دانلود و خرید کتاب سفری برای خودآگاهی جمیله کریم زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سفری برای خودآگاهی اثر جمیله کریم زاده

کتاب سفری برای خودآگاهی

امتیاز:
۲.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سفری برای خودآگاهی

کتاب سفری برای خودآگاهی نوشتهٔ جمیله کریم زاده است. انتشارات خط آخر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به ما کمک می‌کند تا مهارت‌های زندگی خود را افزایش دهیم.

درباره کتاب سفری برای خودآگاهی

کتاب سفری برای خودآگاهی کوشیده است تا مفاهیم موردنظر به‌شکلی ساده و روان و کاربردی به مخاطب منتاقل شوند. این کتاب می‌تواند به دانشجویانی که موضوع پایان‌نامهٔ آن‌ها پیرامون خودشناسی و خوآگاهی است، کمک کند. خودآگاهی در تصمیم‌گیری‌های مهم و سرنوشت‌ساز زندگی مانند ازدواج، انتخـاب شـغل و... نقشی بسیار حیاتی ایفا می‌کند و در سازماندهی و افزایش مهارت‌های زندگی نیز تأثیری چشمگیر دارد.

کتاب سفری برای خودآگاهی نوشتهٔ جمیله کریم زاده در بخش اول به موضوع خودآگاهی پرداخته و در بخش آخر درمورد مهارت‌های زندگی سخن گفته است.

خواندن کتاب سفری برای خودآگاهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و دانشجویان روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب سفری برای خودآگاهی

«خودآگاهی زمانی به وجود می‌آید که ما به‌عنوان یک انسان در حال رشد به غرایزی به غیر از خوردن، خوابیدن و تولید مثل بتوانیم فکر کنیم. هر انسانی می‌داند چه زمانی گرسنه است و یا چه زمانی به خواب نیاز دارد و یا چه زمانی به تولید مثل و یا نیاز جنسی احتیاج دارد اما خود آگاهی کمی فراتر از خوردن و خوابیدن است.

در این مورد باید هوشمندانه به خودمان و آنچه که از محیط اطراف و انسان‌های دوروبَرمان بر ما اثر می‌گذارد، بپردازیم. این‌که در هر لحظه چه احساسی داریم و این احساسات در کجای بدنمان خودشان را نشان می‌دهند و واکنش ما نسبت به احساسات‌مان چیست.

مفاهیم خودآگاهی

رایج‌ترین و مهم‌ترین اشکالات و اختلالات رفتاری و روانی به خود مربوط می‌شوند. «خود»، نظامی از مفاهیم قابل دسترسی است که افراد به منظور توصیف خود به کار می‌برند. خودآگاهی یعنی آگاه بودن از عوامل و جنبه‌های سازنده خود و ساختار شخصیت.

خودآگاهی یعنی این که بدانیم در حال حاضر چه افکار، باورها و احساساتی داریم و آگاه باشیم که در یک زمان و مکان معین چگونه رفتار می‌کنیم؛ به‌خصوص خودآگاهی نسبت به ابرازاحساسات.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان