دانلود و خرید کتاب آفرو سامورایی (جلد اول) تاکاشی اوکازاکی ترجمه الناز معتمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آفرو سامورایی (جلد اول) اثر تاکاشی اوکازاکی

کتاب آفرو سامورایی (جلد اول)

معرفی کتاب آفرو سامورایی (جلد اول)

کتاب آفرو سامورایی (جلد اول) نوشتهٔ تاکاشی اوکازاکی و ترجمهٔ الناز معتمدی است. نشر ترنگ این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. در این اثر با یک سامورایی به نام «آفرو» آشنا و همراه می‌شوید.

درباره کتاب آفرو سامورایی (جلد اول)

کتاب آفرو سامورایی در ۲ جلد منتشر شده و داستان آن به موضوع جنگجویی‌های تاریخی سامورایی‌ها به‌عنوان اعضای طبقهٔ غیراشرافی ژاپن اختصاص دارد. سرزمینی را تصور کنید که در آن به‌دست‌آوردن قدرت مطلق منوط به جنگ با قدرتمندترین فرد آن دیار است. در این سرزمین تنها چنین فردی‌ است که اجازهٔ بستن سربند شمارهٔ یک را دارد و با این نشان می‌تواند بر مردم فرمانروا شود؛ بااین‌حال اجازهٔ بستن سربند شمارهٔ ۲ نیز وجود دارد، اما تنها برای فردی که توان مبارزه با دارندهٔ سربند شمارهٔ یک را داشته باشد. این در شرایطی است که هیچ‌کس عملاً حق چنین مبارزه‌ای را ندارد. بااین‌حال دلاورانی در این سرزمین هستند که خود را برای جنگ با قدرت آماده می‌کنند تا سربند شمارهٔ یک را تصاحب کنند.

کتاب آفرو سامورایی (جلد اول) دربارهٔ یک سامورایی افرو است که در دوران کودکی شاهد کشته‌شدن پدرش در مبارزه‌ای در برابر یک مجرم فراری به نام «جاستیس» بوده است. او پس از فراگیری هنر شمشیرزنی به‌دنبال انتقام مرگ پدرش و کشتن جاستیس می‌پردازد. این کتاب در «ژانر مانگا» نوشته شده و دارای ۵ فصل است. مانگا به رمان‌های گرافیکی همراه با تصاویر کمیک گفته می‌شود که همواره در ژاپن پرطرفدار بوده‌اند و در ادبیات این کشور سابقه‌ای طولانی‌ دارند. درون‌مایهٔ این اثر جنگ‌محور و کتاب پر از صحنه‌های اکشن و زدوخورد است. باید دید در کشاکش جنگجویی‌های قهرمان و ضد قهرمان داستان، چه کسی سرنوشت را تغییر می‌دهد. آیا سرانجام آفرو می‌تواند موفق شود و سربند شمارهٔ یک را به دست بیاورد یا مغلوب دشمن خود که قاتل پدرش نیز هست می‌شود؟ برای دانستن پاسخ، این رمان کمیک از تاکاشی اوکازاکی را بخوانید و از تصویرپردازی‌های هیجان‌انگیزش لذت ببرید.

انیمهٔ آفرو سامورایی به کارگردانی «فومینوری کیزاکی» در سال ۲۰۰۹ با الهام از این اثر ساخته شده است. این مجموعه‌ٔ تلویزیونی در ۵ قسمت تدوین شده و استودیوی ژاپنی گونزو تهیه‌ٔ آن را بر عهده داشته است. نویسندهٔ این داستانْ تاکاشی اوکازاکی (Takashi Okazaki) هنرمندی ژاپنی‌ است. او به‌خاطر خلق آفرو سامورایی بیش از پیش شناخته شد و تاکنون طراحی انیمه‌ها و بازی‌های بسیاری را بر عهده داشته است.

خواندن کتاب آفرو سامورایی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ژاپن و قالب داستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۵۳۹۲۴۵۵
۱۴۰۱/۰۸/۲۱

برای کسانی که با مانگا آشنایی دارند حتما جالبه. من که خوشم اومد. داستان انتقامه

پارسا شهادیفر
۱۴۰۱/۰۸/۱۱

کتاب عجیبی است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

حجم

۲۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان