دانلود و خرید کتاب شیدایی؛ جنون لورن الیور ترجمه مریم مقدس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شیدایی؛ جنون اثر لورن الیور

کتاب شیدایی؛ جنون

معرفی کتاب شیدایی؛ جنون

کتاب شیدایی؛ جنون نوشتهٔ لورن الیور و ترجمهٔ مریم مقدس و نسیم قیاسی و ویراستهٔ آذین محمدزاده است و انتشارات شهر قلم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب شیدایی؛ جنون

سه‌گانه‌ٔ شیدایی اثر لورن اولیور را یکی از تکان‌دهنده‌ترین آثاری نامیده‌اند که در یک دهه‌ٔ اخیر برای نوجوانان نوشته شده است. سه‌گانه‌ٔ شیدایی دست روی سه عنصر اصلی حیات انسان گذاشته است: آزادی، عشق و رویا. اگر یک روز این سه را از آدمی بگیرند دیگر چه چیزی برای زنده‌ماندن باقی می‌ماند؟

خواندن درباره کتاب شیدایی؛ جنون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای همهٔ نوجوانان شیفتهٔ داستان مناسب است.

بخشی از درباره کتاب شیدایی؛ جنون

«شصت و چهار سال از روزی که رئیس‌جمهوری و شورای عالی، عشق را نوعی بیماری نامیدند و چهل و سه سال از زمانی که دانشمندان راه درمانش را یافتند گذشته است. جز من، همه اعضای خانواده‌ام درمان شده‌اند. خواهر بزرگ‌ترم، ریچل، نه سال است که بهبود یافته. او آن‌قدر در برابر عشق مصون بوده که به قول خودش دیگر حتی نشانه‌هایش را هم به یاد ندارد. من هم قرار است درست نود و پنج روز دیگر این دگردیسی را از سر بگذرانم، یعنی سوم سپتامبر، روز تولدم.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۶۸۹۷۰۷
۱۴۰۲/۰۱/۰۴

کتاب در مورد جامعه و دوره ای بود که عشق در اون یه بیماری محسوب می شد. به نظر من کتاب عالی و جذابی بود و موضوع جدیدی هم داشت جوری که من یه لحظه هم نتونستم زمین بزارمش! بهتون پیشنهاد

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۲۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۲۲ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان