دانلود و خرید کتاب هندبال پایه و مقدماتی جانس زیرونسکی ترجمه جواد زارعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هندبال پایه و مقدماتی اثر جانس زیرونسکی

کتاب هندبال پایه و مقدماتی

معرفی کتاب هندبال پایه و مقدماتی

کتاب هندبال پایه و مقدماتی نوشتۀ جانس زیرونسکی و فراستیک تابورسکی و ترجمۀ جواد زارعی و اکرم منظم نژاد و حمید قبادی است. این کتاب را انتشارات حتمی منتشر کرده است.

درباره کتاب هندبال پایه و مقدماتی

کتاب هندبال پایه و مقدماتی از ۲ بخش تشکیل شده است. در بخش اول تکنیک‌های پایۀ هندبال و شیوۀ آموزش آن را معرفی می‌کنند و در بخش دوم به معرفی تمرین‌های کامل‌تر و پیشرفته‌تر فنون مقدماتی هندبال می‌پردازند.

کمیتهٔ روش‌های EHF در راستای پیشرفت مفاهیم ساختاری درمورد حوزه‌های فردی هندبال هدفمند عمل می‌کند. در اروپا می‌توان به روی دانش و همچنین حمایت متخصصان بسیاری از اعضای فدراسیون‌ها حساب کرد.

کتاب حاضر در ۲ قسمت مجزا ترجمه و تدوین شده است که قسمت اول به معرفی فنون پایهٔ هندبال و نحوۀ آموزش آن پرداخته شده است و در قسمت دوم تمرینات کامل‌تر و پیشرفته‌تر تکنیک‌های مقدماتی هندبال معرفی و ارائه شده است. امید است پشتوانه‌ای که به‌این‌ترتیب فراهم آمده است، برای توسعۀ فعالیت‌های هندبال مؤثر باشد و این رشتۀ ورزشی با سرعت بیشتری جای خود را در بین سایر رشته‌های ورزشی در ایران باز کند. کاردانی مربیان تربیتی در این گروه سنی باعث ایجاد عشق و فداکاری در بازیکنان جوان نسبت به هندبال می‌شود. مربیان باید کاری کنند که بازیکنان شاد و سرگرم باشند و موفقیت زیادی به دست آورند.

خواندن کتاب هندبال پایه و مقدماتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به ورزش هندبال نوشته شده است.

بخشی از کتاب هندبال پایه و مقدماتی

«ویژگی‌های بازی هندبال

هندبال ورزشی است متعلق به گروه شناخته شده‌ای تحت عنوان بازی‌های ورزشی که بیش‌ازپیش در جهان رواج یافته است. یادگیری نسبتاً سریع این بازی براساس حرکت طبیعی انسان باعث شده که این ورزش به‌سرعت رواج یابد. همچنین حرکات متنوع و برخورد مستقیم با حریف باعث جذابیت این رشته شده که این عاملی است در جهت گسترش آن در جهان چنین برخوردی مستلزم آمادگی بدنی خوب بازیکن است. بازیکنان رقابتی هندبال از قامت متناسبی برخوردارند زیرا در این بازی همهٔ عضلات بدن آن‌ها بکار گرفته می‌شود. حرکات دائمی در مفاصل بالاتنه و پایین تنه باعث بیشتر و بهترشدن دامنۀ حرکتی آن‌ها می‌شود. فعالیت بدنی فشرده و مستمر هم در سیستم عصبی مرکزی و عضلات و هم در اندام‌هایی مانند قلب شش‌ها، کبد و کلیه‌ها تغییراتی ایجاد می‌کند.

بازی هندبال نه‌تنها تحت‌تأثیر تناسب بدنی قرار دارد بلکه مانند هر فعالیت فیزیکی دیگر با فکر انجام می‌شود. بازیکن در یک عملکرد جدی باید به‌سرعت ببیند، به‌خاطر بسپارد، تخمین بزند، تصمیم بگیرد و به‌طور مناسبی وارد عمل شود. هر دو تیم برای به‌دست‌آوردن پیروزی که هدف بازی است تلاش می‌کنند. بازیکنان باید همهٔ قوانین بازی جوانمردانه و مقررات ورزش‌ها که جهت حفظ صفات ورزشکارانه تعیین شده‌اند را رعایت کنند.

هندبال یک بازی تیمی است که نقش مهمی در تعلیم‌وتربیت دارد. بازیکنان آموزند که با یکدیگر همکاری کنند. بازی باید محکم اما برطبق قوانین بازی جوانمردانه، کار گروهی و رفتار ورزشکارانه باشد؛ همهٔ این جنبه‌های مثبت و شیوه‌های رفتاری به‌مرورزمان منجر به رفتار پسندیدهٔ اجتماعی در زندگی روزمره می‌شود. این یک جنبۀ تربیتی مهم از بازی هندبال است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۵۰۰
تومان