دانلود و خرید کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن ترجمه مرتضی فهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه شکرگزاری اثر راندا برن

کتاب معجزه شکرگزاری

معرفی کتاب معجزه شکرگزاری

کتاب معجزه شکرگزاری نوشتهٔ راندا برن و ترجمهٔ مرتضی فهیمی است و انتشارات آستان مهر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب معجزه شکرگزاری

زمانی را به خاطر دارید که بچه بودید و با تعجب وحیرت و ترس دنیای اطرافتان را نگاه می‌کردید؟ زندگی حیرت شما را برمی‌انگیخت، کوچک‌ترین چیزها شما را کاملا شگفت‌زده می‌ساخت.

قلب شما مملو از شادی و نشاط بود، گسترهٔ تخیلات شما هیچ پایان و محدودیتی نداشت و از دل وجان باور داشتید که زندگی دل انگیز و زیبا و جادویی ست.

ولی هنگامی که رشد کردیم و بالیدیم و به بلوغ رسیدیم، مسئولیت‌ها، مشکلات، مصایب و گرفتاری‌ها، سر راهمان قرار گرفت و ما کم‌کم ناامید شدیم. آنچه که در کودکی به آن باور داشتیم به یکباره ناپدید شد.

یکی از دلایلی است که در بزرگسالی دوست داریم در کنار بچه‌‌ها باشیم همین موضوع است، تا بتوانیم دوباره همان احساس دوران بچگی را تجربه کنیم، هرچند اگر این حس، برای یک لحظه باشد.

کتاب معجزه شکرگزاری به شما می‌گوید آن جادو که زمانی بدان اعتقاد داشتید حقیقت دارد و این نگرش بزرگسالان ناامید به زندگی است که درست نیست، جادو و معجزهٔ زندگی حقیقت دارد درست به همان اندازهٔ بودن شما راستین و واقعی ست و به‌راستی زندگی می‌تواند بیش از آن چیزی شگفت‌آور باشد که شما حتی در دوران کودکی می‌پنداشتید. حتی هیجان‌انگیزتر و سرگرم‌کننده تر از هرآنچه که پیش از این دیده‌اید و تصور می‌کنید.

هنگامی که می‌دانید برای تبدیل خواسته‌ها به واقعیت چه کاری باید انجام دهید، آنگاه زندگی‌تان رؤیایی می‌شود و سپس از چگونگیِ باورتان به معجزهٔ زندگی شگفت‌زده خواهید شد!

شاید شما پرواز گوزن شمالی را نبینید ولی خواهید دید تمام چیزهایی که همیشه دوست می‌داشتید و خواهانش بودید در برابر چشمانتان ظاهر می‌شوند و آنچه که مدت‌های طولانی در رؤیاهاتان بوده و جزء آرزوهایتان به شمار می‌آمد، ناگهان رنگ واقعیت به خود می‌گیرد و به وقوع می‌پیوندد. شما هیچگاه درنخواهید یافت که چگونه همه چیز به هم گره می‌خورد تا رؤیای شما به واقعیت تبدیل شود، چراکه همه چیز به گونه‌ای نامریی عمل می‌کند که البته این عجیب‌ترین، هیجان‌انگیزترین بخش داستان است!

آیا حاضرید تا بار دیگر معجزه و جادو را تجربه کنید و بیازمایید؟ آیا حاضرید همچون دوران کودکی‌تان هر روزتان سرشار از شگفتی شود؟ پس برای رویارویی با آن آماده شوید!

ماجراجوییِ ما از دو هزار سال پیش آغاز می‌شود، هنگامی که دانش متغیر زندگی پشت متنی مقدس پنهان بود.

خواندن کتاب معجزه شکرگزاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که به معجزهٔ شکرگزاری اعتقاد دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب معجزه شکرگزاری

«جمله‌ای که در ادامه می‌آید از کتاب مقدس انجیل برداشت شده و در طیِ چند سده عارفان از درک آن عاجز مانده‌اند:

«هرکس که اراده کرده تا بیشتر دریافت کند، به حد کفایت دریافت داشته است. هرکس که اینگونه نخواسته است، داشته‌‌هایش از او بازگرفته خواهد شد.»

باید اعتراف کنیم که این متن هنگام خواندن، غیرمنصفانه به نظر می‌رسد. چون اینگونه از این نوشته بر می‌آید که ثروتمندان، ثروتمندتر و فقیران فقیرتر می‌شوند.

اما انگار یک معما و راز در این نوشته وجود دارد، یک راز که اگر کشف شود، قطعا دنیای تازه‌ای پیش رویتان قرار می‌گیرد.

رمز و راز این متن در یک کلمه پنهان شده: «قدر شناسی»

«هرکس که قدردان و سپاسگزار باشد بیشتر و به وفور به او عطا خواهیم کرد. هرکس که قدردان نباشد، هرآنچه راکه دارد از او باز می‌ستانیم.»

با هویدا شدن یک واژهٔ پنهان و پوشیده، یک متن مرموز همچون کریستال، شفاف می‌شود.

دوهزار سال از تاریخ ثبت این متن گذشته است، ولی امروز نیز مانند قبل پر معنا و قدرتمند است و حقیقت را آشکار می‌کند: «اگر زمان را برای قدرشناسی مغتنم نشمارید، و سپاسگزار نباشید، هرگز بیشتر از این به دستتان نمی رسد و هرآنچه راکه دارید نیز از دست خواهید داد.»

وعده‌های که با قدرشناسی به حقیقت می‌پیوندد در این واژه‌ها نهفته است: «اگر قدردان باشید به شما بیشتر و به وفور داده خواهد شد.»

در کتاب مقدس قرآن، بر وعدهٔ قدرشناسی تأکید شده است:

«به یاد آور هنگامی را که پروردگارتان فرمود: اگر قدرشناس باشی به تو بیشتر عطا خواهیم کرد و اگر ناسپاسی کنید بر شما عذابی دردناک را فرود خواهم آورد.»

مهم نیست که پیرو چه دین و آیینی هستید یا به طورکلی آدمی مذهبی هستید یا خیر، این جمله‌های کتاب مقدس و قرآن، زندگیِ شما را دربرخواهد گرفت. آنها قانون بنیادی و اساسیِ علم و جهان را برای شما آشکار میکنند. این قانونی جهانی است.»

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

محمد علیخاصی
۱۴۰۲/۰۳/۲۵

کتاب خوبی است برای زندگی روزمره خیلی جالب است

کاربر 7627027
۱۴۰۲/۰۹/۱۱

بدنیست

کاربر 7408259
۱۴۰۲/۰۷/۲۸

کتابی است بسیار عالی وانگیزشیکه

کاربر 7379839
۱۴۰۲/۰۷/۲۳

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

حجم

۱۴۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان