دانلود و خرید کتاب چالش پانزده دقیقه ای با وزوز گوش دنیس گیلمور ترجمه امیر پورصائب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چالش پانزده دقیقه ای با وزوز گوش اثر دنیس گیلمور

کتاب چالش پانزده دقیقه ای با وزوز گوش

معرفی کتاب چالش پانزده دقیقه ای با وزوز گوش

کتاب چالش پانزده‌دقیقه‌ای با وزوز گوش نوشتهٔ دنیس گیلمور با ترجمهٔ امیر پورصائب در موسسه آموزشی تالیفی ارشدان چاپ شده است. این کتاب به مخاطب راه‌هایی را می‌آموزد که با وجود صداهای اضافی در گوشش بتواند بر کارهایش تمرکز کند و خواب راحتی داشته باشد.

درباره کتاب چالش پانزده دقیقه ای با وزوز گوش

نکتهٔ مهمی که در این کتاب وجود دارد این است که درمانی پیدا نخواهید کرد اما هیچ چیز منفی هم در این کتاب وجود ندارد و هر روشی که برای مقابله با وزوز گوشتان پیدا می‌کنید ترکیبی ساده از فعالیت‌های سالم و سازنده‌ای هستند که ارزش بیشتری به زندگی شما وارد می‌کنند.

 شما قرار است با وزوز گوشتان همانند یک موضوع شخصی و به‌عنوان یک منبع قدرت و انگیزهٔ مثبت برخورد کنید. اکنون وزوز گوشتان یک آموزگار و مربی شخصی خواهد بود که ممکن است باعث شود تا عرق کنید اما باعث رنج شما نمی‌شود. ممکن است آرام‌کردن وزوز گوش تنها هدف شما باشد. شاید فقط نیاز به خواب دارید. حال چالش پانزده‌دقیقه‌ای با وزوز گوش را انجام دهید و ببینید به چه سرعتی وزوز گوشتان محو می‌شود و بعد کمی استراحت کنید.

اولین پیروزی‌ام در چالش باعث شد من در برابر وزوز گوش قرار بگیرم و متوجه ضعف و نحوهٔ غلبه بر آن بشوم. روزبه‌روز و قدم‌به‌قدم روش‌های مختلفی را برای مبارزه با وزوز گوشم یاد گرفتم. 

همین حالا متعهد شوید که همیشه به کمک افراد مبتلا به وزوز گوش بپردازید. به دوست و یا دشمن قول بدهید که در کنارشان و در برابر شیادانی که داروهای تقلبی برای درمان می‌فروشند خواهید ایستاد. وقتی یأس را در صدا و چهرهٔ ایشان تشخیص می‌دهید به کمک آن‌ها بشتابید؛ به آن‌ها دلداری بدهید و بگویید که تجربهٔ مشترکی دارید و آن‌ها را راهنمایی کنید؛ چراکه ممکن است باعث نجات یک زندگی شوید.

کتاب چالش پانزده دقیقه ای با وزوز گوش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که از وجود صداهای اضافی در گوششان رنج می‌برند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب چالش پانزده دقیقه ای با وزوز گوش

«من وزوز گوش دارم و هر احساسی که به‌همراه دارد را تجربه کرده‌ام؛ از تحریک خفیف تا ناامیدی کوبنده. زمانی بر من حکومت می‌کرد و برای روزها بیدار نگهم می‌داشت و عذابم می‌داد. امروز نمی‌توانم زندگی بدون آن را تصور کنم. وزوز گوش این روزها اگر مدت‌زمان زیادی را بی‌کار و یا بدون ثمر بگذرانم به‌آرامی به من هشدار می‌دهد و به من کمک کرده است تا کیفیت خوابم را بهبود ببخشم؛ درواقع تبدیل به یک هدیه شده است. این کتاب به‌سرعت تکنیک‌های ساده‌ای را به شما می‌آموزد که من برای آرام‌کردن وزوز گوش خود از آن‌ها استفاده می‌کنم. نیاز به خرید تجهیزات خاصی ندارید. هر تکنیک باعث کاهش سریع صدای وزوزی می‌شود که می‌شنوید و درک می‌کنید.

قبل از آنکه شروع کنیم، باید بدانید که همیشه بهترین راه، مراجعه به پزشک است. من یک پزشک نیستم و مواردی که در این کتاب بیان می‌شوند نباید به‌عنوان توصیهٔ پزشکی در‌نظر گرفته شوند. ابتدا به پزشک مراجعه کنید؛ چراکه یک پزشک می‌تواند درمانی برای وزوز گوش شما پیدا کند اما این کار از عهدهٔ کتاب پیش رو برنمی‌آید. من هنوز وزوز گوش دارم. حتی بعد از خواندن این کتاب ممکن است صدای وزوز در گوش خود را حس کنید و آنچه تغییر خواهد کرد واکنش حسی و فیزیکی شما نسبت به آن است. چیزی که متفاوت خواهد بود نحوهٔ بهبود زندگی شما با استفاده از وزوز گوش است.

بله روزهایی خواهند بود که صدای وزوز گوش خود را کمتر و یا حتی به‌سختی بشنوید و بله در آن روزها همانند یک کودک به خواب می‌روید اما این صدا همچنان در کمین است و گه‌گاه ظاهر می‌شود. مخصوصاً زمانی که شما را بی‌کار و یا بی‌حوصله پیدا می‌کند. وزوز گوش یک هدیه است، قدرتمند و بعضی اوقات بسیار قدرتمند ظاهر می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

حجم

۴۵۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

قیمت:
۶۶,۹۹۹
تومان