دانلود و خرید کتاب تجارت الکترونیکی (نسل چهارم) منیژه حقیقی نسب ترجمه مریم گلستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تجارت الکترونیکی (نسل چهارم) اثر منیژه حقیقی نسب

کتاب تجارت الکترونیکی (نسل چهارم)

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تجارت الکترونیکی (نسل چهارم)

کتاب تجارت الکترونیکی (نسل چهارم) اثری از منیژه حقیقی نسب و مریم گلستانی است که انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.

دربارهٔ کتاب تجارت الکترونیکی (نسل چهارم)

تجارت الکترونیکی در تمام دنیا به سرعت در حال رشد است و شیوع کرونا نیز به این سرعت رشد دامن زده است.

منیژه حقیقی نسب و مریم گلستانی در کتاب حاضر، آخرین تحولات تجارت الکترونیکی معروف به نسل چهارم را برای مخاطبان معرفی کرده‌اند. در نسل اول تجارت الکترونیک یک مدل نوآورانه مبتنی بر کسب‌وکار با مصرف‌کنندهٔ آنلاین، با تمرکز بر خرده‌فروشی‌های الکترونیک رایج بود. در نسل دوم تجارت الکترونیکی مدل‌های Business to Business و Customer to Customer بود. در نسل سوم تجارت الکترونیکی که هم‌راستا با تحولات محیط وب اتفاق افتاد، مدل‌های قبلی بر مبنای پایگاه دادهٔ مشتریان با رویکرد جهانی به تکامل رسید.

کتاب حاضر نیز به تحولات نسل چهارم تجارت الکترونیک که خودکارسازی و یک‌پارچگی در کانال‌ها و پلتفرم‌های مختلف است، می‌پردازد. ابزارهایی مانند تجارت همراه، تجارت اجتماعی، محتوای تصویری و صوتی، جستجوی صوتی، به‌ویژه ابزارهای هوش مصنوعی در کتاب معرفی می‌شوند که آخرین تحولات این رشته هستند و شیوه‌های کسب‌و کار را دگرگون کرده‌اند.

مباحث کتاب در سطوح و شکل‌های مختلف کسب‌وکار مانند کسب‌وکار با مصرف‌کننده، حتی دولت الکترونیکی مطرح شده است.

کتاب تجارت الکترونیکی (نسل چهارم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانش‌پژوهان و دست‌اندرکاران تجارت الکترونیکی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

 بخشی از کتاب تجارت الکترونیکی (نسل چهارم)

پیشرفت در فناوری‌های اطاعاتی اساسی و ادامه نوآوری کارآفرینانه در تجارت و بازاریایی: نوید همان تغییر در دهه آینده را می‌دهد که در دو دهه قبل دیده شد. قرن بیست‌ویکم عصر زندگی اجتماعی و کسب‌وکاری فعال‌شده توسط فضای دیجیتال خواهد بود که در این زمان هنوز خطوط کلی آن را به‌سختی می‌توان درک کرد. تحلیل‌گران برآورد می‌کنند که تا سال ۲۰۲۳ مصرف‌کنندگان در سراسر جهان تقریباً ۷,۳ تریلیون دلار و کسب‌وکارها حدود ۳۴ تریلیون دلار در تراکنش‌های دیجیتال هزینه خواهند کرد. به‌نظر می‌رسد که تجارت الکترونیکی سرانجام تقریبا بر همه کسب‌وکارها تأثیر خواهد گذاشت و بخش بیشتر تجارت تا سال ۲۰۵۰ اگرنه زودتر، تجارت الکترونیکی خواهد بود.

باتوجه به این موضوع پنج سال آینده فرصت‌های هیجان‌انگیز و ریسک‌هایی را نیز برای کسب‌وکارهای جدید و سنتی به‌منظور بهره‌برداری از فناوری دیجیتال جهت کسب مزیت بازار به همراه دارد.

برای کل جامعه، چند دهه آینده امکان دستیابی به موفقیت چشمگیر در رفاه اجتماعی و همچنین چالش‌های قابل‌توجه را فراهم می‌کند. زیرا تحول دیجیتال در بخش‌های بزرگتری از اقتصاد جهان تأثیرمی‌گذارد.

امروزه اهمیت تجارت الکترونیکی افزایش یافته و به یک منبع موثر درآمد تبدیل شده است. پیش‌بینی می‌شود که اين توسعه و پیشرفت مانع فعالیت‌های خرده‌فروشی سنتی شده و در آینده از تجارت الکترونیکی استفاده شود. دلیل اصلی این پیش‌بینی این است که افراد به دلیل فعالیت در زندگی کاری دچار مشکلات زمانی می‌شوند. انتظار می‌رود شبکه‌ای در اکوسیستم. که از طریق داد‌ه‌های خدمات، اشیاء و محیط اینترنت افرد ایجاد می‌شود، حدود ۴۶٪ از حجم تجارت جهانی را در ربع قرن آینده تحت تأثیر قرار دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۶۵ صفحه

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۶۵ صفحه

قیمت:
۳۳۸,۰۰۰
تومان