دانلود و خرید کتاب دنیایت را عوض کن جان. سی مکسول ترجمه ناهید آقاحسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دنیایت را عوض کن اثر جان. سی مکسول

کتاب دنیایت را عوض کن

معرفی کتاب دنیایت را عوض کن

کتاب دنیایت را عوض کرد نوشته جان سی مکسول و راب هاسکینز است که با ترجمه ناهید آقاحسینی منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد هرجای جهان باشید می‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید.

درباره کتاب دنیایت را عوض کن

هر کسی، در هر کجا، می‌تواند تفاوت ایجاد کند. این‌ها فقط قدرت باورهای مثبت‌اندیشی نیستند که توسط فروشندگان و بازاریابان مورد حمایت قرار می‌گیرند؛ بلکه حرکت رهبران اثبات شده‌ای هستند که آستین‌های خود را بالا زده‌اند و کارها را در سراسر کره زمین انجام داده‌اند. از طریق داستان‌های به‌دست آمده از تأثیرات واقعی، نمونه‌های ملموسی از اینکه چگونه افراد عادی می‌توانند دنیای خود را تغییر دهند، در کتاب آمده است. در این کتاب در مورد هشت جریان نفوذ می‌خوانید: (دولت، آموزش، تجارت، مذهب، رسانه‌ها، هنرها، ورزش‌ها و مراقبت‌های بهداشتی) که از طریق آن مردم می‌توانند صرفاً با کمک به دیگران در یادگیری و زیستن ارزش‌های خوب، تغییر ایجاد کنند.

در زمانه‌ای که هر لحظه در چالش برای تغییر در جهان خود برای تبدیل آن به مکانی بهتر هستیم، نیاز به مدیریت خود و کارها و اتفاقات پیرامون خود داریم و برای اینکه در این مسیر حرکت کرده و رشد کنیم، نیاز به رهبرانی داریم که در مسیر این تغییر، ما را هدایت کنند نویسندگان این کتاب کنار هم قرار گرفته‌اند تا زندگی ما را تغییر دهند. آن‌ها نتیجه سال‌ها تجربه‌شان را با ما به اشتراک می‌گذارند و کمک می‌کنند تا خواننده با استفاده از داستان‌ها و دستورالعمل‌های کتاب مسیرش را تغییر دهد. 

خواندن کتاب دنیایت را عوض کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال تغییر زندگی‌شان هستند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان سی مکسول

جان سی. مَکسوِل نویسندۀ پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز، مربی و سخنرانی است که بیش از سی‌‌میلیون نسخه از کتاب‌های او به پنجاه زبان زندۀ دنیا به فروش رسیده است. انجمن مدیریت امریکا او را رهبر شماره یک کسب‌وکار و مجلات بیزنس‌اینسایدر و اینک او را تأثیرگذارترین متخصص رهبری جهان معرفی کرده‌اند. او بنیان‌گذار شرکت جان مَکسوِل، گروه جان مَکسوِل، ایکویپ، و بنیاد رهبری جان مَکسوِل است، سازمان‌هایی که میلیون‌ها رهبر را تربیت کرده‌‌اند. دکتر مَکسوِل، که جایزۀ صلح جهانی مادر ترزا و رهبری را از شبکۀ رهبری لومینِری دریافت کرده است، هرساله برای شرکت‌های فورچون ۵۰۰، رؤسای جمهور کشورها و بسیاری از رهبران درجه‌یک کسب‌وکار جهان سخنرانی می‌کند.

بخشی از کتاب دنیایت را عوض کن

من و راب، زندگی خود را صرف ایجاد تغییرات مثبت در زندگی مردم کرده‌ایم. این کتاب برای تشویق و تجهیز شما به عنوان یک کاتالیزور برای تحول در دنیای خود، خانواده، محل کار و جامعه شما تألیف شده است. اگر در حال تغییر دنیای خود هستید، امیدواریم به شما کمک کنیم در این زمینه حتی بهتر شوید. اگر هنوز در ایجاد تغییر مثبت در زندگی دیگران مشارکت ندارید، امیدواریم که شما را برای شروع، تشویق کنیم و می‌خواهیم به شما بیاموزیم که چگونه آگاهانه به مردم ارزش دهید، زیرا هر کسی در هر کجا که هست، می‌تواند تغییر ایجاد کند.

تغییر جهان یک بار در یک زندگی اتفاق می افتد. ما متعهد هستیم که به افرادی مانند شما کمک کنیم تا در جامعه، تبدیل به چراغ امید شوند. هزاران داوطلب در حال حاضر، بخشی از تلاش‌های تحول ما شده‌اند و به دیگران کمک می‌کنند تا ارزش‌های خوب را یاد بگیرند و زندگی کنند. برای بررسی این امر می‌توانید به (ChangeYourWorld.com) مراجعه کنید. در بسیاری از کشورهای جهان، آن‌ها از طریق هشت جریان نفوذ: دولت، آموزش، تجارت، دین، رسانه‌ها، هنرها، ورزش و مراقبت‌های بهداشتی تغییر ایجاد می‌کنند. من و راب روزی را تصور می‌کنیم که مردم از هر زمینه‌ای، در هر کشوری به مردم ارزش می‌بخشند، تغییر ایجاد می‌کنند و دنیای آنها را تغییر می‌دهند. آن روز وقتی واقعیت پیدا می‌کند که شما و امثال شما به آن متعهد شوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

حجم

۳۰۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

قیمت:
۸۱,۹۰۰
تومان