دانلود و خرید کتاب مهارت های اجتماعی پیش دبستانی فریده اسدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مهارت های اجتماعی پیش دبستانی

مهارت های اجتماعی پیش دبستانی کتابی از فریده اسدی است که در انتشارات پویش اندیشه خوارزمی منتشر شده است. این اثر رویکردی علمی در آموزش مفاهیم و هوش‌های چندگانه؛ ویژهٔ گروه سنی ۵ تا ۸ سال است.

 دربارهٔ کتاب مهارت های اجتماعی پیش دبستانی

کودکان در هر سن‌وسالی که باشند، استفادهٔ صحیح از مهارت‌های اجتماعی نیاز ضروری آنها است زیرا بیشتر مشکلات کودکان، بیرون از خانه، ناشی از نداشتن مهارت‌های کافی اجتماعی است؛ مهارت‌هایی همچون همکاری، مشارکت، قانون‌مداری، وظیفه‌شناسی، خوب گوش‌کردن، رفتار مناسب جمع، دوستی، بخشش، رعایت حقوق دیگران، ادب و....مهارت‌هایی هستند که کودکان باید آنها را بیاموزند.

با روش‌های گوناگونی مانند اجرای نمایش، مدل‌سازی، خواندن قصه و شعر و بازی‌کردن می‌توان مهارت‌های اجتماعی را به کودکان آموزش داد. کتاب حاضر با قصهٔ خرگوشی به اسم ملوسک و دوستانش و سپس بازی‌ها و شعرهای مربوط به آن که مربیان یا والدین آنها را با بچه‌ها اجرا خواهند کرد، مهارت‌های گوناگون اجتماعی را به کودک آموزش می‌دهد. پس لازم است ابتدا مربیان و والدین این کتاب را بخوانند و نکته‌های آن را مشخص کنند.

مربیان باید بازی‌ها و شعرها را اجرا کنند و پس از آن مطالب گفته شده را از کودکان سؤال کنند. همهٔ کودکان باید در بحث شرکت کنند و در پایان تمرین‌های کتاب را با آنها کار کنند.

 کتاب مهارت های اجتماعی پیش دبستانی را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

مربیان و والدینی که کودکان ۵ تا ۸ ساله دارند مخطبان اصلی این کتابند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۲۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان