دانلود و خرید کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند رابرت کیوساکی ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند اثر رابرت کیوساکی

کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند

معرفی کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند

کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند نوشتهٔ رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی و ترجمهٔ ابوالفضل طاهریان ریزی است و انتشارات طاهریان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند

یکی از خصوصیات مهم افراد موفق در زندگی بی‌پروایی آنها در مواجهه با خطرات و مشکلات رایج زندگی و سعی در رفع آنهاست. برخورد با این مشکلات که در دید بسیاری از مردم مرحله آخر زندگی است، فرصتی برای پیشرفت و کشف قابلیت‌های جدید از یک طرف و محلی برای محک توانایی‌های آنهاست. بسیاری از عافیت‌طلبان دوری از مشکلات و فکرکردن به حل آنها را نوعی زرنگی می‌دانند، درحالی‌که این توهم نوعی محرومیت از پیشرفت است که افراد به خود تحمیل می‌کنند. 

در کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند رابرت و کیم کیوساکی با ارائهٔ راهکارهایی که خود در مسیر پولسازی به کار گرفته‌اند قصد دارند تعریفی جدید از موفقیت مالی را پیش روی شما باز کنند. شما قرار نیست برای هم‌رنگی با جماعت حقوق‌بگیر کامیابی و موفقیت خود را فدای حاشیه‌نشینی و عافیت‌طلبی کنید و با هر بحران اقتصادی در زیر خط ایدئال‌های خود زندگی کنید بلکه به دنبال فرصت‌های جدید و گسترش منابع مالی خود باشید.

خواندن کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر یک حقوق‌بگیر با درآمد بالا در قالب وزیر، وکیل، دکتر، مهندس، حسابدار و ... هستید اگر یک بازنشسته هستید و اگر یک ورزشکار حرفه‌ای با درآمد بالا هستید، اگر از بدهی وحشت دارید، اگر نمی‌دانید از کجا باید تغییر را شروع کنید، اگر مهارت حل مسئله برایتان دغدغه مهمی است و اگر با الگوهای جریان نقدی ثروتمندان آشنا نیستید این کتاب همان چیزی است که برای کمیابی به آن نیاز دارید.

بخشی از کتاب آدم های بزرگ از مشکلات بزرگ ساخته می شوند

«من رابرت کیوساکی هستم. ممکن است من را به عنوان نویسنده کتاب پدر پولدار پدرپولدار بشناسید که در آن داستان دو پدرم (پدر واقعی و پدر بهترین دوستم) را به اشتراک می‌گذارم که به من در مورد پول چیزهای زیادی یاد دادند.

این کتاب از ۲۰ سال پیش که چاپ شد، دیدگاه ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان درباره پول را به چالش کشیده و تغییر داد.

من همچنین پیش از تلاش موفقیت‌آمیز دونالد ترامپ برای ورود به کاخ سفید و انتخاب شدن به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده، دو کتاب را با همکاری وی نوشتم.

من علاوه بر نوشتن ده‌ها کتاب، بازی تخته‌ای گردش مالی را با کمک همسرم کیم خلق کردم.

آن بازی تحقق نهایی چشم‌انداز ما از یک ابزار تعاملی برای آموزش مالی و تحقق این باور من است که ما با عمل کردن به بهترین شکل یاد می‌گیریم.

ما معتقدیم که مردم با دست به عمل زدن به بهترین شکل یاد می‌گیرند و بازی‌گردش‌مالی دنیای واقعی سرمایه‌گذاری را بدون خطر از دست دادن پول شما شبیه‌سازی می‌کند!

من علاوه بر اینکه یک نویسنده و سازنده بازی‌های رومیزی هستم، یک کارآفرین، مربی و سرمایه‌گذار هستم که معتقدم هر یک از ما این قدرت را داریم که:

- تغییراتی در زندگی ما ایجاد کنیم

- آینده مالی خود را کنترل کنیم

-... و زندگی عالی را که لیاقتش را داریم داشته باشیم

من دوست دارم وضعیت موجود را به چالش بکشم. مثلاً وقتی گفتم: "خانه شما دارایی نیست." غرور آفرین ترین لحظه من بود.

در آن زمان این جمله جنجالی برانگیخت، اما برای بیش از ۲۰ سال ثابت شده است که درست است…

توصیه قدیمی:

"یک شغل خوب پیدا کنید، پول پس‌انداز کنید، از بدهی خارج شوید، برای بلندمدت سرمایه‌گذاری کنید و تنوع ایجاد کنید."

این توصیه هم منسوخ و هم ناقص است

اما قبل از اینکه در مورد فلسفه‌هایم در مورد پول حرف بزنم، یک آمار شگفت‌انگیز وجود دارد که باید درباره آن بدانید...»


معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
مردم اغلب خود را بین کاری که می‌خواهند انجام دهند و کاری که باید انجام دهند سرگردان می‌بینند و بیشتر از این که در نهایت کاری را که می‌خواهند انجام دهند انجام می‌دهند... ...این جایی است که عادت‌های بد پولی وارد بازی می‌شوند.
MOHAMMAD MAHDI

حجم

۹۸۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۹۸۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان