دانلود و خرید کتاب تاریخ اروپا از انقلاب فرانسه تا جنگ جهانی اول محمد سلماسی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاریخ اروپا از انقلاب فرانسه تا جنگ جهانی اول اثر محمد سلماسی زاده

کتاب تاریخ اروپا از انقلاب فرانسه تا جنگ جهانی اول

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تاریخ اروپا از انقلاب فرانسه تا جنگ جهانی اول

کتاب تاریخ اروپا از انقلاب فرانسه تا جنگ جهانی اول نوشتهٔ محمد سلماسی زاده (دانشیار دانشگاه تبریز) است. انتشارات میثاق فرزانگان این کتاب را برای دانشجویان تاریخ روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تاریخ اروپا از انقلاب فرانسه تا جنگ جهانی اول

کتاب تاریخ اروپا از انقلاب فرانسه تا جنگ جهانی اول که کتابی درسی است، مطالب خود را از سال ۱۷۸۹ میلادی که هم‌زمان با انقلاب فرانسه است، آغاز کرده و در ادامه به موضوعاتی همچون مجلس طبقاتی، وحشت انقلابی، بسیج عمومی و دیکتاتوری جدید، ناپلئون بناپارت و راه‌حل ناپلئونی، امپراتوری، سلطهٔ فرانسه بر اروپا و کنگرهٔ وین پرداخته است. فصل دوم با عنوان انقلاب صنعتی آغاز شده و درمورد پیش‌شرط‌های تولید صنعتی، کارخانه، صنعت ذوب‌آهن، تغییر در مناسبات اجتماعی، مناسبات زن و مرد در این برهه از تاریخ اروپا، مهاجرت، و خوب و بد انقلاب صنعتی و... سخن گفته است. فصل سوم از مکاتب فکری آغاز کرده و به ویژگی‌های رمانتیسم ختم شده است. فصل چهارم شما را با روان‌شناسی و مردم‌شناسی و جامعه‌شناسی در این زمان آشنا می‌کند. فصل‌های بعدی این اثر به موضوعاتی مانند دومین انقلاب صنعتی و نقش پژوهش در آن، مدرنیته، مدرنیسم، مدرنیزاسیون، سنت و ... پرداخته است. این کتاب شما را با برخی از شخصیت‌ها و مکاتب فکری و ادبی و رخدادهای تاریخی اروپا از انقلاب فرانسه تا جنگ جهانی اول آشنا می‌کند.

خواندن کتاب تاریخ اروپا از انقلاب فرانسه تا جنگ جهانی اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان تاریخ (کارشناسی و کارشناسی‌ارشد) و دوستداران مطالعهٔ تاریخ اروپا از انقلاب فرانسه تا جنگ جهانی اول پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان