دانلود و خرید کتاب طراحی پست های فشار قوی رحمت الله هوشمند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی پست های فشار قوی اثر رحمت الله هوشمند

کتاب طراحی پست های فشار قوی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب طراحی پست های فشار قوی

کتاب طراحی پست‌های فشار قوی نوشته رحمت‌الله هوشمند یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشتهٔ برق است.

درباره کتاب طراحی پست‌های فشار قوی

با‌توجه‌به اهميت پست‌های فشار قوی و نقش ارتباط دهندهٔ آن‌ها مابين سيستم‌های توليد، انتقال و توزيع، لازم است تا مهندسين برق، با تنوع موجود در اين پست‌ها، خصوصيات طراحی و تجهيزات به‌کار رفته در آن‌ها آشنایی کاملی داشته باشند. لذا درسی با نام طرح پست فشار قوی در دروس كارشناسی مهندسی برق گنجانده شده است. بر این اساس در كتاب طراحی پست‌های فشار قوی تلاش شده است تا ضمن ارائهٔ ‏تصویری كامل از مسائل موجود در انواع پست‌های فشار قوی، مرجع مناسبی که بتواند سرفصل کامل درس را بپوشاند نيز برای‏ درس مذکور مهيا شود.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار کرده است؛ ولی فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمدهٔ انتشارات دانشگاه اصفهان در حوزهٔ کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه و نشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود. نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰ عنوان کتاب به چاپ رسیده است. در حوزهٔ نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبهٔ چهارم تعداد نشریات علمی‌پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر، بیش از ۴۰ نشریهٔ فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

درباره رحمت اللّه هوشمند

رحمت اللّه هوشمند تحصيلات خود را در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد مهندسی برق – قدرت به‌ترتيب در سال‌های ۱۳۶۸ و ۱۳۷۰ از دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه تهران و در مقطع دكتری مهندسی برق - قدرت در سال‌ ۱۳۸۲ از دانشگاه تربيت مدرس تهران به پايان رسانده است و هم اكنون استاد گروه مهندسی برق دانشكدهٔ فنی مهندسی دانشگاه اصفهان است. زمینه‌‎های تحقیقاتی مورد علاقهٔ ايشان عبارت‌اند از: شبکه های هوشمند، منابع انرژی تجدیدپذیر و سیستم‌های قدرت تجدید ساختار يافته.

کتاب طراحی پست‌های فشار قوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان رشتهٔ برق پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۶۰ صفحه

حجم

۲۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۶۰ صفحه

قیمت:
۵۸,۵۰۰
تومان