دانلود و خرید کتاب هنر چهره شناسی بوی لافایت دومنت ترجمه ترگل اوزار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر چهره شناسی اثر بوی لافایت دومنت

کتاب هنر چهره شناسی

امتیاز:
۴.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هنر چهره شناسی

کتاب هنر چهره شناسی نوشتهٔ بوی لافایت دومنت و ترجمهٔ ترگل اوزار است و انتشارات لیوسا آن را منتشر کرده است. چگونه از چهرهٔ اشخاص به خصوصیت درونی و توانایی‌هایشان پی ببریم؟

درباره کتاب هنر چهره شناسی

تصور کنید اگر بتوانید با نگاه‌کردن به چهرهٔ هرکس، شخصیت، سلامت، سرنوشت، وضعیت اجتماعی، خصوصیات اخلاقی، نیروی غریزه و جزئیات زندگی او را ارزیابی کنید، چقدر به نفعتان تمام می‌شود. در کشورهای چین و ژاپن، چهره‌شناسی و چهره‌خوانی یک ابزار روان‌شناسی معتبر برای تصمیم‌گیری در معاملات، انتخاب همسر و سنجش دوستان و شرکا، محسوب می‌شود. هنر چهره شناسی کتابی ساده، مختصر و مفید است که با زبانی ساده و شیرین اصول چهره‌خوانی را به شما می‌آموزد.

کتاب هنر چهره شناسی دارای تصاویر کامل و متعددی است که یادگیری این مهارت پرطرفدار و روزافزون را برای شما ساده‌تر می‌کند. به این ترتیب، به‌راحتی می‌توانید روحیات و ویژگی‌های دوستان، همکاران و عزیزانتان را تحلیل و ارزیابی کنید.

اصول چهره‌خوانی یا نین سو می که این کتاب براساس آن نگاشته شده است، در سالیان بسیار دور برای اولین بار در کشور چین توسعه یافت. طی نسل‌های متمادی، حکما و دانشمندان چین باستان که جزو طبقهٔ تحصیل‌کرده و ممتاز به شمار می‌رفتند، متوجه شدند خصوصیات چهره و اندام، تأثیری اساسی در زندگی مردم بر جای می‌گذارد و جنبه‌های مختلف زندگی آن‌ها، از تندرستی و طول عمر گرفته تا میزان کسب موفقیت اجتماعی و اقتصادی آنان را رقم می‌زند. 

خواندن کتاب هنر چهره شناسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند به وسیلهٔ تحلیل چهره، دیگران را بشناسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر چهره شناسی

«نیروی درونی

چهره‌خوانی در درجهٔ اول بر مبنای اندازه، شکل، کیفیت، رنگ و محل قرارگیری اجزای خاص صورت استوار است. اما برای اینکه کسی بتواند نتیجهٔ کاملا دقیقی از این مشخصات حاصل کند ابتدا باید عوامل دیگری را مد نظر قرار دهد که مهم‌ترین آنها «نیروی درونی» کسی است که چهره‌اش خوانده می‌شود.

هرکس در درون خود نیرویی دارد که می‌توان آن را به یک «باتری» تشبیه کرد و پرتو و نوری که از این باتری نشأت می‌گیرد از طریق چشم‌ها، صورت و رفتار شخص منعکس می‌شود. میزان این نیرو در افراد مختلف به‌طور قابل توجهی تفاوت دارد. در بعضی افراد، این نیرو ضعیف است و به همین دلیل این اشخاص چشمانی بی‌فروغ و صورتی بی‌روح دارند و معمولا زندگی ایشان خالی از شور و حال است. بعضی اشخاص دارای چهره‌ای درخشان و نورانی هستند و زندگی ایشان معمولا به‌نوعی خاص و استثنایی است.

میزان «نیروی درونی» الزامآ با نوع چهره مرتبط نیست. شاید شخصی که دارای چهره‌ای بسیار زیباست نیروی درونی کمی داشته باشد و برعکس، فردی با چهره‌ای ناخوشایند دارای نیروی درونی فوق‌العاده‌ای باشد. همچنین برخی از مشخصات چهره، حکایت از کم‌هوشی و بی‌درایتی فرد دارند درحالی‌که گاهی چنین فردی ممکن است از نیروی درونی سرشاری برخوردار باشد.

علاوه بر این، این نیروی درونی به هر میزان که باشد، در مسیرهای متفاوتی جریان می‌یابد. ممکن است فردی با نیروی درونی فراوان، یک مدیر بزرگ شود، درحالی‌که فردی دیگر با همین میزان نیرو به جنایتکاری خطرناک، فروشنده، نویسنده یا شورشی تبدیل شود.

فرد چهره‌خوان تنها می‌تواند میزان نیروی درونی یک شخص و تأثیر کلی آن را ارزیابی کند، اما زمانی که در کنار آن، ویژگی‌های چهره و اندام فرد مورد نظر را نیز موشکافی کند، می‌تواند به نتیجهٔ دقیق‌تری در این زمینه دست یابد.»

نظرات کاربران

reyhaneh
۱۴۰۲/۰۵/۲۳

ضعیف

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
فرد چهره‌خوان تنها می‌تواند میزان نیروی درونی یک شخص و تأثیر کلی آن را ارزیابی کند، اما زمانی که در کنار آن، ویژگی‌های چهره و اندام فرد مورد نظر را نیز موشکافی کند، می‌تواند به نتیجهٔ دقیق‌تری در این زمینه دست یابد.
re8za8
چهره‌خوانی در درجهٔ اول بر مبنای اندازه، شکل، کیفیت، رنگ و محل قرارگیری اجزای خاص صورت استوار است. اما برای اینکه کسی بتواند نتیجهٔ کاملا دقیقی از این مشخصات حاصل کند ابتدا باید عوامل دیگری را مد نظر قرار دهد که مهم‌ترین آنها «نیروی درونی» کسی است که چهره‌اش خوانده می‌شود.
re8za8
با کسب مهارت در چهره‌خوانی نه‌تنها به دانشی خارق‌العاده در زمینهٔ شناخت ویژگی‌های افراد دست خواهید یافت، بلکه با استفاده از این دانش به‌راحتی می‌توانید همکاری و موافقت آنها را جلب کنید.
re8za8

حجم

۸۶۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

حجم

۸۶۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان