دانلود و خرید کتاب سیتی پپ لوئیس مارتین ترجمه آرمین زمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیتی پپ اثر لوئیس مارتین

کتاب سیتی پپ

انتشارات:نشر گلگشت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سیتی پپ

کتاب الکترونیکی «سیتی پپ، ساختن یک ابرتیم» نوشتهٔ لوئیس مارتین و پل بالوس و آرمین زمانی در نشر گلگشت چاپ شده است. این کتاب محصول مصاحبه‌هایی است که پل بالوس و لوئیس مارتین دو خبرنگار مقیم شهر منچستر با مدیران اجرایی، کادر فنی و مسئولان تدارکات باشگاه سیتی داشته‌اند.

درباره کتاب سیتی پپ، ساختن یک ابرتیم

پل و مارتین از سال ۲۰۱۶ کنار باشگاه منچستر سیتی زندگی کرده، آن را نفس کشیده‌اند و هر اتفاقی که آن‌جا افتاده را دنبال کرده‌اند. این کتاب و برخوردها و حوادثی که بازگو می‌کند، محصول تمام چیزهایی است که آن دو در جریان دیدارهایی بی‌پایان با افراد مختلف شاهد آن بوده‌اند. برخی دیدارها اتفاقی بود و برخی دیگر از قبل تنظیم شده بود. از صحبت‌های سریع و شتاب‌زده در جریان وقت ناهاری و صرف چای گرفته تا گفت‌وگوهایی طولانی و جذاب سر میز شام یا به صرف یک نوشیدنی که معمولاً تا پاسی از شب طول می‌کشید.

افرادی که در مصاحبه‌ها و جمع‌آوری اطلاعات برای نگارش این کتاب نقش داشته‌اند عبارت‌اند از: پپ گواردیولا، فران سوریانو، چیکی بگیریستین، مانل استیارته، عمر برادا، ویکی کلوس، خوان پاتسی، لورنزو بوناونتورا، دومنک تورنت، میکل آرتتا، برایان کید، کارلس پلن‌چارت، خابیر مانسیسیدور، سیلویا ترمولدا، ادو مائوری، ادو آلوارز، مکس سالا، جیمز بالدوین، مارک بویکساسا، آنا لیوا، برندون آشتون، مایکل کلیترو، آلی مارلند، کارلوس ویسنته، آنا گیل و آنا پالا.

کتاب سیتی پپ، ساختن یک ابرتیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به فوتبال پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب سیتی پپ، ساختن یک ابرتیم

«اعضای کادر فنی یک به یک برای برنامه‌ریزی در مورد جلسه تمرینی حاضر می‌شوند. در حالی که هر یک دور میز می‌نشینند، استیارته تعداد زیادی تی‌شرت به گواردیولا می‌دهد تا آن را برای هواداران امضا کند. پپ یکی از حامیان موسسه خیریه یوهان کرویف است و امضا کردن این تی‌شرت‌ها یکی از راه‌های حمایت از این موسسه محسوب می‌شود.

اولین موضوع در دستور جلسه: آیا همه بازیکنان به باشگاه آمده‌اند؟ طبق معمول همه آمده‌اند به جز یحیی توره. پپ کاملا می‌داند کدام بازیکنان زود سر تمرین حاضر می‌شوند: فرناندینیو، گوندوگان و براهیم دیاز همیشه اولین کسانی هستند که پا به باشگاه می‌گذارند و سپس دیوید سیلوا و سرجیو آگوئرو می‌آیند. بنجامین مندی بدون این که اصلا نگران چیزی در این دنیا باشد هم خودش را لحظه آخر می‌رساند و از مسئول پذیرش می‌خواهد مقداری آبنبات به او بدهد.

همه به سرعت در حال انجام وظایف خود هستند. بازیکنان از پله‌ها بالا و پایین رفته و از باشگاه بدنسازی به کافه‌تریا می‌روند تا صبحانه بخورند و از آنجا نیز به اتاق ماساژ می‌روند. در این میان، پپ به دقت روی نتایج امروز وزن کردن بازیکنان نظارت دارد. به تمام بازیکنان دستورات دقیقی در مورد رژیم غذایی و وزن آنها داده شده که بنا به حجم عضله بازیکنان و قد آنها به دقت توسط متخصصان تغذیه باشگاه تنظیم شده است. مربی اسپانیایی در این زمینه بسیار سخت‌گیر است و نسبت به هر کس که نتواند به برنامه غذایی خود پایبند بماند، بخشش نشان نخواهد داد.

آن سوی دیگر و در سالن اصلی، اعضای تصویربرداری سایت آمازون در حال نصب دوربین‌های خود هستند. سران باشگاه، دسترسی کاملی به گروه مستندساز این سایت داده‌اند و قرار است مستندی از دومین فصل حضور پپ در باشگاه ساخته شده و در بخش رسانه‌ای سایت آمازون پخش شود. افراد تیم رسانه‌ای شبکه تلویزیونی باشگاه، سیتی تی‌وی، منتظر گوندوگان هستند که قرار است امروز در چند ویدیوی تبلیغاتی حضور پیدا کند.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۳۶۵۶۲۶
۱۴۰۱/۰۹/۱۸

میشه به بی نهایت اضافش کنید🙏

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

حجم

۴۶۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان