دانلود و خرید کتاب چندرسانه ای های آموزشی نگین برات دستجردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چندرسانه ای های آموزشی اثر نگین برات دستجردی

کتاب چندرسانه ای های آموزشی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چندرسانه ای های آموزشی

کتاب چندرسانه‌ای های آموزشی نوشتۀ نگین برات دستجردی است. این کتاب را انتشارات یاروین منتشر کرده است.

درباره کتاب چندرسانه ای های آموزشی

باتوجه‌به اینکه علم چندرسانه‌ای هر روز در حال پیشرفت و تکامل است و قلمرو مطالعاتی بسیار وسیعی دارد، کتاب چندرسانه ای های آموزشی در ۷ فصل اطلاعات دقیق و مناسبی را دررابطه‌با مقدمات اولیۀ طراحی، تولید و اجرای پروژه‌های چندرسانه‌ای در اختیار دانشجویان و پژوهشگران قرار می‌دهد.

فصل اول کتاب حاضر به بررسی مفهوم چندرسانه‌ای‌ها می‌پردازد. در این فصل خواننده با مفاهیم و تعاریف چندرسانه‌ای‌ها، انواع و ویژگی‌های سیستم‌های چندرسانه‌ای و تاریخچۀ استفاده از چندرسانه‌ای در آموزش و یادگیری آشنا می‌شود. فصل دوم این اثر به معرفی عناصر چندرسانه‌ای از قبیل متن صدا، عکس، تصویر، فیلم، پویانمایی و ویژگی‌ها و نکات کاربردی در طراحی و استفاده از این عناصر اختصاص دارد. فصل سوم به روش‌های طراحی و اصول و فنون ساخت چندرسانه‌ای‌ها می‌پردازد. فصل چهارم اختصاص به نرم‌افزارهای ساخت چندرسانه‌ای و ساختار و عملکرد آن‌ها و نیز عوامل مؤثر در انتخاب، طراحی و ساخت نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و همچنین معرفی تعدادی از نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای کاربردی دارد. فصل پنجم کتاب به بررسی ابزارهای تألیف محصولات چندرسانه‌ای به‌طور مفصل می‌پردازد. فصل ششم به تولید و ارائهٔ محصولات چندرسانه‌ای، مراحل و بخش‌های مختلف تولید و ارائهٔ پروژهٔ چندرسانه‌ای می‌پردازد. فصل هفتم روش‌ها و شیوهٔ ارزشیابی از برنامه‌های چندرسانه‌ای و توجه به نظریات یادگیری در ارزشیابی از محصولات چندرسانه‌ای را توضیح داده است.

خواندن کتاب چندرسانه ای های آموزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب منبع مناسبی برای دانشجویان رشتهٔ تکنولوژی آموزشی در مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی است. دانشجویان و استادان می‌توانند از این کتاب به‌عنوان یک منبع در درس‌های مقدمه‌ای بر چندرسانه‌ای‌ها، طراحی و تولید برنامه‌های چندرسانه‌ای طراحی نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و ارزشیابی مواد و نرم‌افزارهای آموزشی بهره ببرند؛ همچنین معلمان و دبیران می‌توانند از کتاب به‌عنوان راهنما برای ساخت و تولید برنامه‌های چندرسانه‌ای در درس‌های مختلف استفاده کنند.

بخشی از کتاب چندرسانه ای های آموزشی

«دنیای کنونی فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش مهمی را در پیشرفت کشورها از ابعاد مختلف آموزشی، اجتماعی و فرهنگی ایفا می‌کند. امروزه ارتباط و اطلاع‌رسانی در اولویت اول بسیاری از کشورهای صنعتی و نیمه‌صنعتی قرار دارد و بی‌توجهی نسبت به این پیشرفت‌ها باعث می‌شود که جامعه درگیر عقب‌ماندگی و برخورد انفعالی در برابر هجوم اطلاعات گردد. در دنیای امروزی انسان‌ها به دنبال روش‌هایی از اطلاع‌رسانی هستند که بتوانند اطلاعات را به‌سرعت بازیابی و پردازش کنند. اما در این میان تنوع شکل اطلاعات و میزان تأثیرگذاری و کارایی هـر یـک از این روش‌ها، بشر را نیازمند چندین نوع اطلاع‌رسانی می. کند؛ بنابراین بشر نیازمند محیطی است تا رسانه‌های گوناگون را در کنار همدیگر به او عرضه نماید. امروزه استفاده از چندرسانه‌ای‌ها و تأثیر آنها روی مخاطب غیرقابل‌انکار است، به‌طوری‌که علاوه بر نرم‌افزارهای آموزشی از این تکنیک در تولید بازی‌ها رسانه‌های دیجیتال تبلیغات و اطلاع‌رسانی استفاده می‌شود استفاده از آموزش چندرسانه‌ای نشان می‌دهد که این‌گونه آموزش‌ها که معمولاً بیش از یکی از حواس چندگانه را در یادگیری سهیم می‌کند، تأثیر بیشتری بر یادگیری دارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۱۳۳,۰۰۰
تومان