دانلود و خرید کتاب توسعه فردی و ابعاد آن رامین معمار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توسعه فردی و ابعاد آن اثر رامین معمار

کتاب توسعه فردی و ابعاد آن

معرفی کتاب توسعه فردی و ابعاد آن

کتاب توسعه فردی و ابعاد آن نوشتهٔ رامین معمار و مهرانگیز سینایی است. انتشارات دیده بان قلم فرتاک این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب توسعه فردی و ابعاد آن

توسعۀ فردی به‌طور کلی برگرفته از ویژگی فطری انسان‌ها بوده و باتوجه‌به میل ذاتی آن‌ها در مسیر افزایش کیفیت زندگی خود رقم می‌خورد. کتاب توسعه فردی و ابعاد آن به موضوعاتی مانند مفهوم توسعۀ فردی، ضرورت آن، تقویت پتانسیل انسانی، تنظیم و اولویت‌بندی اهداف، بررسی نقش مدیریت زمان در توسعۀ فردی، نقش و تأثیر مدیریت زمان در مدیریت استرس، تأثیر تقویت هوش هیجانی و استعدادیابی در توسعۀ فردی و... پرداخته است.

خواندن کتاب توسعه فردی و ابعاد آن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب توسعه فردی و ابعاد آن

«توسعۀ فردی به عنوان یکی از عوامل کلیدی در احساس رضایت فرد از کیفیت زندگی خود مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرد. شناخت ابعاد توسعه، ارتباط و تعاملات آن با عواملی همچون سطح کیفیت زندگی، استرس و مدیریت آن، مدیریت زمان و تقویت هوش هیجانی و ... می‌تواند در رسیدن فرد به موفقیت کمک بسزایی داشته باشد. بر همین اساس در این کتاب سعی بر آن است که با شناخت ابعاد توسعۀ فردی، مسیر موفقیت و مدیریت موارد فوق‌الذکر به شکوفایی فرد کمک کرده که در نهایت منجر به افزایش سطح کیفیت زندگی وی خواهد شد.»

نظرات کاربران

خواننده
۱۴۰۲/۱۲/۲۸

۹ صفحه ابتدای فایل صرفا جهت افزایش شماره صفحات هست کتاب دانشگاههی نوشته شده و غیر از چند تعریف حرف دیگه ای برای گفتن نداره در کمتر از نیم ساعت تمام شد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۵۱۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان