدیجه‌ای؛

و در عصمت فاطمه دختر محمد(ص)؛

و در هجرت، فاطمه مادر علی(ع)؛

و در بیعت، نسیبه دختر کعب؛

و در حمایت از امام و امامت فاطمه و زینب؛

و در شهادت، سمیه مادر عمار؛

و در تربیت آمنه و نرگس.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۸۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۵,۵۰۰
تومان