دانلود و خرید کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد تو آن ترجمه محمدرضا فلفلانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد اثر تو آن

کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد

معرفی کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد

کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد نوشتهٔ تو آن و ترجمهٔ محمدرضا فلفلانی است. انتشارات دیده بان قلم فرتاک این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد

نویسندهٔ کتاب حاضر معتقد است که معامله‌گرانِ حرفه‌ای نمی‌خواهند شما بدانید! کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد نوشتهٔ تو آن، به‌صورت خلاصه اما دقیق و با بیانی شیوا و بدون هرگونه ابهام، به تکنیکالیست‌ها به‌ویژه معامله‌گرانِ پرایس اکشن (حرکات قیمت) کمک می‌کند تا یک چالش مهم را حل‌وفصل کنند. این موضوع می‌تواند سرآغازی برای یک تغییر بسیار مهم در نوعِ نگاه تحلیل‌گران به نمودارهای قیمت باشد و آن‌ها را برای حرکت از دنیای تحلیلگری به جهان معامله‌گری آماده کند. این کتاب ۵ الگو را معرفی می‌کند و با آن‌ها معامله می‌کند. شما نیز باید برای خودتان الگوهایی را پیدا کرده و اثر انگشت خود را بسازید؛ چراکه معامله‌گری برای هر فرد، به‌صورت جداگانه (همانند اثر انگشت) تعریف می‌شود.

خواندن کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حرفهٔ معامله‌گری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد

«سطوح مقاومت و حمایت را همگان می‌شناسند. به عنوان توضیح اولیه، مقاومت و حمایت به نواحی قیمتی گفته می‌شود که قیمت در گذشته به آن‌ها واکنش نشان داده و تغییر مسیر داده است و به همین دلیل (حافظه‌ی معامله‌گران و احتمالا شواهد فاندامنتال)، این احتمال وجود دارد که قیمت در زمان برخورد به حمایت و مقاومت، بار دیگر به آن‌ها واکنش نشان داده و تغییر جهت دهد. به ظاهر آسان است؛ اما در واقع تشخیص این نواحی برای تازه‌واردان (و حتی حرفه‌ای‌ها) آسان نیست و با درک اشتباه آن‌ها، منجر به ضرر در معامله می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۵۰۰
تومان