دانلود و خرید کتاب فارسی خوانداری عمومی فرحناز نعیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فارسی خوانداری عمومی اثر فرحناز نعیمی

کتاب فارسی خوانداری عمومی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فارسی خوانداری عمومی

کتاب فارسی خوانداری عمومی نوشتهٔ فرحناز نعیمی است. انتشارات دانش بنیان مهر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر برای فارسی‌آموزهای غیرفارسی‌زبان نوشته شده است.

درباره کتاب فارسی خوانداری عمومی

کتاب فارسی خوانداری عمومی که زیر نظر «محمدباقر برقعی مدرس» نوشته شده، حاوی ۱۲ درس است. هر یک از این درس‌ها نام یک قصه را به خود گرفته‌اند. این کتاب برای فارسی‌آموزهای غیرفارسی‌زبان نوشته شده است. این دسته از افراد با مطالعهٔ کتاب حاضر می‌توانند مهارت‌های خواندن و درک مطلب به پارسی را در خود تقویت کنند. پیش از آغاز هر درس، واژه‌های کلیدی با تصاویر نشان داده شده‌اند؛ سپس اهداف درس بیان شده و به مهارتی که این درس باید در مخاطب کتاب پدید آورد، اشاره شده است؛ پس از آن هم پرسش‌هایی برای گرم‌شدن ذهن فرد قرار داده شده است. خوانندهٔ کتاب حاضر درس را (داستان کوتاه) می‌خواند و بعد به پرسش‌های موجود پاسخ می‌دهد. بخشی تحت‌عنوان «بیشتر بخوانیم» هم در پایان این کتاب قرار داده شده است. 

خواندن کتاب فارسی خوانداری عمومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به زبان‌آموزهای غیرفارسی‌زبانی که دورهٔ مقدماتی زبان پارسی را گذرانده‌اند و می‌توانند کلمات و جملات ساده را به‌خوبی تلفظ و مفهوم آن را از متن استخراج کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان