دانلود و خرید کتاب چکیده رمان کشیش ویکفیلد الیور گلداسمیت ترجمه زهرا چراغعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چکیده رمان کشیش ویکفیلد اثر الیور گلداسمیت

کتاب چکیده رمان کشیش ویکفیلد

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چکیده رمان کشیش ویکفیلد

کتاب چکیده رمان کشیش ویکفیلد نوشتهٔ الیور گلداسمیت است که کلاید نهرنز آن را خلاصه کرده است. این کتاب با ترجمهٔ زهرا چراغعلی در انتشارات نوژین منتشر شده است.

درباره کتاب چکیده رمان کشیش ویکفیلد

کتاب چکیده رمان کشیش ویکفیلد ماجرای یک کشیش است که وضع مالی بسیار خوبی دارد. او صاحب ۲ دختر و ۴ پسر است. در یک شب که همه انتظار دارند شب شادی باشد، اتفاق بدی برای او می‌افتد. مشکلاتی برایش پیش می‌آید که او را مجبور به ترک خانه و محل زندگی خودش می‌کند. او باید به‌جای دیگری نقل‌مکان کند و در مسیر با جوانی آشنا می‌شود که رازورمز این جوانْ مخاطب را تا انتها با خود همراه می‌کند.

کتاب کشیش ویکفیلد یکی از محبوب‌ترین رمان‌های دورهٔ ویکتوریایی است.

خواندن کتاب چکیده رمان کشیش ویکفیلد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به داستان‌های کلاسیک که فرصت مطالعهٔ کامل کتاب کشیش ویکفیلد را ندارند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب چکیده رمان کشیش ویکفیلد

«از آن موقع سرنوشت خانواده پریمروز دگرگون می‌شود. آن‌ها که دیگر تحمل تحقیرشدن و فقر و تنگدستگی را ندارند، به روستایی دوردست نقل مکان می‌کنند. کشیش در آن روستا شغلی پیدا می‌کند، که درآمد چندانی ندارد اما اطراف خانه جدیدشان، مزرعه کوچکی است و او تصمیم می‌گیرد تا سروسامانی به وضع آن بدهد و از آن کسب درآمد کند. جورج هم خانواده را ترک کرده، به لندن می‌رود تا برای تحصیل خود و مخارج خانواده پولی به دست آورد.

خانواده پریمروز به سمت خانه جدید راه می‌افتند، آن‌ها مسافت طولانی را طی می‌کنند و شب را در مهمانخانه‌ای توقف می‌کنند. صاحب آن مهمانخانه اطلاعات زیادی راجع به آن منطقه دارد؛ به خصوص راجع به مردی که قرار است صاحبخانه آن‌ها باشد. به گفته او، اسکوایر تورنهیل، مردی خوش گذران و عیاش است و به خصوص علاقه زیادی به جنس مؤنث دارد. این حرف‌ها برای کشیش خوشایند نیست، اما دخترها و همسرش برای ملاقات با این مرد به نظر مشتاق‌تر شده‌اند. به طور اتفاقی، مسافر دیگری به نام آقای برچل هم در مهمانخانه اقامت دارد که به همان روستا می‌رود؛ پس او نیز با خانواده پریمروز در این مسیر همراه می‌شود. آقای برچل که ظاهراً اهل همان روستاست، به عمارت باشکوه اسکوایر تورنهیل اشاره می‌کند و می‌گوید اسکوایر ثروت زیادی دارد اما تمام ثروت او متعلق به عمویش آقای ویلیام تورنهیل است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳ صفحه

حجم

۶۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳ صفحه

قیمت:
۱۱,۹۰۰
تومان