دانلود و خرید کتاب دریچه موفقیت مهدیه کاظمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دریچه موفقیت اثر مهدیه کاظمی

کتاب دریچه موفقیت

معرفی کتاب دریچه موفقیت

کتاب دریچه موفقیت نوشتهٔ مهدیه کاظمی است. انتشارات متخصصان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این کتاب می‌تواند باعث شود شما در مسیر موفقیت پا بگذارید.

درباره کتاب دریچه موفقیت

کتاب دریچه موفقیت با این پیش‌فرض نوشته شده است که اگر زمانی که شروع به حرکت می‌کنیم، با عشق شروع کنیم و تمرکزمان را فقط روی مسیرت بگذاریم و اگر خسته شدیم، به‌جای غرزدن کمی استراحت کنیم و دوباره به مسیرمان ادامه بدیم، راحت‌تر به مقصد می‌رسیم. نویسندهٔ این کتاب باور دارد که هیچ‌وقت برای شروع‌کردن دیر نیست؛ پس او در ابتدای کتاب حاضر می‌گوید که از همین حالا شروع کن و زندگی رؤیایی‌ای را که دوست داری، بساز و شک نکن که می‌توانی؛ فقط کافی است بخواهی و شروع کنی. کتاب حاضر که در ۵ فصل نوشته شده، درمورد چیستیِ عادت، شکرگزاری، جملات انگیزشی، دریچهٔ موفقیت، خودباوری و تعیین هدف سخن گفته است.

خواندن کتاب دریچه موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دریچه موفقیت

«ذهن باز تصمیم درست می گیرد تمرکز روی مثبت های زندگی تو یک آدم متفاوت و قوی می سازد تمرکز کن روی خودت و زندگی ات اینجوری شاهد دیدن موفقیت خودت هستی و لذت خواهی برد اما اگر تمرکز کنی روی زندگی فردی دیگری شاهد موفقیت های او هستی جای خودت، لازم نیست هرروز بایک هدف تازه از خواب بیدار شوی اما لازم است که یک هدف داشته باشی و هرروز به عشق رسیدن به آن هدف از خواب بیدار شوی اجاز بده هر عزیزی هرجور دوست دارد راجبت فکر یا قضاوتت کند اما تو خودت اجازه نده که خودت را دست کم بگیری تو خیلی خفن هستی و قراره بهترین نسخه خودت باشی ایمان داشته باش تو خدایی داری که همیشه کنارت هست و کافیه توهم بخوای در کنارش باشی تا زندگی برایت زیباتر شود، تو می توانی به هرچیزی که آرزوت است برسی فقط کافیه بخوای و به اندازهٔ رویاهات تلاش کنی ساده نیست اما سخت هم نیست باور داشته باش که (موفقیت خیلی راحت تر از شکست خوردن است) اگر تصیم ات را گرفتی انجامش بده براش قدم بردار برو به سمتش اگر واقعا تصمیم تو است پس براش بجنگ هیچ وقت حرف های تو خالی و بی عمل به سرانجام نمی رسه، می دانی کجای زندگی قشنگه؟ زندگی زمانی شیرین و قشنگ می شود که چشم هایت را باز کنی و ببینی که به هدفت رسیدی و ازتو می پرسند که پارتی داشتی؟ می گی نه پارتی داشتم و نه چیز دیگری فقط هربار که شکست خوردم از شکست هام درس گرفتم و بیشتر تلاش کردم پشتکار داشتم، انگیزه و امید داشتم برای فرداهایم ایمان داشتم که خدایی هست، هیچ وقت کم نیار شاید فردا قرار باشد آن اتفاق خوب برایت بی افتد خدا بزرگ است.»

نظرات کاربران

کاربر ۴۰۷۷۳۲۹
۱۴۰۱/۱۲/۰۳

این کتاب فوق العاده است واقعا متشرکم از نویسنده محترم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

حجم

۴۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

قیمت:
۲۶,۵۰۰
تومان