دانلود و خرید کتاب چگونه از تحلیل قوای روانی در کار پیش گیری کنیم بورلی ای. پاتر ترجمه عزت الملوک (گیتی) شهیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه از تحلیل قوای روانی در کار پیش گیری کنیم اثر بورلی ای. پاتر

کتاب چگونه از تحلیل قوای روانی در کار پیش گیری کنیم

معرفی کتاب چگونه از تحلیل قوای روانی در کار پیش گیری کنیم

کتاب چگونه از تحلیل قوای روانی در کار پیش گیری کنیم نوشتهٔ بورلی ای. پاتر و ترجمهٔ عزت الملوک (گیتی) شهیدی و ویراستهٔ پیرایه کلهر است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب استرس‌دهنده‌ها را بشناسید و از آن‌ها دوری کنید.

درباره کتاب چگونه از تحلیل قوای روانی در کار پیش گیری کنیم

شاید پیش آمده باشد که در محل کار خود روز بدی داشته‌اید و یا شاید نداشته‌اید، در هر حال، نظری داشته باشید به موضوع تحلیل قوای روانی در کار، و اینکه چگونه انرژی انسان را می‌گیرد. اگر بد بودن روز کاری به‌صورت استاندارد در آمده است نه استثنا شاید قربانی تحلیل قوای روانی در کارتان شده‌اید. کار نباید یکنواخت و کسل‌کننده شود. اقدامات خاصی وجود دارند که می‌توانید از همین امروز برای رفع خستگی کاری و تبدیل فشار کاری، به بهره‌وری، از آن‌ها استفاده کنید. آشنایی شما با این روش‌ها و نشان دادن چگونگی استفاده از آن‌ها هدف اصلی این کتاب است.

کتاب چگونه از تحلیل قوای روانی در کار پیشگیری کنیم، عملی است. می‌آموزید که تحلیل قوای روانی در کار چیست و چه عاملی آن را پدید می‌آورد و چگونه می‌توانید پتانسیل تحلیل قوای روانی در کار خود را ارزیابی کنید. خواهید آموخت که چگونه و چه عاملی انگیزه و خوش‌بینی شما را نسبت به کارتان کاهش می‌دهد. از آن مهم‌تر اینکه هشت مهارت را برای تقویت قوای روانی کار خود و ممانعت از وقوع آن در آینده می‌آموزید.

این کتاب، کتابی مفرح است. با تکمیل کردن تمرین‌ها و انجام دادن فعالیت‌های پیشنهادی، خود را بیشتر می‌شناسید؛ به‌خصوص در زمینهٔ عملکرد خود در کار. شناخت خود کاری تفریحی است و توانایی شما را برای کنترل کار و زندگی افزایش می‌دهد. وقتی احساس می‌کنید که قادر به کنترل اتفاقات و رویدادهای زندگی‌تان هستید، سلامت شما افزایش می‌یابد، روابط شما بهتر می‌شود و بهتر عمل می‌کنید.

این کتابی نیست که فقط یک‌بار آن را بخوانید، کتابی است که باید بارها و بارها به آن مراجعه کنید و طرح‌های جدیدی دربارهٔ چگونگی رفع مشکلات در کار بیاموزید. 

خواندن کتاب چگونه از تحلیل قوای روانی در کار پیش گیری کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره بورلی ای. پاتر

دکتر بورلی‌ای. پاتر، دکترای خود را در روان‌شناسی مشاوره از دانشگاه استانفورد و فوق دکترای خود را در زمینهٔ ارتقای شغلی از دانشگاه دولتی سان فرانسیسکو دریافت کرد. وی ۲۰ سال در زمینهٔ خودسازی و مدیریت آموزش داده است.

بورلی، روان‌شناسی تغییر رفتار غربی را با اصول متافیریک شرق آمیخته است تا روش الهام بخش عملی و پویایی را برای حل مسائل کاری در اختیار ما قرار دهد. او در مؤسسه‌ها، آژانس‌ها، و شرکت‌های دولتی و دانشکده‌های بسیاری کار کرده است و همایش‌های آموزشی و سخنرانی‌های انگیزه‌بخش و پر انرژی فراوانی برگزار کرده است.

بخشی از کتاب چگونه از تحلیل قوای روانی در کار پیش گیری کنیم

«روشی که با آن خود را کنترل و مدیریت می‌کنید، تأثیری مستقیم بر انگیزه و رضایت کاری شما دارد. کسانی که به خوبی خود را کنترل می‌کنند، از کار کردن لذت می‌برند، زیرا، کار بیشتری انجام می‌دهند و همین امر اعتبار بیشتری به آنان می‌بخشید.

اگر از زور و تهدید و انتقاد در کار استفاده کنید، اگرمسامحه کاری کنید یا خواستار کمال باشید، بهره‌وری شما پایین می‌آید. می‌توانید کیفیت کار خود را بالا ببرید و با بهبود بخشیدن به توانایی‌های مدیریت خود، بهتر عمل کنید.

کنترل خود بستگی به قدرت اراده ندارد، بلکه به مجموعه‌ای از روش‌های مؤثر اما ساده نیاز دارد:

ـ تقسیم کارهای بزرگ به مراحل قابل کنترل کوچک‌تر

ـ به خود جایزه بدهید و با زدن دستی به شانه، خود را تشویق کنید.

ـ به خودتان برای کاری که خوب انجام شده است، پاداش بدهید.

ـ از سرگرمی‌های شاد برای جایزه دادن در انجام کارهای سخت استفاده کنید.

ابزارهایی که به بهبود مدیریت شما کمک می‌کنند:

ـ اهداف و منظورهای مورد توجه

ـ فهرستی از خواسته‌ها و آرزوها

ـ مواردی که خواهان دستیابی به آن‌ها هستید.

ـ افکاری که با آن از خود قدردانی کنید.

ـ قول‌هایی که به خودتان می‌دهید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

حجم

۱۰۰۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان