دانلود و خرید کتاب آموزش کاربردی اندنوت 20 صادق زارعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش کاربردی اندنوت 20 اثر صادق زارعی

کتاب آموزش کاربردی اندنوت 20

معرفی کتاب آموزش کاربردی اندنوت 20

کتاب آموزش کاربردی اندنوت 20؛ نرم افزار مدیریت منابع و اطلاعات نوشتهٔ صادق زارعی و محمدفرید محمدی و سیدمرتضی حسینی آرا و سیدرضا حسینی آرا است و انتشارات نظری آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش کاربردی اندنوت 20

آیا می‌دانستید که محققان سراسر جهان سالانه ۲۰۰ هزار ساعت را برای فرمت و اصلاح منابع در مقالات هدر می‌دهند؟ تصور کنید که چنین وقتی را به طور متمرکز صرف تحقیقات خود نمایید. EndNote 20 روند تحقیق شما را تسریع می‌کند تا بتوانید بر روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید: انجام و انتشار تحقیقات.

محققان، اساتید و دانشجویان در شاخه‌های مختلف علوم، نیازمند آگاهی در مورد چگونگی بازیابی اطلاعات از منابع الکترونیکی و ذخیره آن هستند. مدیریت این منابع و اطلاعات به دلیل گستردگی، نیازمند استفاده از روش‌های جدید و نرم‌افزارهای خاص است.

برای نخستین بار در دهه ۱۹۸۰ میلادی اولین نسل نرم‌افزارهای مدیریت منابع معرفی شد و از آن پس، استفاده از این نرم‌افزارها به سرعت گسترش یافت، به طوری که در نظرسنجی انجام شده توسط مجله The Scientist در سال ۲۰۰۱ حدود سه چهارم محققان از نرم‌افزار مدیریت منابع استفاده می‌کرده‌اند.

نرم‌افزار اندنوت یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت منابع است که توسط شرکت Thomson Reuter طراحی و ارائه شده است و ادعا شده که این نرم‌افزار قوی‌ترین ابزار مدیریت منابع و اطلاعات در سرتاسر جهان است. اندنوت دو نسخه دارد یکی نسخه تحت وب که در دسترس کاربران پرتال شرکتThomson Reuter است و دیگری نسخه نرم‌افزاری که در این کتاب آموزش داده می‌شود. در نسخه نرم‌افزاری کاربران می‌توانند هنگام جست‌وجو، اطلاعات کتاب‌شناختی، خلاصه و اصل مقالات را بازیابی، ذخیره و سازماندهی کنند. نرم‌افزار اندنوت با داشتن بیش از ۷هزار سبک نگارش منابع، کمک شایانی به پژوهشگران و نویسندگان مقالات علمی در زمینه مدیریت مستندها، نوشتن مقالات علمی و نشر مقاله بر اساس استانداردهای مختلف ناشرین بین المللی کرده است.

کتاب آموزش کاربردی اندنوت 20 حاصل تجربیات برگزاری چندین دوره کارگاه آموزشی برای اعضای هیئت علمی، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌ها توسط نگارندگان است. در این کتاب سعی شده تا حد امکان مطالب مربوط به استفاده از جدیدترین نسخه اندنوت یعنی 20 به‌طور عملی و کابردی و به صورت گام به گام آموزش داده شود. 

خواندن کتاب آموزش کاربردی اندنوت 20 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب را به متخصصان رشتهٔ کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۶۷۳۳۳۴
۱۴۰۳/۰۱/۲۱

کتاب بسیار کاربردی و به دور از پیچیدگی و بسیار ساده و کاربردی و کافی توضیح داده است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۲۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان