دانلود و خرید کتاب فاطمه زهرا (س) اسوه سبک زندگی اسلامی سیدحسین اسحاقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فاطمه زهرا (س) اسوه سبک زندگی اسلامی اثر سیدحسین اسحاقی

کتاب فاطمه زهرا (س) اسوه سبک زندگی اسلامی

معرفی کتاب فاطمه زهرا (س) اسوه سبک زندگی اسلامی

کتاب فاطمه زهرا (س) اسوه سبک زندگی اسلامی نوشتهٔ سیدحسین اسحاقی و ویراستهٔ محمدحسن استادی مقدم است و انتشارات خادم الرضا (ع) آن را منتشر کرده است. این کتاب ویژهٔ مسابقات فرهنگی است.

درباره کتاب فاطمه زهرا (س) اسوه سبک زندگی اسلامی

شیخ طوسی در کتاب «الغیبة» که یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین آثار شیعه است، به نقل از امام زمان (عج) آورده است که فرمودند: (و فی إنبة رسول الله «صلی الله علیه و آله» لی أسوة حسنة) دختر پیامبر خدا برای من الگوی نیکویی است. نیاز به الگو از نیازهای طبیعی بشر است و انسان را وا می‌دارد تا با درنظرداشتن الگوی مورد نظر تلاشی هدفمند و آگاهانه برای رسیدن به ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی الگو در پیش گیرد. در الگوگیری هم تفاوتی بین زن و مرد نیست؛ اما به دلیل خلق‌وخو و مسئولیت‌های خاص زنانه لازم است زنان از جنس خودشان هم الگویی داشته باشند که طبق توصیفات رسول اکرم (ص) پیرامون حضرت فاطمه (س) ایشان بهترین الگوی زنان می‌توانند باشند. کتاب فاطمه زهرا (س) اسوه سبک زندگی اسلامی با بررسی برخی روایات به معرفی این الگوی شایسته پرداخته و سبک زندگی اسلامی را در الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) تبیین و تعریف کرده است.

خواندن کتاب فاطمه زهرا (س) اسوه سبک زندگی اسلامی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پیروان حضرت فاطمه زهرا (س) پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

موسوی
۱۴۰۲/۰۹/۱۰

وقتی داشتم کتاب رو میخوندم به این فکر میکردم که حضرت زهرا س هیچ جای خالی باقی نگذاشته برای هر مرد و مخصوصا زنی که بخواد شبیه اون بشه در هر جنبه ایی و زاویه و نقشی الگویی کامل است

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان