دانلود و خرید کتاب رواق آینه ها (دفتر چهارم؛ ارتباط با حیوانات و محیط زیست) حمید وحیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رواق آینه ها (دفتر چهارم؛ ارتباط با حیوانات و محیط زیست) اثر حمید وحیدی

کتاب رواق آینه ها (دفتر چهارم؛ ارتباط با حیوانات و محیط زیست)

معرفی کتاب رواق آینه ها (دفتر چهارم؛ ارتباط با حیوانات و محیط زیست)

کتاب «رواق آینه ها (دفتر چهارم؛ ارتباط با حیوانات و محیط زیست)» نوشتۀ حمید وحیدی است و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت آن را منتشر کرده است. کتاب رواق آینه‌ها در قالب داستان‌های کوتاه به موضوع رفتار با حیوانات و محیط زیست می‌پردازد.

درباره کتاب رواق آینه ها (دفتر چهارم؛ ارتباط با حیوانات و محیط زیست)

سبک زندگی، شیوه‌های رفتار، عادت‌ها،‌ حالت‌ها و ارزش‌های مردم در اجتماع است و اگر این سبک و روش زندگی بر اساس تعالیم اسلامی باشد یقیناً کلید رسیدن به سعادت است. برای فهمیدن سبک زندگی اسلامی و تحقق آن چه در زندگی فردی و چه در زندگی اجتماعی باید یک معیار سنجشی وجود داشته باشد. بهترین منبع برای تهیه و ارائۀ الگو تنها از طریق توجه به سیرۀ معصومین علیهم‌السلام ممکن می‌شود. حمید وحیدی در مجموعه کتاب‌های رواق آینه‌ها بخش‌های کوچکی از سیرۀ اهل‌بیت علیهم‌السلام را به تصویر کشیده است تا افراد بتوانند از نور الهی که در گفتار و رفتار معصومین علیهم‌السلام جلوه‌گر شده بهره ببرند و تعالیم آن‌ها را توشۀ راه زندگی دنیایی خود قرار دهند. این مجموعه سبک زندگی اسلامی اهل‌بیت علیهم‌السلام را در قالب داستان‌های کوتاه روایت کرده است. 

درحالی‌که دنیای امروز به‌خصوص کشورهای غربی مدعی هستند که به حقوق حیوانات احترام می‌گذارند و به محیط‌زیست توجه می‌کنند، دین اسلام ۱۴۰۰ سال پیش به این موضوعات برداخته است و حتی قوانینی مقرر کرده است که می تواند برای تمامی مردم جهان الگو باشد. ارتباط با حیوانات و محیط زیست چهارمین دفتر از مجموعۀ رواق آینه‌ها است که چگونگی ارتباط صحیح با حیوانات و محیط زیست را در۳ فصل ارائه می‌دهد. فصل اول دربارۀ نگهداری از حیوانات است. فصل دوم به موضوع حقوق حیوانات می‌پردازد و فصل سوم مربوط به گیاهان و محیط زیست است.

 انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)، کار خود را در سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است. این انتشارات باهدف گسترش علوم اسلامی و آشناکردن خوانندگان با مذاهب اسلامی و تبیین افکار اهل‌بیت (ع) و انتقال علوم تشیع در ایران و جهان به تألیف، ترجمه و تدوین آثار متعددی پرداخته است. بسیاری از این آثار مربوط به کتاب‌های ترجمه‌ای می‌شود. شورای مجمع جهانی اهل‌بیت از شخصیت‌های فرهیخته، مجتهد و صاحب‌نظران عالی‌رتبهٔ حوزوی و دانشگاهی تشکیل شده است تا از اعتبار و دقت منشورات مجمع اطمینان حاصل کنند و با بررسی و کارشناسی موضوعات مختلف، تصمیم‌گیری‌های لازم را به عمل می‌آورند و تا پایان کار بر صحت محتوا و استناد مطالب کتب به منابع اصیل اسلام نظارت می‌کنند.

خواندن کتاب رواق آینه ها (دفتر چهارم؛ ارتباط با حیوانات و محیط زیست) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مذهبی و داستان‌های مربوط به زندگی معصومین (ع) پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رواق آینه ها (دفتر چهارم؛ ارتباط با حیوانات و محیط زیست)

««آقا با انگشت مبارکشان که جهانی بر نوک آن می‌چرخید، دست بر پیشانی اسب کشیدند و مقداری از موهای کاکل اسب را دور انگشتشان پیچیدند. اصحاب که این صحنه خیلی برایشان جذاب و دیدنی بود، محو تماشای رسول اکرم صلوات‌الله‌علیه‌و‌آله شدند. آقا لحظاتی اسب را نوازش کردند و بعد فرمودند: خیر که همان ثواب و غنیمت است، تا روز قیامت بر کاکل اسب‌ها گره‌خورده است. اصحاب از آن روز که این صحنه را دیدند، مانند آقا پیشانی اسب‌ها را نوازش می‌کردند و از خداوند خیر می‌خواستند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳,۵۰۰
تومان