دانلود و خرید کتاب از مصرف کننده تا مصرف کننده مجتبی پیرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از مصرف کننده تا مصرف کننده اثر مجتبی پیرزاده

کتاب از مصرف کننده تا مصرف کننده

انتشارات:انتشارات گیوا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب از مصرف کننده تا مصرف کننده

کتاب از مصرف کننده تا مصرف کننده نوشتهٔ مجتبی پیرزاده است. انتشارات گیوا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب از مصرف کننده تا مصرف کننده

گفته شده است که رفتار مصرف‌کننده، علم مطالعهٔ افراد، گروه‌ها و سازمان‌ها و فرایندی است که آن‌ها طی می‌کنند تا یک محصول، سرویس، تجربه و یا ایده را انتخاب و استفاده کنند و در نهایت دور بریزند تا نیازهایشان برطرف شود؛ همچنین مطالعهٔ اثری که این فرایند بر روی مشتری و جامعه می‌گذارد، در این روند انجام می‌شود. این علم مواردی همچون روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، انسان‌شناسی اجتماعی، بازاریابی و اقتصاد را در هم می‌آمیزد. این علم در تلاش است تا فرایند تصمیم‌گیری خریداران را چه به‌شکل یک‌به‌یک و چه گروهی درک کند؛ مواردی همچون چگونگی اثر احساسات برای رفتارهای خرید. این علم ویژگی‌های مشتری از قبیل ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و معیارهای رفتاری را مطالعه می‌کند تا خواستهٔ مردم را بهتر دریابیم. کتاب از مصرف کننده تا مصرف کننده به همین موضوع پرداخته است.

خواندن کتاب از مصرف کننده تا مصرف کننده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم اجتماعی، فرهنگ و سبک زندگی، مدیریت، کسب‌وکار و کارآفرینی، تبلیغات، بازاریابی و فروش پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از مصرف کننده تا مصرف کننده

یکی از تمایزات بین سیستم‌های چابک با سایر سیستم‌ها، بالابودن محتوای اطلاعاتی است. به علاوه حجم اطلاعات مبادله‌شده بین شرکت‌های همکار بالاست و لزوم حفاظت از اطلاعات کلیدی هر سازمان را نمایان‌تر می‌سازد. بنابراین سازمان‌های چابک، نیازمند سیستم‌های اطلاعاتی و ارتباطی پیشرفته و انعطاف‌پذیری بوده که هم جریان روان و مطمئن اطلاعات را با توجه به مشکلات تضمین کند و هم قابلیت انطباق با شرایط متغیر را داشته باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۱۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۷۱۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان